een kort vraagje dames en heren, ik ben een vaste top spin speler maar het laatste deel heeft mij een beetje teleurgesteld, dus wil ik weten of dit spel de moeite waard is. Is het een waardig nex-gen game? Voor de mensen die ook top spin 2 speelde vinden julie deze beter en als laatste, zijn er veel online mogelijkheden?
Klaar? Wat bedoel je daarmee? Ik zit nu in seizoen 9 en heb nu 26 op mijn serve (193 kmh). Verwacht toch echt wel dat ik die nog een stuk kan opschroeven. Nog elf seizoenen alleen trainen, geen idee waar mijn mannetje uitkomt. Verwacht zelf wel dat ik nog redelijk wat progressie kan boeken.
Ik heb alle Virtua Tennis en Top Spin games gespeeld. Ik vind Virtua Tennis 3 veruit het beste. Echt veel beter. In Top Spin 2 was de carreer echt saai, ik speelde op een gegeven moment alleen nog om het af te krijgen, niet om lol te hebben. Virtua Tennis 3 is veel afwisselender en beter afgewerkt. Welliswaar met nog een paar foutjes zoals je kunt lezen. Het is grafisch mooi, een stuk mooier dan Top spin 2. Echt fantastisch is het grafisch ook weer niet though. Online is zeer verslavend.Ik ben normaal niet zo'n online gamer, maar met dit spel heb ik sinds zaterdag al 40 matches online gespeeld.
Jij bent zeker ook een van die gasten die Duke/King online kiest puur alleen om easy points te verzamelen. Lekker fijn mee spelen is dat.
Ik snap er niks meer van. Mijn voorhands zijn allemaal lvl 30 rood. Bij mn volleys zijn er 4 lvl 30 en zijn rood. En de rest van volley lvl 30 wit.
Ga eens een andere oefening doen. Er zijn een aantal mini-games makkelijker dan andere, dus misschien doe je ze vaker? Ik wel iig. Als ik rode balken krijg pak ik de minder gedane mini-games (op vaak een lager level 4 ofzo) en dan verdwijnen die rode balken na 1 of 2 keer.
Ik heb zelfs 33 bij strokes , snap er niks van elke keer weer max en opeens gaat die weer een level verder.
Sen dankjewel voor je reactie ik wilde alleen nog een dingetje weten over de demo, bij top spin moet je de A knop zo lang mogelijk in houden om hard te kunnen slijn, maar als je dat hier deed spring je de hele tijd. Moet je bij virtua tennis eerst zo goed mogelijk voor de bal en dan pas op A drukken?
Het lijkt nog wel op topspin, Dus hoe langer je de A knop indrukt hoe harder je slaat. Alleen je moet pas drukken als je goed voor de bal staat, Hij slaat zeg maar de bal, vanaf de plek waar je de knop indrukt. Dus als die bij jou gaat springen dan druk je dus te vroeg.
Volgens mij was in deel 2 40 de maximale score, maar dat zeg ik uit mijn hoofd. Wordt knap lastig om alles zo hoog te krijgen in 20 jaar. De jaren vliegen voorbij. Ik sta nu 7e op de wereldranglijst, dus ben bijna door de toernooien heen. Misschien nog nuttig om alle toernooien platinum te krijgen (zonder een game te verliezen).
Ik heb de demo ff goed gespeeld en ik vind het een erg vet spel. Maar is de singeplayer zelf leuk? en speelt het online goed?
Hoe weet je dat? Waarom zijn metertjes dan soms al rood voor de 30 als je verder nog niets maxed hebt?
Ik ben altijd een fan van deel 1 en 2 geweest, maar dit deel is het niet. Die heerlijke slice van deel 2 en de lekkere volleys van deel 2 zijn nu gaar. Lompe lobjes. Het voelt allemaal niet goed....jammer. De graphics zijn trouwens wel ongelofelijk strak, maar die irritante muziek erbij verpest dat ook....winnaar voo mij: Top Spin 2. TS2 gaat veel dieper, alleen jammer dat TS2 er niet uit ziet. Had verw8 dat VT3 echt TS2 zou gaan ownen...niet bepaald imo. Na Def Jam Icon nu teleurgesteld in dit spel...
TS2 dieper? Ik vind het juist omgekeerd, Top spin 2 valt keer op keer in herhaling. Alle rallies lijken op elkaar. Meer zo dan bij VT3. Ik moet ook zeggen dat ik VT3 echt niet achteruit vind gegaan sinds deel 2. Had wel gehoopt dat ze de waardeloze lob zouden aanpassen, maar ja you can't have it all... Geef het spel toch zeker een 9.