1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik nu goed dat men een onderzoek doet naar de betrouwbaarheid van de 360 terwijl het onderzoek zelf allesbehalve betrouwbaar is? Ik gaf zojuist was onzin op, wordt vrolijk meegeteld. :emo:

    Ik beweer niet dat er geen problemen zijn met de 360 maar aan dit soort 'onderzoeken' hecht ik persoonlijk weinig waarde.
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Het is maar hoe je het bekijkt, maar dit absurd hoge percentage laat je toch veel vraagtekens plaatsen bij de Xbox 360 hardware :emo:
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel de reden waarom die ene xbox 360 assemblage fabriek de zak heeft gekregen. ;)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zit er eigenlijk anti-alias op de PS3 demopods? Want op die van de Xbox ontbreekt dat. Ik heb vandaag Formula One gespeeld op de PS3 en ik vond de anti-alias verschrikkelijk! Ik vroeg me dus af of die wel aanstond.
     
  5. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik weet is dat ik bij de media markt in Groningen een paar keer motorstorm heb gespeeld op een bravia en dat het er echt niet uit zag. Kartelig als de pest. Maar vlak bij mijn werk zit ook een toysRus en daar speelde ik motorstorm ook op een bravia maar dat zag er dus twee keer beter uit.
     
  6. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de rabat percentages voor de detailhandel van PS3 en Xbox 360? Daaraan kan je in iedergeval zien, welke console de detailhandel het liefst verkoopt.
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen ga ik ook even 2100 punten halen zodat ik genoeg heb voor de uitbreiding voor oblivion! en dan kan ik het natuurlijk niet laten om even op de PS3 te gamen :+ als die niet bezet is :9
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Teaser

    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Meer

    Damn dit ziet er lekker uit! _O_ Duidelijk een veel volwassener look dan KH 2.
     
  9. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOW.....teaser zag er indrukwekkend uit van kingdom hearts 3:D
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Is vet!
     
  11. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit die trailer. Maar voor welk platform is dit spel?
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De vorige delen zijn alleen op de PS2 verschenen, dus grote kans dat deze alleen op de PS3 uitkomt. Mja, niets is zeker tegenwoordig.
     
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    Je zou zeggen dat het inderdaad een PS3 exclusive gaat worden aangezien de vorige delen ook PS exclusief waren. Daarbij komt ook nog eens dat de Xbox bezitters het verhaal van de vorige delen hebben gemist, dus ik zou het merkwaardig vinden dat deze game ook op de Xbox 360 zal verschijnen. Er gingen ook de geruchten dat er ook een Kingdom Hearts voor de Wii zou verschijnen, maar als ik deze beelden zie krijg je dit volgens mij niet draaiende op een console met pauperspecs.

    Edit: Kwam net iets leuks tegen...

    [​IMG]

    :emo: 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2007
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap die mikkey mouse actie niet zo heb je een supper mooi en realistisch uitziende game, komt hij er ook in voor .
    wel grappig maar niet echt logisch
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoort bij het verhaal....
     
  16. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Cybercon

    Cybercon Guest

    Tsja het begint langzamerhand een gewoonte worden bij Ubisoft om PS3 games later te releasen. Zie Rainbow Six Vegas en GRAW II bijvoorbeeld. Wat zou hier de reden voor zijn trouwens? Een gebrek aan goed programmeren? =(

    Maar goed ik was sowieso al van plan om voor de Xbox 360 versie te gaan. Wanneer het spel moet verschijnen is nog niet exact bekend, maar volgens de geruchten zal het spel in september verschijnen.
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat precies de reden is waarom de ps3 versie later komt wwet ik ook niet. Denk dat ze achterlopen met programmeren. Valt me trouwens op dat veel ps3 spellen vertraging hebben.
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Nou ja een titel als Oblivion is zo goed als goud gegaan, maar deze zal pas eind april verschijnen. Ach ja de Xbox 360 blijft voor mij de console voor multi-platformtitels dus ik zit er ook niet mee :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina