1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De flippers zijn gelijk aan de bumper buttons op een normale controler, dus wit en zwart op de oude xbox dus die kun je helaas niet gebruiken om te schakelen.
    Ik had wel van iemand gelezen dat hij het profiel van het Madcatz stuur in Forza kon selecteren en dan werkte het wel, maar of dit uberhaupt kan en juist is weet ik zelf niet.
     
  2. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal dat eens proberen. Ik ben de madcatz instelling wel tegen gekomen, maar toen werkte het niet. Eens wat beter kijken dus.

    Edit: Madcatz poging werkte niet.. iemand anders hier die hem wel werkende heeft met de schakel 'flippers'?

    p.s. Sandersje. Dit ging niet over Force Feedback. Dat die niet werkt bij Forza 1 was me al bekend.. Toch bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Na er lang over nagedacht te hebben heb ik besloten om tot de koop van een racestuur voor de xbox360 over te gaan.
    Maar ik zit nog met een paar vragen.

    1. Omdat ik bijna alleen maar online game (en als ik singleplayer doe ik bijna altijd in de voicechat zit) vroeg ik me af hoe het zit met de headset aansluiting van zowel het stuur van Microsoft en die van Logitech.
    Ik ben op verschillende forums al een aantal keren tegen gekomen dat de headset aansluiting van het logitech stuur het niet goed doet en dat zou niet handig zijn voor mij.

    2. Is test drive unlimited nu sinds de laatste update wel goed te spelen met stuur? En voegt de Hard Mode die tegen betaling te koop is hier nog wat aan toe?

    3. Welk stuur is nu de beste keus? die van MS of die van Logitech, met in het achterhoofd vraag 1.

    De laatste vraag dan, die gaat over het hanssystem.
    4. Ik neem aan dat het hanssystem met bijde sturen goed te gebruiken is (ook al heeft het ms stuur wat extra matriaal als bijv. hout nodig om goed te blijven zitten.)

    En het zal zeker wat toevoegen en handig in gebruik zijn maar daar gaat mijn vraag niet over.

    Wat ik wil weten is hoe het zit met de bevestiging van de 2 buizen aan de onderplaat, Hoe zit dat en steekt er iets uit aan de onderkant of niet. Ik heb namelijk een houten vloer en zou niet willen dat die beschadigt raakt als het hanssystem verschuift.

    Avast bedankt allemaal voor jullie antwoorden en hulp.


    Edit: Weet er iemand of er ergens op internet een Artikel staat waarin het stuur van MS met dat van Logitech word vergeleken?
    Ik heb al een aantal keer gezocht maar nog niks kunnen vinden.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  4. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    1. Ik heb zelf de Logitech en ondervind persoonlijk geen problemen met de headset aansluiting, maar dat zegt weinig.(met orginele headset en een 5.1 headset goed geluid)

    2. helaas nog niet geprobeerd.(Porchefan wel misschien dat die je het goed vertellen)

    3. Na een discussie hier in dit topic over het wel of niet hebben van FF op de Logitech zou ik zeggen die van MS, Logitech simuleerd uitstekend maar schijnt toch niet de echte FF te produceren(maar daar kom je pas echt goed achter als Logtech hier eens wat meer duidelijkheid in schept)

    4. De plaat is is zo geboord dat de betreffende bouten erin verzinken, en er zitten 4 rubberen voetjes bij die je er op kan plakken, heb zelf ook houten vloer en er gebeurd niks.

    En wat die review betreft, ik ben al weken aan het zoeken. Helaas is er nog geen site geweest die dit heeft gedaan. Anders eens een mail naar de Gamekings. Of de heren hier van Xboxworld.
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nog steeds weleens dat Dirk Jantje geen hersenen in zijn hoofd heeft:9
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een webwinkel gevonden die het logitech stuur verkoopt voor 49,99
    dat is toch wel heel verlijdelijk (omdat de prijs dan meer richting een normale controller zit)
    Ik heb er geen problemen mee om 130 neer te tellen maar als het om 50 euro gaat dan zal ik het minder erg vinden als die stuk gaat.
    Ook liggen de totale kosten van het logitech stuur plus hanssystem lager dan het ms stuur alleen.
    En is het logitech stuur beter te bevestigen op het hassystem.

    Alleen zitten die klachten over de standaart headset in combinatie met het logitech stuur mij een beetje dwars.

    Ik neem aan dat het stuur zich aanmeld als een controller en dus niet samen met een controller aan player 1 verbonden kan worden?
     
  7. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een link naar die klachten? Ben wel benieuwd namelijk, aangezien ik er zelf geen last van heb.

    Thnx
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Stuur wordt gewoon gezien als controller dus je moet óf met controller, óf met stuur.
     
  9. Roy Vogel

    Roy Vogel Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    MS stuur op de PC

    Eindelijk heb ik ook het MS gekocht voor de XBOX 360.

    Mijn vraag is of je dit stuur ook kan aansluiten op de PC met de draadloze ontvanger van Microsoft.

    Zo ja, heb je hier dan ook speciale drivers voor nodig en ondersteund dit stuur dan ook Forced Feedback op de PC
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is werkt hij gewoon.
    de drivers kan je gewoon van de microsoft-site downloaden
     
  11. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen vrijdag avond heb ik dan toch maar voor het microsoft stuur gekozen (en meteen gekocht want het was koopavond)

    Maar ik zit toch nog met een vraag

    Je moet eerst de bijgeleverde pgr3 disc in je xbox steken en daarna pas het stuur aansluiten, die pgr3 disc zou dan drivers moeten instaleren.
    Maar bij mij starte die gewoon op.
    Neem aan dat die drivers al eens in een update zijn geweest en dat er geen verschil tussen bijde pgr3 versies zit?

    Ook hoorde mensen zichzelf via mijn headset echo'en maar ik ga er vanuit dat dat met een paar dagen wel weggaat. (was met mijn huidige controller ook zo)

    Heb nu in totaal nog maar 2 uur geraced met het stuur en het is effe wennen maar zeker wel vet.
    hoewel het op schoot niet lekker werkt met FF.
    daarom heb ik ook het hanssystem besteld.
     
  12. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    wees erop voorbereid dat je naast het hanssystem, ook nog wat hout en rubbers etc nodig hebt om het microsoft stuur te bevestigen aan het systeem
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich werkt het ook wel met dat klittenband dat je erbij krijgt, maar een kleine blokje hout erbij doen werkt wel beter.
     
  14. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    t was ook met betrekking tot het vastmaken van het stuur.. zonder enige aanpassing vliegt het stuur er met elke bocht die je maakt van links naar rechts.. of eraf
     
  15. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat kan, alleen zit er helaas nog geen rumble en FF in de drivers. Verder werkt het prima, ook met de draadloze joystick...
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een van de HansSystem eigenaars mij vertellen wat de lengte is van de traanplaat waar het geheel op staat? :)
     
  17. Roy Vogel

    Roy Vogel Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar kan iemand misschien nog iets meer info verstrekken over:

    - Of dit stuur ook goed is voor de PC (in vergelijking met andere PC sturen)
    - Wanneer er evt. wel drivers komen die FF en rumble ondersteunen voor de PC
     
  18. D i c K (ie)

    D i c K (ie) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de website xbox.com wordt vermeld dat tdu nu force feedback heeft. 'k Heb het zelf nog niet getest want 'k heb het stuur nog niet. Ik ben ook aan het twijfelen over de aankoop van het microsoft stuurtje. Als TDU beetje leuk is zou ik wel het stuurtje kopen aangezien ik dat spel al heb en voor PGR alleen het stuurtje kopen vind ik beetje stom... Ik vind echter weinig reviews die de versie met force feedback al getest hebben. Zijn hier mensen die dit even willen testen en korte review schrijven of het even leuk gamed als in PGR...
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  19. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0

    2 en een half A4tje in de lengte.. oftewel ongeveer 75 cm.
     
  20. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Geen review, FF is niet goed uitgewerkt in TDU. Het is leuk om mee te cruisen maar dat is alles, als je hard rijd zwabber je alle kanten op.. PGR3 heeft betere FF (Ook niet perfect) Het probleem is dat die titels nooit vanaf het begin voor FF zijn gemaakt denk ik. Forza2 en CMR Dirt hopelijk wel een goede uitwerking. Het is wel leuker met een stuur, maar makkelijker zeker niet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina