1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gerucht: Morgen (29 maart) grote aankondiging van Microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt dat is niet mijn gerucht... het gaat er om dat Microsoft met nog een bericht komt vandaag of in iedergeval voor volgende week maandag ...
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als het minuten waren mag je nu je bron vrijgeven :9
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    vast en zeker Mr. X :b:
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    PAUL NABER
     
  5. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd mij niet langer in spanning! 8)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  6. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest

    Gaat het niet gewoon over die nieuwe luxere Xbox?
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    doed, dat was vorige week al bekend( eigenlijk al veel langer8) )
     
  8. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dus mensen op een xboxforum kunnen niet objectief naar games en consoles kijken? Ik kom hier gewoon uit interesse in games, net zoals ik op algemene gamesites en ps3 focus kom kijken. Zo vind ik info over games en consoles en kan ik lezen of meepraten.

    Maar sommigen zien een consolebouwer blijkbaar als net zoiets als een voetbalclub. Maar zelfs als dat hetzelfde zou zijn (wat niet zo is), dan heb ik nog steeds meer met de voetballiefhebber dan met fanatieke clubsupporter ;)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk zijn er hier mensen die objectief naar games en consoles kunnen kijken, maar het merendeel van de members op een Xbox forum zal altijd pro-Xbox zijn. Net zoals dat is op een PS of een Nintendo forum waar het merendeel pro-PS of -Nintendo is.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    fo·rum (het ~, fora/~s) 1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren 2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden 3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

    en als je discusussiëren ook een moeilijk woord vind.

    dis·cus·si·ë·ren (onov.ww.) 1 van gedachten wisselen, een discussie voeren => bomen, discuteren, disputeren, parlementeren, redekavelen, redetwisten, twisten

    een mening geven dus..

    en heb ik mn subtitel dus weer verdiend
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer wordt hij nou bekend?
     
  12. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest


    Was eigenlijk al wel langer bekend ja, maar sinds gisteren pas officieel..


    Ik hoop zelf dat ze alsnog deze week een 'Premium Elite Deluxe' 360 aankondigen, met een ingebouwde HD-Dvd speler voor 499,-
    Dan zou ik hem zeker wel de moeite vinden om hem gelijk te halen.
    En dan kan MS gelijk goed de strijd aangaan met de PS3, Voor een hoop mensen is de 'Next gen DVd speler toch wel de reden om uiteindelijk voor een console te kiezen.
    En ze geven mensen juist nog een extra keus, wat ze altijd zo belangrijk vinden:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2007
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je een 360 met ingebouwde HD-DVD voor €499 wil, dan zal het toch wel vanaf het core pakket zijn (zoals al de andere pakketten). Dat wil dus zeggen dat er geen HDD zal bij zitten. Een 360 Premium met ingebouwde HD-DVD voor €599 lijkt me realistischer, maar dan moet het qua pakket wel onderdoen voor de PS3... .

    Ook zal het nooit gebeuren aangezien MS zichzelf zo vast kan zetten moest HD-DVD de strijd verliezen en bovendien valt het niet echt onder de verkoopstechnieck van MS: hoe meer keuze hoe beter.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Fardo:

    wat was die bron van jou nou?
     
  15. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest


    Voor 549,- moet het echt wel lukken dan. Ze vangen al 1,5 jaar hetzelfde bedrag voor de console's dus een prijsverlaginkje mag ook inmiddels weleens.
    Waarom het pakket dan moet onderdoen voor de PS3 snap ik niet helemaal?...


    En de consument heeft dan juist wel de keuze, of je de Xbox360 'Elite' met of zonder ingebouwde Hd-Dvd speler wilt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2007
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, k. €549 dan :+. Omdat er in de PS3 al een wifi adapter inzit, wat voor de 360 toch nog eens €79 kost en dan nog een card-reader maar dat heb je niet eens voor de 360 :+ (ook heeft de 360 geen HDMI als het het pack op de core of premium baseren). Bovendien zitten we om hier over te discussïeren in het verkeerde topic ;).

    Nu zal de consument ook die keuzen hebben. Koopt ie bij de 360 Elite en HD-DVD player of niet (en een Elite met een HD-DVD erin zou meer kosten dan €599).
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    euuh wanneer komt die grote aankondiging nou?? de werkdag zit er al op hoor:)

    en de GTA:IV trailer kan het niet zijn.. die is morgen pas :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm... strikt genomen is de aankondiging van 2k 2 uur voor de trailer (vandaag), maar ik heb gehoord dat het gerucht binnen 54 uur bekend wordt gemaakt.

    @Dandemans - mijn bron is mijn bron, als mijn bron hier had kunnen posten dan had ie dat wel gedaan. NB ik was ook de eerste die bijv hier het gerucht over de Zwarte Xbox poste ;) ... verder heb ik nog een aantal scoops gepost ... Het Rockstar gerucht speelt al sinds oktober
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat is nogal veel 54 uur, dat kan dus ook maandag zijn..
     
  20. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest


    Het kost MS echt geen 100 euro meer om er een HD-DVD drive in te stoppen i.p.v een gewone.
    Als ze hem dan in tegenstelling tot Sony wel leveren met alle benodigde kabels, headsetje en 2 controllers, vind ik dat je aan die 360 een beter pakket hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina