Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, tuurlijk niet. Je hebt toch geen Online-account om te recoveren? Gewoon een hele nieuwe account aanmaken!

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 keer ,

1. aanmelden met je offline acount.

2. join xbox live (dan gaat hij kijken of je gamertag al bestaat)

3. zo ja (of je gamertag al bestaat ) kun je hem in dat zelfde menu veranderen en dan ga je verder met het registreren van xbox live;)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ok dus geen recover gametag, en dan gewoon de bovenste optie.

Dan gaat hij kijken of mijn naam al bestaat. Zo ja, verander ik die in het zelfde menu, en dan ga ik gewoon verder met normale registratie shit. :9

Heb wel erg veel zin om met jullie te gaan cruisen hoor!

Maar als ik xboxlive nu heb, moet ik dan opnieuw met tdu beginne?

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeheeeee! Je blijft namelijk gewoon je oude account houdenn O-) :x

5. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit spel nog razend populair \o/
    Het is tweedehands moeilijk te verkrijgen :'-(

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, want deze game kun je oneindig blijven spelen, als hij je blijft boeien!

Ik had hem voor €30 incl kunnen krijgen op x-bazar, daar staan altijd wel leuke aanbiedingen!

@ snike888

"Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door AntraXxX
    Dus als je TDU online speelt, moet je eerst weer Champion worden ofwat? En kan je dan bijvoorbeeld niet racen met mijn Gallardo SE?"

Oorspronkelijk geplaatst door Porsche-fan

Ja dan speel je op een ander Xbox profiel, dus moet je ook weer alle achievements en wegen en auto's opnieuw doen en kopen, want al je data staat op een offline profiel.

Het is echt verschrikkelijk jammer dat Microsoft het zo gedaan heeft (want het is met elke 360 game), maarja, je moet er wat voor over hebben he. :mad:

Wat bedoelt Porsche-fan hier dan mee?

7. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het hier fout, je kunt je offline profile zonder verlies van data overzetten naar een xbox live account, heb ik bij mij ook gedaan voor een vriend die wel eens speelt op mijn xbox, die had eerst offline en nu online en daar is niets in veranderd, behalve zijn naam dan.

8. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Heb net ff 48-uurs (en kheb er nog 3 :thumbs: ) kaartje geactiveerd en Test Drive online gespeeld.

Valt me eigelijk een btje tegen, er zijn maar weinig mensen die een btje rondcruisen. En bij de online races zit volgens mij iedereen op de Raceway.

Dat was wel leuk trouwens, btje racen op het circuit. Eerst reed ik nog iedereen zoek met m'n MV Tamburini (stage 3 getuned), totdat iemand met die nieuwe RUF kwam (stage 3 getuned). Da's een B auto maar die gast wist me goed voor de blijven, voglens mij had ie een stuurje, want hij drifte echt keihard door elke bocht.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet overnieuw te beginnen, je offline data blijft wel staan, maar je hebt er wel gelijk in dat je als je online speelt niet je offline data hebt.:mad:

Wij zijn allebei offline met TDU begonnen, en ik denk dat de meerderheid van TDU-spelers online is begonnen met TDU.:{

Heb tóch dat online abbo maar niet gekocht (|:-), omdat ik een mobieltje nodig had, en die ouwe jaren 70 koelkast deed het niet meer.;):mad: Het spijt me, maarja, ik vind het offline leuk genoeg, en als ik alle online dingen in TDU bekijk, begrijp ik ook helemaal niks van die Drive-ins club joinen intraclub interclub dragstrip %$&@zooi en nog veel meer.:confused:

@ Arcisius, snike888 en pim smeets:

Ik snap het niet hoor. Ik kon dat niet doen, ik moest gewoon een nieuwe account aanmaken.:'-(

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dan heb je denk ik recover gametag aangedrukt, toen je je ging aanmelden?

Naja ik zal wel zien hoe het allemaal gaat!
    Heb nu ook MotoGP '06 gekocht, dus deze game word natuurlijk wat minder gespeelt nu. :9

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

jep heb recover aangedrukt|:-|:-|:-|:-|:-

Is MotoGP '06 een leuke game?:)

12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    heb net tog lekker wat kunnen cruisen met anderen online... maar vind er te weinig aan om hier Gold abbo voor te kopen...

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    gold koop je niet alleen voor TDU he ;)

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Zit nou op 8%. Heb een Audi S3 volgens mij, die hatchback. Een Nissan 350z (normale), Mercedes CL 500 en een Kawasaki Ninja.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, heb er nog niet over kunnen oordelen omdat ik hem nóg niet heb. :mad: :9 Maar hij komt waarschijnlijk morgen aan (hij is vandaag in de morgen gepost). :) Maar het lijkt me wel een leuke game. Ik ben eigenlijk gek geworden door motoren door de motoren in TDU!!! :D

@ Chrizzle, leuk dat je nu al een Ninja hebt, is een geweldige motor hé!

Dadelijk ga ik weer eens lekker cruisen met mijn Ninja. Gewoon wat rondcruisen in de bergen of over de snelwegen.

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Heerlijk ding! 8) Int weekend ga'k linksboven met de motor rijden. Kijken of ik nog wat pliesie kan krijgen:emo:

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geinteresseerden: Ik heb al mijn auto's en motoren op de Trade staan wegens verkoop van het spel, allemaal voor 1000 dollar. Waaronder ook een Koenigsegg cc8s stage3 enzo, moet maar kijken.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Leuke deal, alles voor 1000! :)

Heb nu de laatste 2 dagen met de Lamborghini Murcielago stage 3 geraced en gecruised. Hij maakt een geweldig geluid (lijkt erg veel zoals in het echt), en hij ziet er super uit!

Ook heb ik nu de 10.000km grens overschreden! :) Heb in totaal 10.129km gereden. :D

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    AntraXxX kun jij voor mij ff kijken of die cc8s al weg is?

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Zou dat graag voor je willen doen, maar heb geen connectie. :)

Lijkt me wel dat een cc8s stage 3 tuning vliegensvlug weg is als hij maar 1000 kost! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina