Weet niet of je ooit Fight For New York hebt gespeeld, om maar dan meteen te zeggen deze is wel minder dan FFNY. In ieder geval, het is ontzettend bruut. Het is heel simpel, je kan wat schoppen en slaan. Er is helemaal niks in beeld, dus je weet niet wanneer jij of je tegenstander knock out gaat. Het beeld verkleurd vanzelf dan als diegene bijna knock out is. Je kan iemand vastgrijpen en hem gooien of nog meer inelkaar slaan.
Wat ik zelf heel erg bruut vind zijn de levels, in elke level heb je wel iets waarmee je je tegenstander kan verwonden. Bij het level bij de benzinepomp kan je hem tegen een benzinepomp gooien en dan laten exploderen. Alleen weet ik niet of het echt wat is als je niet van Hip Hop houdt.
Singleplayer moet je een eigen personage maken, en vervolgens moet je rappers bij jou laten tekenen. Dan moet je geld pushen voor hun marketing met hun nummers en kan je zo ook veel meer geld verdienen. Maar het gaat voornamelijk om het vechten, zo heb ik een stalker in elkaar moeten slaan voor Young Jeezy en Redman in elkaar geslagen om zo Jim Jones bij mijn platenmaatschappij te laten tekenen. Heb zelf nog niet echt veel gespeeld, in ieder geval als je zin hebt in een fighter moet je deze gewoon kopen.
En ohja, grafisch vind ik deze game heel erg mooi. Past goed bij het sfeertje, vooral vuur vind ik heel mooi eruit zien!
Laatst bewerkt: 12 apr 2008