De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is afhankelijk van het artikel dat u heeft gekocht. Niet hygiënische artikelen kunnen binnen 14 dagen geruild worden in het dichtstbijzjnde BCC-filiaal voor een ander artikel naar keuze. Voorwaarden daarbij zijn dat het artikel niet beschadigd is, de originele verpakking nog aanwezig is en dat de orginele aankoopbon kan worden overlegd. Hygiënische artikelen kunnen niet geruild worden.

    BCC biedt haar klanten graag de gelegenheid om een apparaat ter ruilen. Hier zijn enkele voorwaarden aan verbonden:

    -binnen 14 dagen na aankoop,
    -u kunt de originele BCC-kassabon overhandigen,
    -het apparaat is onbeschadigd,
    -het apparaat is compleet,
    -het apparaat zit in de originele verpakking,
    -hygiënische apparatuur kan niet geruild worden.

    Het maakt daarbij niet uit in welk BCC-filiaal u het artikel wilt omruilen, u bent overal van harte welkom. Indien u niet kunt slagen ontvangt u een tegoedbon die één jaar geldig blijft.
     
  2. Steef101

    Steef101 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor het opzoeken Melbuuln maar waar vind je dat op de BCC site want ik kan het echt niet vinden:confused:

    Ik geloof je wel hoor maar ik zou toch willen weten waar het staat
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga op hun site naar ( Vraagbaak ) en ga dan naar ( Antwoorden zoeken ).
    En geef de zoekopdracht ( Omruil ).
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze Philips breedbeeld beneden begint de laatste tijd kuren te vertonen, dus m'n pa wil een nieuwe TV. Komt ie vandaag aanzetten met een pagina met wat specs van LCD's, om precies te zijn een stel 40 inch Full HD Bravia's, de een nog dikker dan de ander. Om te vragen of het wat is. Ik heb maar tegen um gezegd dat het sowieso geen slechte keuze is :+
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk wel even uit met de term FullHD.

    Controlleer altijd als je ook een 1080p video-input op de LCD kan aansluiten !!
    Philips bijvoorbeeld zegt dat hun LCD's ook FullHD's zijn , maar in werkelijkheid is alleen het scherm FullHD , maar het video-input is maximaal 1080i

    Bij de Sony KDL-40X2000 staat bijvoorbeeld wel , De HD Ready LCD-TV uit de X-serie heeft een resolutie van 1920 x 1080 pixels met een 1080p-signaaloptie via HDMI™.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij kan alleen 1080p aan over HDMI bedoel je ? Nja als ie toch in die categorie wil kijken, met welk scherm (Philips/Sony, 40 inch) zit ie gegarandeerd goed ?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat begrijp ikook uit de tekst.

    Maar vind op de site van Sony geen andere informatie dat ook Component 1080p ondersteund.
    Volgens mijn heeft beuker (sr) ook een FullHD van Sony , misschien moet je hem even een PM sturen.

    Philips heeft nog helemaal geen volledige FullHD's LCD's
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja in principe lijkt 1080p over HDMI me wel voldoende. Het gaat mijn pa puur om het kijken van TV en films. Of bij mij als er vrienden van mij met hun PS3 deze kant op komen :+ Maar goed, ik zal hem sowieso informeren over de HDTV decoder die op de markt is, evenals de type DVD spelers die via HDMI aangesloten kunnen worden.
     
  9. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vanmorgen half elf afgeleverd! Mijn 37XD1E!!!!!!:D

    Meteen aangesloten en alles erop bekeken, eerst via @home kastej digi-tv, dat beeld was al zeer strak!
    Daarna dvd-speler via component aangesloten, met upscale functie tot 720p Spongebob Erin gedouwd, en geweldig beeld mooie kleuren(komen natuurlijk met spongie er goed uit;) )
    Daarna de 360! En toen was het helemaal geweldig! aantal gedownloadde hd-filmpies bekeken..... stond met open mond te kijken:) DAT IN MIJN HUISKAMERTJE......

    Net wat foto's geschoten zet ik er morgen wel op!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  10. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog ffies een vraag over mijn HD scherm (die ik alweer een tijdje heb). Ik heb nu de: Samsung LE27S71 en ben er erg tevreden over (duh). Alleen een vraagje, ik zat PES6 demo te spelen en het viel me op dat er toch wel wat ghosting is als je kijkt naar de hoofden (zwart haar) van de spelers. Het lijkt namelijk net alsof ze lang haar hebben vanwege de ghosting. Ook bij MotoGP 06, als je dan heel snel van links naar rechts gaat zie ik toch wel wat ghosting.

    Is dit normaal? Of heb ik de opties niet goed staan ofzo waardoor me tv gewoon ''lui'' wordt en er dus meer ghosting is? Ik heb hem overigens gewoon op 720P en gebruik HD kabels. Weet iemand dit?

    Gr, Tom
     
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar doe je niets aan. Voor spellen met snelle horizontale beelden zoals PES is een responstijd van 8ms (wat de meeste LCD's hebben) gewoon niet voldoende.

    Sommigen zien het niet en anderen zien het wel. Als jij het ziet en je hebt er last van dan kun je weinig wijzigen qua instellingen om er vanaf te komen. Responstijd zit hem namelijk in de technologie, niet in de instellingen.
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik het hier ook over monitors hebben voor mijn 360?

    Zoja heeft er iemand verstand van monitoren en zijn er mensen die hun 360 op een monitor hebben zitten?

    Ik ben namelijk geinteresseerd in de samsung syncmaster 226 bw en samnsyng syncmaster 206 bw. Aanraders info? online bestellen of in de winkel? alternatieven ?

    En is er wel aanstluiting voor mijn 360 op deze scherme ene site zegt andere dingen dan de andere site...

    Graag dat soort dingen wil wel weten wat jullie ervan vinden.

    is het hoe lager hoe beter? dus 2ms is dat voldoende?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  13. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat geloof ik idd... maar nu is de grote vraag.... is er wel een lcd tv die scherpe horizontale beelden produceert ? of moet ik dan toch naar plasma?

    En wat zijn dan weer gunstige prijs prestatie plasma's?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  14. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er top uit :thumbs:

    En nu ben jij natuurlijk zo'n toffe gozer die ff goud eerlijk zegt of deze tv horizontale beelden tijdens racegames en dergelijke 100% scherp aflevert.

    En dan bedoel ik alles wat er langs de weg staat waar je voorbij scheurt tijdens een race spel, of word dat bij een bepaalde snelheid ook een beetje wazig ? ...Het moet dan wel een 60 fps spel zijn waar je zeker van weet dat het op een gewone beeldbuis tv wel scherp is.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo'n hd av kabel wilt kopen. Kun je dan het beste die van MS kopen of is een namaak net zo goed?
     
  16. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel iets scheelt is als je scherm wat opgewarmd is word het minder.

    Je kan het ook een beetje verminderen door de brightness wat hoger te zetten en de contrast niet te hoog.
     
  17. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0

    THANX!*)

    Zal ik voor jullie ff PGR3 ingooien, heb namelijk tot nu toe alleen Viva(me vriendin) en LOTR gespeeld.... En verder gister avond The green mile gekeken. Zag er trouwens goed uit.

    Zal zo mijn bevindingen melden _0/

    ps. Deze lcd heeft >6 ms.
     
  18. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een speciaal topic voor. De 360 aansluiten op je monitorthread ofzo. Die zit ook onder xbox360algemeen/hardware. EDIT: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94471&page=17

    En ja je kunt je TFT via de HDVGA kabel van microsoft aansluiten op je monitor. Geen probleem.

    Ja hoe lager hoe beter. Met 2ms zal je geen noemenswaardige problemen hebben.

    Ja dan moet je naar plasma. Of wachten totdat er LCD's komen met veel lagere responstijden.

    De panasonic 37PV60 en de 42PV60 staan bekend om hun uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Tussen de 1000 en de 1300 euro heb je er eentje.

    Nu zullen er ongetwijfeld mensen zijn die gaan zeggen: 'op mijn LCD heb ik nergens last van'. En dit kan heel goed waar zijn. Denk echter niet dat het zin heeft om de LCD te gaan halen die zij hebben. Deze mensen zien het gewoon niet of spelen spellen waarbij het ghosting effect minder optreedt. Als jij het echter wel ziet dan zal dat op elke huidige LCD zo zijn, ook die LCD van de mensen die posten dat zij het persoonlijk niet zien.

    Succes.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  19. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok ik heb het idee dat we op een lijn zitten *) ik heb mijn oog laten vallen op de Panasonic TH-42PV70E VIERA HD Plasma tv met 1080p beeldverwerking en V-Real2 technologie

    Hij heeft 1.024 x 768 resolutie... en toch 1080p weergave, ik vraag me dan wel af of je op twee meter dan tussen de pixels door kan kijken.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  20. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij vandaan dat als je bj één lcd ghosting ziet je dat bij elke lcd zult zien, dus elke lcd tv is hetzelfde????:confused:

    Ja je hebt nog wel heel wat lcd's waarvan de response -time slecht is maar er komen er steeds meer waarvan dit probleem zo goed als verholpen is!
    Sharp krijgt volgende maand 100hz full hd schermen, met 4 ms responsetijd, daar zul je echt geen ghosting meer zien hoor!

    Owja zal GPR3 er nog inndoen he:9 zal mijn bevindingen zo posten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina