Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    hm.. die HDMI vink eik nie zo heel belangrijk. en die 120 gig kank ook nog los kopen. wit is mooier dan zwart, accesoires zou nog wel cool zijn alleen zijn ook los te koop. slecht dat er geen HDDVD speler in zit
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik vind het wel een interresant ding.. maar het is echt jammer dat er geen hddvdspeler in zit. dat is voor mij de reden om hem niet te kopen..
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik vind trouwens dat het woord 'Zephyr' uit de titel van het topic mag
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zul je zien dat die 'nieuwe' 360 ook nog eens veel stiller is als de huidige.
    Ik wacht nog wel even, tot de nieuwe 360's met HDMI er ook in het wit zijn.
    Dan Marktplaats ik m'n huidige mooi en haal ik die ander wel.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kzou die nieuwe wel willen, maar kheb nie zoveel geld.
    kben benieuwd wat je nog voor je premium krijgt als de elite er eenmaal is...
    en zou dan elite de nieuwe standaard worden of is het dan gewoon Core - Premium - Elite
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De Elite zal gewoon als 3e uitvoering op de markt komen/blijven naast de huidige Core en Premium. Er gingen wel geruchten dat de Core en Premium zouden worden uitgerust met een HDMI uitgang, ergens rond juni/juli.

    Er zijn dus geen concrete plannen om de HD DVD add-on in het zwart uit te brengen? Wel andere accessoires.... Dan nog die opmerking over een Blu-ray add-on mocht HD DVD niet de 'winnaar' worden. Blu-ray is momenteel goed op weg...zou MS daarom geen zwarte uitvoering meer uitbrengen van de HD DVD speler? Wel een beetje kort door de bocht natuurlijk.
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Graveheart: Ze zeiden dat ze dezelfde hardware gingen gebruiken als de normale boxen dus lijkt het me sterk als hij stiller is :D
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik betwijfel of ze dergelijke informatie ook naar buiten brengen mocht ie daadwerkelijk stiller zijn.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zullen wij een wedje leggen dat de aankomende lichting (de Elite lichting dus) Xbox 360 stiller is dan m'n huidige 360? :)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaag, ik denk ook dat we nooit gaan weten wanneer er een 65nm CPU in je 360 zit. Ik zou ook niet weten waarom we dat moeten weten... .

    Maar zoals ik al eerder zei: De Elite zal dezelfde hardware bevatten als al de andere 360's die in diezelfe periode zijn gefabriceerd.

    Het zou nog al kostelijk zijn om verschillende hardware te gebruiken.

    Als dat het geval is, wil dat zeggen dat je je 360 te vroeg hebt gekocht. Daar kan MS totaal niet aandoen. Zij passen gewoon de gebruikelijke aanpassing toe aan hun console zoals Nintendo en Sony ook doen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  11. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat denken ze nou zelf? Dat men 2 harde schijven gaat kopen?? :{
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een flamers hier :9
    Wees blij dat MS luistert naar hun klanten, en keuzes geeft in wat ze willen hebben.

    Ik ook :)
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe wil je je data van de 20gb hdd over zetten naar die grotere
    vind 't echt een absurd idee
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Kameo loopt een beetje ophef te maken, je krijgt er gewoon een kabeltje bij waarmee je alles van de 20gb over kunt zetten naar de 120gb. Alles wat op de oude staat wordt dan wel gewist maar dat is vrij logisch.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Maak helemaal geen ophef, plaats alleen een nieuwsbericht en reageer op een in mijn ogen rare uitspraak van een Microsoft medewerker.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is toch alleen een probleem als je al 2 hd's hebt ;)
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwsbericht klopt dan ook van geen kant, je bron is: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5057

    Volg nu echter de bron naar het originele nieuwsbericht (Wired) en je ziet wat ik bedoel. Het valt mij wel vaker op dat voornamelijk de Nederlandse websites de zaken verkeerd opvatten.

    Het ging erom dat 1 persoon bij Microsoft in het verleden gezegd zou hebben dat je bij ruimte gebrek ook 2 HDD's kan gebruiken. Op zich heeft hij daar een punt ware het niet dat op de nieuwe HDD van 120GB enkel de gegevens van 1 HDD kan zetten.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is dan inderdaad een belabberde vertaling van het originele bericht ja. Iets waar die site wel vaker last van heeft.
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dit is inderdaad een belabberde vertaling zeg :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina