1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D i c K (ie)

    D i c K (ie) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral het leuker dat ik wil... 'k Denk dat ik dit weekend dan ook eens stuurtje zal gaan halen!!
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat valt ook wel mee hoor, ik heb er wel een plankje bij gedaan maar zonder plankje ging het best.
     
  3. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Veel plezier ermee dan alvast :thumbs:
     
  4. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar doe je dat plankje dan?

    Hanssysteem icm wirelessracing wheel?
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks dude! :thumbs: Kan ik even gaan passen en meten...
     
  6. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Om een probleempje op te lossen :+

    Er zit namelijk onder de bevestigingsplaat voor het stuur een buis die echt in de weg zit voor het WRW waardoor je hem niet kan vastdraaien normaliter. met een klein plankje ertussen (ongeveer de dikte vd buis) kan dat dus wel.

    Dat rubber wat ik eerder noemde heb ik gebruikt om een soort geul te maken waar het WRW in valt.. dus dat ie niet meer verschuift!

    Geen dank!
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb gister meegedaan met het Iconic Masters Tournament in PGR3. M'n race in de 8ste finale heb ik gewonnen met m'n DriveFX. Het filmpje daarvan heb ik hier op Youtube gezet. Voor de mensen die twijfelen dus een handig real time videootje van hoe het stuur het in PGR3 doet.
     
  8. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gereden! :thumbs:
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow, je stuurt wel erg vaak voluit man.
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Netjes man, met zon stuur merk je idd wel beter dat je de goede instuur punten te pakken hebt. Dat heb ik zelf niet echt en met de controller ben ik altijd zo aan het zwabberen met dat pookje. Ik twijfel nog of ik dat ding een plaatsje in mn kamer moet gunnen maar ik ben bang dat ik zo langzaam wordt met stuur, zeker met pedalen ipv. triggers vind ik een beetje eng :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Thnx :)

    Hoe bedoel je? Van links naar rechts? Tja... that's PGR hè.

    Mwah, dat ik met de controller iets meer. Maar ook door de nieuwe camera stand pak ik veel vaker de binnenkantjes. (rijd nu bumperview, vroeger achter de auto). Heel vaak dat ik aan de binnenkant de muur raak terwijl ik dat al van een kilometer aan zie komen. Maarja, gelukkig is Forza 2 niet alleen maar op de straten circuits, dus is het niet erg binnenkantjes mee te pakken :9

    Eng? :+
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, eng in de zin van: Je koopt zon gigantisch ding + tafeltje voor €x en na een maand kom je erachter dat je er geen meter mee rijdt :+ Ik weet niet of ik met mn voeten net zo gevoelig kan doseren en net zo snel kan corrigeren als dat ik dat met een controller doe. Daarom koop ik hem maar niet.

    En ik reed idd vroegah ook achter de auto omdat ik die zo mooi vond :+ Sinds een tijd bumpercam (en pgr3 onboard) en het heeft me echt zo'n fokking stuk geholpen, heb veel meer het gevoel van als je ook echt in een auto aan het stuur zit. Ik voel ook veel beter wat de auto doet en of de bandjes slippen etc. Vooral insturen en de lijn schatten gat me stukken beter af.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je rijdt er zeker niet sneller mee, gemiddeld rij ik 4 seconden langzamer met stuurtje per ronde.

    ik begin het nu een beetje door te krijgen en het verschil wordt iets minder groot. het is wel veeeeeel leuker met een stuurtje
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Spreek voor jezelf... ik ben net zo snel met stuur als normaal. Op hotlappen misschien een tiende langzamer, maar in racepace precies hetzelfde. En dan ligt dat niet aan het stuur, maar aan de verandere camera stand. Dat je 4 seconden langzamer bent is wel veel hoor.
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg de drift nooit onder controle met mn stuur, dus vloog ik bijna elke bocht van de baan :)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Dan moet je remmen voor de bocht waardoor je niet gaat driften. Als je niet drift hoef je hem ook niet onder controle te houden.
     
  17. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed het doel van het plankje en waar hij moet is me duidelijk (ik zat al aan een uprofiel te denken maar het kan dus een stuk simpeler)

    Dat rubber wat je hebt, waar heb je dat gekocht en wat heb je er precies mee gedaan? zit dat aan de onderkant van het stuur tussen het stuur (basis) en het hanssysteem?
     
  18. MC 5725

    MC 5725 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    G25 ombouwen naar x-box ?

    Misschien een vreemde vraag :confused: , maar zou de G25 niet om te bouwen zijn om te gebruiken op de xbox?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Zal vast wel kunnen, maar dan heb je in elk geval niet die geweldige Force Feedback en 900 graden draai functie. Dus vrij zonde van een stuur van 250,-.
     
  20. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    dat rubber had ik toevallig liggen.. denk dat je het in een bouwzaak wel kan krijgen.

    ik heb zegmaar een soort geul gemaakt waar de basis invalt (dus rondom de basis van WRW het verhoogt) waardoor ie niet meer kan verschuiven.

    ik hoop dat het zo duidelijk is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina