film branden met ondertitel?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mista B, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je je settings eens bekijken...O-)

Zelfs HD-DVD content kan netjes door WinAvi heen voor conversie op zeer hoge resoluties.

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het er ophouden dat er veel betere alternatieven zijn. Ooit een goede releaser gezien die covert met WinAvi? Ik niet.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan DVD's die ik met ConvertXtoDVD heb gemaakt niet op m'n 360 afspelen.. iemand anders ook dit probleem?

4. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    heb winavi video converter gedownload, kan alleen maar de demo downloade op de site. heeft ie de film geconvert, staat dr zo'n tekst DE HELE FILM in het midden van mn beeld:mad: "wilt u dit opheffen, koop het programma dan voor 30 dollar..." iemadn een site voor de hele versie? of een andere optie? programma op zich is dik relaxed moet ik wel ff melden...

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je vraagt nu naar illegale praktijken wat niet is toegestaan om hier te bespreken.

6. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok... sorry, niet aan gedacht. wel bagger want nu kan k niet geholpen worden:9

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nja, je hebt dus een oplossing gevonden, dus deze kan dicht. De laatste reacties heb ik verwijderd, want ook deze gaan net over het randje wat 't beleid betreft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina