Tog voel je je best wel geen leven hebbe als je er eig. bij nadenkt dat je rond dit tijdstip normaal op live zat...
ja krijg nu nijging om bij mijn vrienden langs te gaan om daar ff op de gamecube te gamen (heb ik al in een eeuwigheid niet meer gedaan). voelt best "zwaar klote"
Niet zo zeuren, is alleen maar beter dat ze het doen, anders word het allemaal alleen maar klote. Ik hoorde trouwens dat deze update ook een begin is om de geflashte 360's aan te pakken, maar ik weet dit niet zeker hoor.
Ze gaan geen nieuwe features implementeren. Ze voeren onderhoud uit (de nieuwe opties worden pas zichtbaar met de Spring Update)
wat moet ik dan buiten doen ik kan niks bedenken en game is toch een stuk leuker. maar goed moet straks toch weg dus heb ik er nog niks aan maar hoop wel dat ze er echt wat nuttigs van gaan maken
maar ze gaan de firmware ook binnenkort de kop indrukken, dit is waarschijnlijk een mooi moment voor ze om te testen zonder dat er fouten gebeuren
Ik speel elke avond RBS:V met iemand uit mijn friendslist, maar dat kan vandaag niet door gaan. Vind het een beetje jammer, meer niet Ach, morgen weer een dag
ik zit heletijd te wachten tot het 8 uur is blijkt dat ie het pas weer doet om 23.00 uur iemand die me kan troosten :