Men doet zelden een aanouncement op maandag ... Vrijdag, zaterdag kan, zondags niet (erg christelijk die amerikanen) We hebben hier natuurlijk ook een tijdverschil. Maar goed om 22:00 is de 2K aandeelhouders vergadering dan weten we al meer
Mooi...........cancelen die hap. Maar eh wel leuk hoor dat zogenaamde grote nieuws, 12 pagina's vol en het zou nog wel eens 54 uur kunnen duren. Ik heb een concentratieboog van 30 seconden, dus.......ik haak af. Lekker belangrijk.....zal toch wel niet over iets echt essentieels gaan.
ze hebben nog precies 3 uur om met iets te komen.. volgens mij is dit gewoon een hoax (bijna 1 april dus..) btw. ze mogen best eens een X de zomertijd aanpassen. @hierbeneden, ik snap die combinatie tussen en niet
Haha, maar het is me helemaal ontgaan dat deze week de nieuwe maand van start gaat. Ach ja een birthday doet al veel met je \o/
raar dat alle mededelingen 's nachts of 's avonds worden gedaan.. begin steeds meer te geloven dat dit bullshit is.. laat Fardo's bron niets meer van zich horen??
Ik snap niet echt hoe 2k in het verhaal past. Als je naar de website van Take 2 Interactive gaat, dan zie je dat 2k net zoals rockstar onder Take 2 Interactive valt. Is 2k onafhankelijk geworden en hebben ze met de opbrengsten van Oblivion en de verkoop van 2K sports aan UBisoft, Rockstar gekocht? Oja en dan hebben ze de licentie aan Microsoft verkocht? Over 50 uur en 15 minuten zullen we het weten. Wat voor dag is het zondag eigenlijk? De bron is de Paashaas.
@matttiejj ff nadenken he... MS zit met hoofdkantoor, etc in amerika. Het tijdverschil met USA en hier is 6-9 uur (of 5-9 weet ik zo niet zeker) dus het is daar nu net 1 uur 's middags, dus zo gek is het niet, dat het bij ons pas 's nachts bekend wordt gemaakt, want dan is het daar 's middags
uuh zondag denk ik.. dan is het 1 april.. wat een toeval.. wel knap dat we in 2 dagen 178 posts bij elkaar hebben gespamd dat is 3,7083333333 posts per uur!
oh ja daar had ik nog niet aan gedacht.. nou dat is dan weer flauw. wij maken 12 pagina's vol en het is een 1 april grap. dat kun je denk ik wel met 100% zekerheid zeggen. het is namelijk te toevallig om geen 1 april grap te zijn.
een gelukje, als het goed is krijgen we (hopelijk!?!) nog een GTA:IV trailer over 2 uur en 2minuten.. /edit als mijn berekening klopt mag Fardo zijn bron op zondag 1 april 21:00 en 0:00 bekend maken humor zoals ze het op discovery zeggen Myth Busted