Def Jam 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberto, 20 aug 2005.

1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    waren ze niet alle 3 tegelijk uit? en anders.. wtf boeit dat :9

ik heb de game nog niet gekocht, misschien koop ik hem binnenkort in de bazaar maar heb nu geen zin om er 60 euro voor neer te leggen aangezien ik nog een paar andere games heb die denk ik beter zijn en ik ook nog moet uitspelen..

2. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over het wisselen van soundtracks: als ik van soundtrack probeer te wisselen en mijn tegenstander stampt op de grond, dan is mijn poging gefaald. Als de tegenstander zijn soundtrack probeert te scratchen, hoe kan ik dan op de grond stampen zodat zijn poging faalt? bvd :)

3. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    beide triggers indrukken.

4. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Of linkertrigger indrukken en A

5. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Heb de game 2x uitgespeeld, dus hij gaat de verkoop in. Voor 45 inc. mag ie naar een nieuwe eigenaar.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wie heeft een lijst met moves voor me? Ik heb alle knoppen gedrukt en ik krijg helemaal niets te zien.

8. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel echt of ik m moet gaan kopen, ik denk eigenlijk dat ik wacht tot ie is afgeprijsd, dan ga ik nu maar voor NBA street :):):):)

9. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Def Jam Icon

/edit, wrong post.

10. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan alle fighters even listen? Heb tot nu maar 18 ontdekt...ben ook benieuwd of je weer met vrouwen kan vechten.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zou eens kijken op gamfaqs.com of google.nl gewoon. Misschien dat je daar meer info vind, over de vrouwelijke bitchlapers :9 en over hoeveel vechters en in het spel zitten. :)

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof niet dat het kan eigenlijk.... Maar vind de achievements aardig lastig.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hoe vond je hem in vergelijking met Fight for New York?

14. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Mja, hier dacht ik ook al aan. Maar het is eigenlijk niet te vergelijken. Zou hetzelfde zijn als iemand vraagt hoe FN3 is in vergelijking met Tekken 5. Ik moet wel toegeven dat de game zeker niet slecht is. De graphics zijn (met de MS advanced scart) op een SDTV echt subliem dus ik kan me alleen maar voorstellen hoe het er op een dikke HDTV uit ziet. Daarnaast is de gameplay erg goed, vooral als je het helemaal onder de knie hebt. Tis een zeer strakke game waar je waarschijnlijk lang naar terug zult gaan aangezien de achievements ook erg cool zijn om te behalen.

Heb hem zojuist nog een keer uitgespeeld op hard en heb de "BMF" achievement gekregen. Het is alles behalve makkelijk en absoluut frustrerend maar het is het echt wel waard _O_

Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Je was in erste instantie erg negatief over deze game.
    Maar als ik je zo hoor blijkt het toch wel mee te vallen.
    Hmm.. mischien toch maar een keer checken.

16. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, omdat ik het DJ:FFNY bleef vergelijken. Toch maar besloten om gewoon te kopen en zoals al eerder werd gezegd, het had beter een stand-alone kunnen zijn met een andere naam, dan had de game meer respect en lof gekregen, ook van mij. Deze game past gewoon totaal niet in het "Def Jam" straatje en dat is aan de ene kant jammer maar aan de andere kant niet slecht.

Als je intresse zou hebben, PM me dan maar even...ik heb de game te koop staan ;)

17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Kick!

Heb de game nu al een aantal keren uitgespeeld en vind het een aardige game, niet geweldig maar ook niet slecht.
    Graphics zijn erg mooi ook op een 'normale' tv.
    Heb de game nu al wel een tijdje en heb wel zin in een nieuwe Def Jam titel eigenlijk:+
    Maar dan wel 1 die meer op FFNY lijkt!

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik het goed heb is deze game ondertussen afgeprijsd naar €15,-
    En aangezien ik altijd al een oogje op deze game heb gehad, begint het nu wel erg te kriebelen.

Zijn er mensen die me even kunnen vertellen hoe deze game is? :9 (Fiasco... ;))

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Weet niet of je ooit Fight For New York hebt gespeeld, om maar dan meteen te zeggen deze is wel minder dan FFNY. In ieder geval, het is ontzettend bruut. Het is heel simpel, je kan wat schoppen en slaan. Er is helemaal niks in beeld, dus je weet niet wanneer jij of je tegenstander knock out gaat. Het beeld verkleurd vanzelf dan als diegene bijna knock out is. Je kan iemand vastgrijpen en hem gooien of nog meer inelkaar slaan.

Wat ik zelf heel erg bruut vind zijn de levels, in elke level heb je wel iets waarmee je je tegenstander kan verwonden. Bij het level bij de benzinepomp kan je hem tegen een benzinepomp gooien en dan laten exploderen. Alleen weet ik niet of het echt wat is als je niet van Hip Hop houdt.

Singleplayer moet je een eigen personage maken, en vervolgens moet je rappers bij jou laten tekenen. Dan moet je geld pushen voor hun marketing met hun nummers en kan je zo ook veel meer geld verdienen. Maar het gaat voornamelijk om het vechten, zo heb ik een stalker in elkaar moeten slaan voor Young Jeezy en Redman in elkaar geslagen om zo Jim Jones bij mijn platenmaatschappij te laten tekenen. Heb zelf nog niet echt veel gespeeld, in ieder geval als je zin hebt in een fighter moet je deze gewoon kopen. :+

En ohja, grafisch vind ik deze game heel erg mooi. Past goed bij het sfeertje, vooral vuur vind ik heel mooi eruit zien!

Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nice... :9
    Fight For New York heb ik zelf nooit gespeeld, dus dat verschil zal ik niet merken.

Ik luister niet hele dagen naar Hiphop, maar zo nu en dan dringt er wel eens zo een deuntje bij mijn oren naar binnen, dus dat is iig geen straf. :+ (al dacht ik dat je ook je eigen nummers op de achtergrond kon laten draaien?)

Waar was die game ook alweer €15? Ik dacht toch de Intertoys, maar daar kan ik em niet vinden (op de site)?

edit: Zit 50 cent ook in de game? Dan kan ik die eens goed op zijn donder geven! :cool:

Deel Deze Pagina