[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Voeg me anders toe YunSung... Peter AragornNL

2. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus eigenlijk een 2de person shooter
    heb het niet zo met die games vind 't mikken zo vervelend.
    net zoals bij lost planet irritante besturing gewoon ***:mad::mad::mad:

3. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, Daaf NL2 is mijn gamertag mocht iemand benieuwd zijn..

4. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is deze game heel erg moeilijk? want ik ben opzich wel goed in spellen als COD enzo, maar ik heb altijd de neiging om als rambo naar voren te rennen en iedereen af te schieten... of krijg je een goede tutorial die je dit afleert?

5. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Op Casual wil dat rushen wel maar op hardcore en insane is dat onmogelijk. En toch raad ik je deze game aan omdat het zo goed inelkaar zit om dekking te zoeken, het niet saai wordt omdat er altijd gasten naar je toe komen, er altijd wel chaos is en de actie nooit verslapt. En bovendien de vetste game voor xbox live tot op heden.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Naaaah, da's stierenschijt. Beide spellen spelen hartstikke lekker. Gears of War is zelfs naar mijn mening het best bestuurbare spel tot nu toe op de XBox 360. Misschien heb je weinig ervaring met consoles, ik weet het niet. Maar ik ben het totaal niet met je eens. :)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vind lost planet wel lastig besturen :eek: maar GoW zeker niet en zelfs als je niet van shooters houd kan deze game je nog een geweldige ervaring geven :) enigste dat ik kan zeggen : kopen! :D:D

8. ViperMike

ViperMike Guest

Op xboxlive kun je als een rambo erop in rennen, en als je geluk hebt knal je ze allemaal af als ze slecht zijn. Maar iedereen doet het voort. 90% van de spelers zijn shotgunhoertjes.

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    je leert het vanzelf wel af als je merkt dat het geen zin heeft om als een rambo rond te gaan lopen.

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en vanavond over de magische grens van 5000 kills heengegaan :)

Niet slecht voor ongeveer anderhalf maandje online :)

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ben eigenlijk goed met alle wapens (beetje). het lastigste wapen vind ik hammer vooral als je niet ver van de vijand afstaat.

@ vipermike : jij speelt zeker vooral met sniper ? volgens mij heeft 60% nog nooit met boomshot en turkiebow gespeeld ;)

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als een Rambo spelen wil ik af en toe ook nog wel eens te veel doen. Dan frustreer ik me weer aan die vleermuis-achtige wezens die je doodmaken in het donker, terwijl je denkt dat het nog licht genoeg is.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    als echte rambo spelen is pas grappig :9 gewoon rustig op de vijand aflopen zonder te aimen en dan gewoon schieten. :)

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net weer even uur of wat zitten spelen. Begin de game steeds meer te waarderen. Boomers zijn tof: "BOOM". :D
    Shotgun, pistol en bow gebruik ik nauwelijks. Voornamelijk rifle, af en toe sniper of granaat.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Welke rifle?

Ik gebruik vooral handgun en snipers. Headshots zijn geil! En het is ook wel sfeervol als je iemand uit elkaar schiet met een shotgun.

17. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de lancer

op LIVE gebruik ik meestal de shotty en soms het pistol om ze een slag te geven

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik neem aan dat hij dan de assault rifle, de lancer dus, bedoelt. Maar headshots geil, wat een woordkeuze.
    Ik gebruik de lancer zelf eigenlijk amper nog, alhoewel het wel lijkt dat hij effectiever is geworden sinds een patch van al een heel tijdje geleden dan bij de release.. In elk geval heb je niet veel meer nodig dan de basis shotgun/handgun combinatie om je te kunnen redden. De sniper is natuurlijk ook een favoriet, niet enkel voor de perfect reload 1hit-downs, maar ook de snelheid waarmee je kan uithalen voor een melee aanval.

19. ViperMike

ViperMike Guest

Ik speelde toen eerst wel altijd alleenmaar met de sniper.....ging altijd iedere ronden voor dat wape, nu niet meer. Vind de sniper saai worden, vind hem een beetje te sterk met die active reload. Ben nu een beetje met alle wapens aan het oefenen. Gebruik voornamelijk lancer, is grappig als je er een shotgun mee doodmaakt op close combat :9

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2007
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha :9 okee , lancer is verrassend sterk :eek:. ik gebruik nu ook neit meer alleen shotgun. Iedereen gebruikt dat :{ is niet meer leuk dan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina