Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De cartoonesque uitstraling die de vorige delen hadden is toch lichtjes verminderd. De volwassen sfeer, eigenlijk volledig het tegenovergestelde van San Andreas, die hier heerst lijkt een beetje op nummer 3. Het herinnert me ook aan The Gateway maar dit loopt soepeler, wat goed nieuws is. Voor mij draait het uiteindelijk om rijden, schieten, de radio, etc. dus ik wacht wel af.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    oooh :+
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het moge wel duidelijk zijn dat hij oost europees is en import in amerike --> NY

    die kerel doet me echt denken aan een pool

    Poolse maffia FTW!
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    In de trailer zag je al mensen met de zelfde kleding bij elkaar lopen. Ze hadden wel beide andere pantys aan en andere kapsel. Maar idd in vorige gta delen was het wel heel erg. Toen maakte ik sommige mensen dood omdat ze gewoon lelijk waren, en er zoveel van dezelfde van rond liepen. :")
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind de trailer harstikke vet :D nog wel even wachten op deze game, maar deze ga ik zeker halen! ( personage mocht wel anders... )
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo heel erg onder de indruk. Al lijkt de hoofdpersonage me wel stoer.
     
  7. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook (nog) niet echt onder de indruk, ben benieuwd hoe dit allemaal uitgewerkt gaat worden. Het was spannend om eindelijk de trailer te kunnen zien, maar meer ook niet. :+
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    hoop dat ze de grote van het echte NewYork aanhouden :), maar dat over die Russen, GTA heeft toch al vaker wat met de russische mafia gedaan. Ooh GTA, de heilige graal van de games
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ben op zich niet echt onder de indruk van de trailer.
    Draw-distance is mooi ja, graphics ook wel, maar die Rus ziet er niet echt next-gen uit. De omgeving is prachtig, maar aangezien je het hele spel doorloopt als die Rus, moet die wel grafisch mooier worden.
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een mooie trailer (grafisch dus), maar helaas zie je nog niet echt gameplay.

    Maare, denk eraan dat hij pas in Oktober uitkomt, dus ze hebben nog tijd zat om de graphics wat meer op te poetsen enzo ;).
     
  12. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplays is geen groot geheim. Waarschijnlijk zelfde als de vorige GTA :b: alleen in een "andere" setting.
     
  13. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    @Shizzel

    Ik vind hem er wel next-gen uitzien. Tuurlijk is het niet zo mooi als Gears of war. Maar de stad is een stuk groter als de levels van Gears of War en dat moet allemaal ook nog op een fucking dvdtje passen voor de 360. Ik zelf had graag gezien wat Rockstar had gedaan als hij exlusief voor de PS3 ui kwam dus met de ruimte van Blu-Ray. maar begrijp me niet verkeerd ik gun iedereen GTA IV dus ik ben blij dat hij gelijk op de 360 en PS3 komt.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat is een parodie op "metlife"... is niks persoonlijks, gewoon een parodie zoals rockstar altijd doet.
     
  15. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best wle onder de indruk, ik vind het wel een grote vooruitgang op San Andreas, en ik vind het hoofdpersonage wel vet, vraag me af waar het verhaal uiteindelijk over zal gaan, ben zeker benieuwd :)
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Die rus lijkt op deze
    acteur die in behind enemy lines speelt..

    [​IMG]

    [​IMG]

    voor de mensen die de character niet mogen er zullen heus wel rijke manieren zijn om jezelf aan te kleden en je uiterlijk te laten veranderen..

    zou wel cool zijn als je ook plastische chirurgie kon doen haha
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    toen ik die gast zag zat ik echt : WTF wat doet hij daar 8) maar die is dus de hoofdpersoon? hoop dat je meerdere gastjes kan kiezen wil niet zo'n Oost-Europeaan

    edit : nieuw deel?
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij snap jij het niet helemaal, je moet wel deze gast kiezen, want het gaat juist nu om hem, gta is wat anders als de vorige delen, deze gast heeft in Rusland veel mensen vermoord en gaat nu naar Liberty City, waar die dus waarschijnlijk hetzelfde gaat doen ;)
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik mag deze gast meer dan die Gangsta uit SA
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik dacht eerder op een parodie op the Getaway..(ps2/ps3 spel)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina