[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja lancer is best goed, blind fire werkt perfect tegen shotguns. En die lancer gebruik ik ook best vaak tegen een sohtgun als hij moet reloaden, echt ik ben helemaal anti-shotgun....dat wapen is veels te onbetrouwbaar door die lag.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt dan aan jou verbinding... Heb never nooit lag...
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: http://xboxworld.nl

    We moeten dus gaan strijden om de hoogste plaatsen in de leaderboards. Worden de leaderboards dan gerefreshed ofzo want de gasten die nu eerste staan hebben echt té veel kills.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal wel ja... Wel cool dat ze dat doen, maar ik blijf gewoon lekker mn player matches spelen hoor
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dus heb jij nog nooit meegemaakt dat jij iemand vollop op zijn kop schoot en dat hij nog leefde? Of hem 10x schiet en hij leeft nog en hij jou in 1x. Die dingen overkomen mij zelfs op Nederlandse servers, maar ik denk dat jij dan altijd host als je het zo zegt.
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verbinding is goed maar heb echt bijna altijd lag, laatst wel zo'n gast met een heeell goede verbinding, voelde me echt machtig toen iedereen ook echt geraakt werd door mijn shotgun :+ Er moeten gewoon dedicated servers komen :mad:
     
  7. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2007 Global Xbox Live Tournament met lag. Anders is het niet realistisch. :lol:
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb me aangemeld :D
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik host nooit8) Maar ik heb wel eens gehad ja dat ik met één schot ineens dood was... Heb wel eens lag, maar toch bijna nooit...
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik echt zo vaak joh. Word er ook echt agressief van :eek: Kan daar echt niet tegen he onmogelijke dingen.
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat is normaal. Als iemand een meter van je af staat is één schot vaak genoeg.
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja vind ik ook zo klote, sta je in iemand zijn rug. Denk je, ik knal hem ff neer.....schiet je 2x door hem heem, draait hij om en schiet je af. Ik vind de chainsaw voort geweldig, iedereen raakt er helemaal van over de zeik. Dan schelde ze je uit voor noob, en ik lag ze keihard uit.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    constant chainsawe is ook gewoon noob... :{
     
  14. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha iedereen word dan helemaal para idd doe ik soms voor de grap:lol: :lol: :+
     
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Je bent een noob als je door een chainsaw word gekilled, want hoe moeilijk is het om een chainsaw te killen. 1 miezerig kogeltje op hem en hij kan al 3 seconde niks meer. Het probleem met de meeste mensen is dat ze alleenmaar shotgun gebruiken en altijd proberen zo dicht mogelijk bij de vijand te staan met een shotgun. Kom op, dan vraag je er gewoon om. Moet je eens voor de verrandering een lancer pakken, dan zijn chainsawwers niks tegen jou.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt niet vaak gezaagd hoor... maar het blijft noob :+
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Vind ik niet, je moet gewoon weten wat je er tegen moet. Ik heb dat met shotguns, ik vind dat weer een noob wapen.
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds 2 weekjes ofzo ook een 360 met onder andere GOW, erg mooi spel trouwens _O_ en sinds gisteren ook Xbox Live. _O_
    Heeft iemand misschien zin om een keertje co-op online te doen?
    Heb het spel overigens nog niet vaak gespeeld, ben pas bij 3e act, maar moet geen probleem zijn verder. :)
    Maar misschien gewoon bij act 1 beginnen? ;) Wil het namelijk wel eens serieus met iemand coop doen. :+

    Overigens is iemand neerzagen vrij makkelijk, waren zelfs mijn eerste 2 kills toen ik het gisteren voor het eerst online deed. Prachtige effecten trouwens. :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    chaos voeg mij maar toe :) ik ben wel bereid Co-op te doen weet ook denk ik nog wel waar de cog tags zijn
     
  20. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind shotgun als je er goed mee bent echt vet! wat is er nou leuker dan zonder te richten iemand in 1000 stukjes te knallen}:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina