[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Heen en weer kopieren zal sneller zijn als opnieuw downloaden, trust me 8)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ligt eraan hoe snel je SD kaartje is denk ik dan. Downloaden van VC games is hier binnen een halve minuut gebeurt dus das opzich de ramp niet :+

3. Speedy NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kopieren 10-15 sec. Downloaden ongeveer 1 minuut.. meer een luxe probleem :+

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor mijn PSP heb ik ook alleen maar kaartjes van Sandisk.

Zou Vrijdagmiddag de Wii ophalen , maar kon natuurlijk niet langer wachten en heb haar daarom vanavond maar opgehaald.
    Kreeg eerst Internet niet aan de praat , na 3x proberen toch maar even de manual er bij gepakt.
    Stom Stom , de MAC-adres van de Wii moest nog in de router |:-
    Toen werkte alles natuurlijk wel !!

Bol.com heeft Zelda pas vanmorgen verstuurd.
    Bestellen voor 21.00 uur en morgen thuis , wat een oplichters :mad:

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Om te kunnen internetten op de Wii (en alle andere internet based kanalen). moet je daar nog aparte hardware voor kopen (Lan adapter) of kun je gewoon rechtstreeks een ethernet kabel in de Wii pluggen?

Ben je trouwens ook verplicht om gelijk een SD kaartje erbij te kopen, of kun je wel een paar weekjes vooruit met het interne geheugen (saven)?

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interne geheugen wat erin zit is voorlopig genoeg....ik heb al een stuk of 8 VC games + savegames en mijn geheugen is nog steeds niet vol :)

7. Speedy NL

Leuk Bevonden:
    0
    na 16 VC games + saves was de pret toch echt over bij mij.. maar ik ben dan ook geen alledaags geval :p

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg gisteren een folder van de Conrad , daar hadden ze een 2GB SD-kaartje voor € 15 (incl verzendkosten).

Heb mijn Wii aangesloten op het draadloze netwerk en het installeren was net zo gemakkelijk als die van de Xbox360/
    Heb je geen Wifi thuis dan zal je toch een Lan-adapter moeten kopen.

Heb de hele kamer voor de zoveelste keer op de kop staan.
    De game afstand Xbox360 tot LCD was perfect , maar merk dat ik met de Wii iets meer ruimte nodig heb.
    De controller en sensorbar reageren soms niet lekker op elkaar.
    De Centerspeaker staat normaal altijd achter mijn LCD , maar deze maakt ik nu vast aan de muur.
    Hierdoor kan ik de LCD ongeveer 30cm naar achter drukken.

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier iemand ook wel is problemen met het winkelkanaal hij blijft dan ontzettend lang laden.

10. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag nog gekeken in winkels van rotterdam of er nog ergens een wii te koop was maar overal nog minimaal zo'n 10 reserveringen voor me playstation 3 kan wel zo overal kopen zonder reservering dus vind het raar dat ze nog steeds moeilijk is om er ergens 1 te kopen heb het er niet voor over om naar duitsland te gaan en op ebay moet je er minstens 300 euro voor neer leggen

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de mijne Zondag besteld en Woensdag kreeg ik een telefoontje dat de Wii klaar lag.
    Bij Toys R Us waar ik eerst was , stonden nog 14 personen op de pre-order lijst.
    Kon beter de PS3 kopen werd mij vertelt.

Bij Intertoys (Hengelo) hadden ze vorige week nog 1 Wii in de winkel (Iemand bleek bij net voor te zijn ).
    In hun winkel in Enschede zouden er nog wel een paar liggen , maar deze winkel was op Koopzondag helaas niet los.

12. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog opzoek naar classic controllers, heb al bij verschillende winkels gekeken maar is slecht aan te komen, ook bij onlineshops zit er minimaal 2 weken levertijd op, iemand een idee??

13. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier nog een weetje dat ik gister heb uitgevonden. als je een virtual console download die je moet spelen op de "traditionele controller" staat er bij de handleiding alleen uitgelegd hoe de classic controller werkt. zo kan je bij A link to the past saven met de (-)-knop. en nou komt de clue: de z-knop op de gamecube controller heeft dezelfde functie als de (-)-knop. misschien word ik nu uitgelachen omdat iedereen dit al wist maar ik ontdekte het gister pas.

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn wii loopt echt stof te happen... zelda heb ik uitgespeeld en wii sports/play is ook nooit echt leuk in je eentje...

zijn of komen er binnekort nog wat goede aanraders voor de wii??
    zijn of kome ner nog games die te gebruiken zijn met de traditionele controller binnekort?

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem. Echte toppers zijn er op dit moment niet. De eerstvolgende 'must-have' voor mij is Paper Mario, maar een exacte releasedatum is nog niet bekend.
    Aardige titels zijn er voldoende uitgekomen de laatste maand, zoals: DBZ:BT2, Kororinpa, Excite Truck, Sonic en eventueel SSX.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, eind van het jaar :thumbs:

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    hmm ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Eerst maar eens splinter cell: DA uitspelen

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2 binnen gekregen en moet zeggen dat het erg leuk speelt :) Het spel ziet er nog goed uit ook. Zeker een aanrader, denk alleen wel dat je Dragonball een beetje een warm hart toe moet dragen om het echt te waarderen... Maar de Wii controls worden nu eens een keer echt leuk gebruikt :D

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Toch zonde dat ik nooit het einde heb gezien van de Dragonball series.
    Ik kan me geen echte fan noemen, maar als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken ;) ... Zou ik het nog ergens kunnen bekijken voor ik aan deze game begin? :9

20. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    een kennis vertelde dat ze gister de wii hadden gezien bij de media markt in den haag. vandaag even erheen gebeld of ze hem nog hadden. zei de vrouw aan de telefoon: jaah we hebben er nog genoeg beneden staan. dus meteen naar MM gereden. kom ik daar 30 ps 3's, 0 wii's. damnnnn moest toen wel even me tranen binnenhouden. verkoper zei dat ze gister meteen waren uitverkocht. dus ben ook nog gewoon geflashed door een of ander media markt wijf die nu vast thuis in een deuk ligt.

Deel Deze Pagina