Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. notfield

    notfield Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die replay -jerk-offs zijn ook zo corky...scoren ze een intikkertje uit de kluts, krijg je hem 5 minuten achter elkaar te zien!!
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanochtend een heerlijke wedstrijd gehad: Mijn tegenstander had 8000 punten en ik 4600 ofzo (ik speel te weinig online). Ik koos PSV, en hij koos Inter... leuk :{. Eenmaal begonnen met spelen wist hij niks te presteren, en is hij maar 3 of 4 keer voor het doel geweest. Ik daarentegen had 61% balbezit, 9 schoten op doel en een paar hele mooie aanvallen. Ik heb (maar) met 1-0 gewonnen, en schoot daarmee 200 punten omhoog. Heerlijk om iemand zo te vernederen ;)
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    vernederen met 1-0?

    trouwens ik moet meer online spelen, ik kom meestal voor met 1-0. en krijg dan meestal rond de 70´minuut de gelijkmaker binnen, en dan komt meestal ook ook de 1-2.. ik kan echt niet herstellen van een tegentreffer... en ik heb het gevoel dat het dan gewoon niet loopt. kan het zijn dat het ook een beetje aan het spel zelf ligt?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja als iemand 3400 meer punten heeft dan jou en jij neemt nog eens PSV en hij dus Inter en je wint met 1-0 en jij hebt meer balbezit en schoten etc. Dat is vernederend ja. :)
     
  5. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik had er zo eentje een paar dagen geleden. Stond ie 1-0 voor via een flutgoal, gelijk een replay van 5 minuten met closeups en alle hoeken van die 1-yard thunderbolt. Hij moest ook extra benadrukken hoe die bal de schoen van de schutter verliet.
    Daarna de 1-1 en 2-1 gemaakt en NOG langer en irritanter doen met de replay. Dat was wel lachen uiteindelijk.
     
  6. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel pro evo nog maar een maand of drie, maar ben ik nou de enige of klinkt het volgende de veteranen hier bekend: soms gaat alles heel gemakkelijk en scoor je 3-4 goals per wedstrijd en win je alles... en plots kan je geen goal meer scoren, en gaat alles hoog over of maak je zelfs nauwelijks kansen meer. Echt vaag, het is nog steeds dezelfde moeilijkheidsgraad, maar weinig lukt meer en je bent de soepelheid van je passing game kwijt...
     
  7. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben je gewoon ff uit vorm. Gebeurt de beste:)
     
  8. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er weer 6 op rij gewonnen op top player niveau \o/
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh ja hoor, heb ik ook op z'n tijd... Speelde pas offline tegen AC Milan: won met 0-6. Wedstrijd erna tegen Udinese: 2-1 verlies. Ik creëerde ineens weinig meer en werd weggetikt. Op zich realistisch, er bestaat geen ploeg die 34 wedstrijd superieur is, maart het is toch wel vreemd.
     
  10. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep. Ook merk ik dat je nadat je gescoord heb, een tijd lang goed moet opletten omdat het lijkt of de computer beter, sneller en agressiever gaat spelen. Ben zo al vaak tegen een gelijkmakende tegentreffer gelopen vlak nadat ik gescoord heb.
     
  11. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deel 7 al in de maak?
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel met Man United. Vraagje: Ik wil altijd Ferdinand hebben die gewoon alle hoge ballen heeft. Maar bij corners heb je soms dat je alleen tussen evra en nog zo'n dwerg kan schakelen. Hoe kan ik dan alsnog Ferdinand kiezen voordat de corner genomen wordt? Heb zo al flink wat irritante goals tegen gekregen.
     
  14. notfield

    notfield Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, gisteren een potje gespeeld met FC utrecht tegen AJax online.
    Mijn tegenstander nam gelijk Ajax en toen heb ik maar gewoon Utrecht gepakt.Ik heb uiteindelijk 4-3 gewonnen nadat ik 0-3 achter kwam de eerste helft(ik had toen erg last van lag????!!!) tweede helft had ik nergens last van en de 4e goal in de 90+3e minuut gescoord met Fortune.Was een erg leuke partij leverde me gelijk ook bijna 150 punten op, was wel lekker.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Tof dat je Utrecht kiest als de tegenstander Ajax neemt.. Ik heb nu 7 potjes op rij met PSV gespeeld, en niemand heeft daarom iets anders gekozen. Ze wachten wel totdat ik een team heb gekozen, en gaan daarna toch gewoon naar Inter of Barcelona. Dan is het leuk om te winnen 8)

    En van die lag, het kan zijn dat hij er ook last van had, en besloot zijn downloads uit te zetten in de rust. Ik had gister iets soortgelijks, het spel begon met veel lag, dus ik drukte op start en trapte de bal uit. 60 seconden: rennen naar boven, downloads uitzetten, terug naar beneden en met nog 10 seconden over geen lag meer 8)
     
  16. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat s zo, ik heb ook namelijk het idee dat de computer bepaald wie er wint etc. Zelf online kan dit gebeuren. De computer bepaald meer dan je denkt.
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Online ook? Dat lijkt me sterk.
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand met brazielie speeld.. moet je engeland pakken en dan beckham eruit halen en dan rooney erin op ss crouch met owen cf dodelijk (H)
     
  19. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet een beetje normaal? Als je achter komt dan wil je toch ook alles op alles zetten om minimaal gelijkspel te krijgen??
     
  20. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, soms speel je ee wedstrij waarin alles lukt de 1ste helft, en de tweede helft nets meer. Dat is niet echt normaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina