[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je healt kan je denk ik MAKKELIJK aan een guild komen. :p
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je Tanked ook hoor. Prot tanks zijn best zeldzaam na TBC ;)
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    True, ben zelf Holy/Retri spec atm, wordt meestal gewoon gevraagd om te main healen though sindsdat een hoop priests voortaan shadow beginnen te speccen of het al zijn (cant blaim em)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dat mijn guild maar te veel actieve tanks heeft. 8) Eindelijk attuned, zitten de Karazhan spots al helemaal volgepland met tanks en hun substitues.
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    1 ) Dit ligt totaal aan het aantal goede paladins dat er op je server aanwezig is. Als je wilt gaan raiden op je paladin moet je verwachten dat je moet healen. Persoonlijk vind ik dit het leukste.

    2 ) Het zou inderdaad kunnen dat je er met de warrior veel moeite mee hebt doordat er zoveel zijn. In een guild worden meestal 5-8 warriors gebruikt, meestal moeten ze goed kunnen tanken en een aantal zullen hybrid moeten zijn. Warriors zijn er vooral om te tanken.

    3 ) Wij gebruiken in een raid 2-4 paladins. Dit ligt er net aan hoeveel er nodig zijn voor elke boss. De blessings alleen al van een paladin zijn geweldig voor de raid en kunnen de algemene performance zeer verbeteren.

    Dit is de build die ik gebruik. Bedenk dat je als paladin met BoK nog gemakkelijker een raid zult vinden.

    En Pim het is vrij nutteloos om als prot paladin te proberen te tanken. Warriors kunnen dit veel beter en mensen voelen zich 'veiliger' als een warrior de bosses tankt. Vooral in raids zal een prot paladin nog altijd healen.
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb twee vraagjes:

    - zijn resto shamans en resto druids even nuttig voor raids als priests, of worden ze minder gebruikt?

    - hoe kan ik een character terugkrijgen die ik anderhalve maand heb gedelete? (42 nelf druid =( )

    btw, hoe lang denken jullie trouwens dat deze game nog gespeeld zal worden, is er al een nieuwe expansion in de maak?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    nog heel lang.. er is net een expansion uit.. :9
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk is de volgende expension al in de maak. Hij's alleen nog niet aangekondigd! :cool:
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat WoW het nog heel lang uit gaat houden, bij ons in de guild stoppen mensen zowat dagelijks nu, zijn van gemiddeld 25-30 mensen online naar gemiddeld 10-15 mensen online gegaan en als ik verschillende fora lees lijkt het erop alsof meer guilds dit probleem hebben.
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ach, dat zeiden ze ook van een druid na de nerf. Een goedgegearde druid heeft nog steeds meer HP en armor dan een prot-tank, en afhankelijk van de boss kun je beter een druid (of juist beter een warrior gebruiken ivm spell reflect etc). Wij zijn bijvoorbeeld de enige guild die een druid gebruikt op Curator, en een warrior daar als DPS.
    Warriors zijn juist in dat gevecht de ziekste dps omdat ze constant geraakt worden en dus unlimited rage hebben. Ik heb daar bijvoorbeeld alles op CD :D

    Zo hebben we ook een prot paladin gebruikt; niet omdat het het beste zou zijn, maar omdat het leuk blijft in raids. En ik moet eerlijk zijn, hij deed het erg goed (mede door zijn gear, max +def en 12k HP). Achja, ieder zijn ding, ik vind het wel grappig nu, en ik ben vooral blij dat ik niet de hele tijd hoef te tanken :)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    2de raid upcoming giel. ;)
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb mijn account sinds vandaag gecancelled :) Heb het echt gehad met de game, speel het nu meer dan 2 jaar (met de beta al begonnen), heb werkelijk de beste game ervaring gehad met deze game maar WoW boeit me totaal niet meer. Komen zat nieuwe games aan en wil me daar voor een gedeelte op gaan richten :)
     
  13. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist sinds gisteren weer begonnen hehe, heb nu 17 blood elf mage :), wel leuk dat blood elf :)
     
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    YEA :) eindelijk achter me 'Forbearance' problem gekomen :)

    Forbearance = debuff voor paladins waneer ze hun bubble gebruiken, dat ze daarna 1 minuut geen andere bubble kunnen gebruiken etc..etc..

    ik dacht eerst dat ik een bug had, omdat ik forbearance kreeg nadat ik gefeared/polymorphed/gekickt werd, in arena had ik die problemen ook, kon ik opeens niet meer bubblen :mad:

    heb een GM geticked en kreeg dit als antwoord waar ik dus helemaal niks van wist :eek:
    [​IMG]

    wist jij hier al iets van Conquistador?
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zelfs ik wist dat lol. :+
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl, hij is lvl 70 en komt daar nu pas achter :p
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb ooit eens met een warrior gesproken en die moest ik uitleggen wanneer hij de defensive stance kreeg dit terwijl hij lvl 55 was 8) 8) Echt, lachte me toen helemaal krom achter de pc :lol: :lol:
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zólang is die skill er nog niet hoor...
     
  19. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    *ik lach me kont eraf* :emo: .. er staat ook nergens dat het forbearance veroozaakt ;), en zo vaak gebruik ik die spell niet ;)
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt het staat niet in de tooltip, ikzelf wist het al wel omdat ik deze screenshot had gezien.

    [​IMG]
    Hier kun je duidelijk het forbereance logo zien. Het is ook logish dat het zo werkt, anders zouden paladins namelijk damage kunnen doen en kunnen bubbelen als het gevaarlijk word. Dit wil blizzard niet, daarom nerfen ze de laagste dps class in WoW nog maar meer :p.

    Daarnaast weet ik niet wat jullie hem uitlachen, aangezien het een level 70 spell is en het niet staat aangegeven in de tooltip. De warrior vind ik wel grappig, omdat de stances van essentieel belang zijn voor de class. Bij de paladin is dit een pas nieuwe spell, en ik weet zeker dat een heleboel mensen een aantal dingen van hun class ook nog niet afweten. Dit topic is er om elkaar te helpen en over dingen van WoW te praten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina