1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke link op Gamespot.

    Als m'n Xbox weer kapot gaat dan wil ik wel zo'n eentje terug. :cool:
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De 360 Elite zal in alles hetzelfde zijn (buiten de kleur, grotere HDD en HDMI) als de gewone 360's die gemaakt zijn in diezelfde periode ;).
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De HD DVD add-on beschikt niet over een HDMI aansluiting, enkel USB.

    De meeste HDTV's kunnen maximaal 1080i aan op de component ingang. Vandaar dat de meeste mensen de VGA kabel gebruiken om in 1080p te gamen of HD DVD's te bekijken.

    Het is de visie van MS om de consument de keuze te geven. Iedereen die een HD DVD add-on wil kan er eentje kopen. De mensen die er niets mee te maken willen hebben hoeven er ook niet extra voor te betalen. Daarnaast is HD DVD voor MS niet het medium om games op uit te brengen, dus totaal niet interessant om standaard in te bouwen. Bij de PS3 ligt dat net iets anders.

    Daar heb je wel gelijk in. De standaard Xbox 360 (Core/Premium/Elite) is goedkoper dan de PS3. Wil men echter gebruik gaan maken van een grotere HDD, Wifi of HD DVD dan loopt het aardig in de kosten, en is een PS3 zelfs 'goedkoper', daar deze standaard over dergelijke extra's beschikt. De PS3 is duurder in aanschaf, maar dan krijg je ook wat meer. De Xbox 360 is goedkoper in aanschaf, maar duurder wanneer je wat meer wil.
     
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind het gewoon genaait dat ik nu een nieuwe 360 moet gaan kopen, voor me HDMI! daar hebben ze nl. nog steeds geen oplossing voor
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe bedoel je?
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Zeg als dit ding 479 dollar moet kosten, uhm, dat is toch gewoon keihard 316 euro dan. Dat is wel erg goedkoop.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De Core en Premium kosten resp. $299 en $399. Hier betalen we er ook gewoon €299 en €399 voor.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Flikkers zijn het. :p
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe beetje wel ja :+
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier zal dat ding dan ook wel €480 euro kosten
    maar ja, die HDD alleen al gaat voor €180 :)
    dus dat is €300 zelfde als een core met HDMI en zwart met een headset en de bende die je er bij krijgt.
     
  11. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op tweakers.net dat er een oplossing word gezocht voor mensen die een premium hebben en een elite willen :p, miss voor 70 euro bijbetalen inruilen voor een elite ? :+ , dat ga ik dan zeker doen 8)
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    nou dat doe ik ook wel. 70 euro is niets voor zo'n lompe xbox 360. kzou er wel van balen als ik nu met mijn premium zit opgescheept. maar op zich zou ik het best vreemd vinden als hij 470 euro gaat kosten, hij kost namelijk ook 470 dollar en dat is veel minder dan 470 euro. kvind dat hij wel gewoon 400 euro mag worden en dan de premium en core goedkoper.

    maar wat een dag vandaag zeg! wat een nieuws! gta4 (misschien) exclusief voor de 360 én de Elite officieel bekendgemaakt!
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ja man het nieuw knalt binnen. Ik wil echt graag die Elite versie hebben maar aan de ene kant vindt ik het wel een beetje overbodig. Afgezien van de grotere harde schijf en HDMI is er niets anders aan het apparaat. En om een goed functionerende xbox te verkopen om vervolgens keiharde euro's neer te leggen voor die nieuwe. Een groot dilemma bagger M$, maar aan de andere kant wel weer goed dat ze door blijven knutselen aan het apparaat... :mad: / :)
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Moest het inderdaad gebeuren dat je je premium 360 met wat opleg kan omruilen voor een Elite, zou ik het ook doen. Maar dan ben ik spijtig genoeg wel al mn savegames en kwijt en bovendien ben ik er zeker van dat het gewoon niet gaat gebeuren :+ (niet dat ik het erg vind).

    offtopic:
    @ danemans24: GTA4 misschien exclusive? Vanwaar heb je dat sprookje vandaan? Toch niet van de E3 2006 :+?

    EDIT: Nevermind, heb de bron al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: zie edit hierboven :D.
     
  16. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag durfde ik het ook pas voor het eerste te geloven dat de Xbox 360 Elite uitkomt.

    De 120GB harddrive hoef ik niet, aangezien ik 20GB nog geen eens vol krijg. De zwarte kleur vind ik afschuwelijk; zo denk ik terug aan de Xbox 1. Geef mij maar crème wit, staat erg mooi bij het lichtgrijze adapters/ stekkers en het zilver in de console. Alleen de HDMI-aansluiting is interessant voor mij. En mocht ik in de toekomst een add-on HD-DVD drive gaan kopen, dan zal dat niet meer zo mooi staan als je de zwarte Xbox 360 hebt. Nee, ik sla ’t over.
     
  17. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die HDD uit america importeerd en dan op je xbx360 doet doet hij et dan ?
     
  18. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen 1080P scherm hebt, wat moet je dan eigenlijk met die Elite Xbox 360? Zwarte behuizing? Lukt ook wel met een skin. Grotere HD? Voor wat, mogelijke HD downloads waarvoor zo'n HD ook al weer snel te klein is?

    Leuk dat ze het uitbrengen, maar veel extra biedt het niet. Beetje zwaktebod zo en gelet op het prijsniveau zitten ze wel erg dicht tegen een PS3 aan.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja zelfs met een Full HD scherm zie ik de meerwaarde niet zo. Handig dat je hem nu ook aan HDMI kunt hangen dat wel, maar via VGA is het ook prachtig haarscherp. Anders gezegd : ik ben benieuwd of de digitale aansluiting voor het menselijk oog echt merkbare verschillen gaat opleveren t.o.v. de huidige analoge aansluitmogelijkheden. En de vraag is ook of dat verschil de prijs rechtvaardigd ?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik hoop zo dat die controllers los worden verkocht. Dat zou iig beter staan bij me (patst :+) PGR3 xboxje. Voor de rest boeit mij die nieuwe xbox niet, netzoals die 120 GB, leuk maar ik red me zo ook wel. Voor die 500 eu heb ik liever een PS3, welliswaar wel wat bijbetalen maarja...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina