kzit al 2 weekjes met 499 agility orbs, heeft iemand nog een tip om de laatste te vinden? De agility orb map heb ik al, enne, die ene op die grote koepelbal ook,
leuke map maarja ik moet er ook nog 1 en ga ze niet allemaal nazoeken ik kom hem vast wel gewoon een keer tegen als ik aan het kloten ben in co-op.
Damn, ik moet toch eerlijk zeggen, dat dit spel super is! Ik heb het bijna uitgespeeld. Maar ik heb zoveel fun met deze game. En deze game is zooo verslavend! Niet normaal. Ook de graphics zijn super, met name de physics! Dit spel wordt in mijn ogen een beetje ondergewaardeerd. Verdient van mij een 9.
Zometeen alleen nog ff cowell afmaken (was al helemaal boven, maar donderde ook helemaal weer naar beneden doordat ik mezelf op blies ) Daarna wang nog maar een keer, vrij makkelijk eigenlijk, gewoon als een gek blijven rennen tot je de generals/kingpings bereikt Dan beetje nades en met de firefly en klaar...
he ik heb vandaag Crackdown gekregen en ga zo beginnen met Campaign, maar het personage dat je creëert is dat dezelfde personage als de co-op personage? Oftewel neem je je 'upgrades' behaald in de campaign mee naar de co-op mode?
Zelfs als je van personage wisselt hou je ze Wel vet hoe je character verandert naarmate je skills beter worden, zelfde met die supercars Zo straks dus cowell afgemaakt, en net bijna wang, alleen werd weer door een grenade van de toren afgeblazen //edit uitgespeeld
Nieuw Crackdown content zou vliegtuigen kunnen bevatten Phil Whilson, de producer van Crackdown, zei het volgende: bron: insidegamer
Nee ook in andere auto's volgens mij, had gisteren een truck gejat om Volk-lui om te rijden en kreeg daar punten voor.
Je driving skill gaat niet omhoog door te rijden, maar door gangmembers over te rijden of door te stunten. In welke auto je zit maakt dan niet uit.
Ik heb een vraag over Crackdown. Ik zag eens een keer in Gamekings dat ze crackdown lieten zien in een preview en dat ze toen bij een super hoge toren waren, weet iemand waar ik die kan vinden. Ook weet ik niet waar die grote buggy staat waar je mee op het strand kan koetsjen. Alvast bedankt voor jullie antwoorden