Vind veel bij TOP SPIN 2 beter... Dan praat ik vooral om de omgeving en de rest van het spel zoals daar de World Tour. Blijf het irritant vinden, dat ik tegen al die TOP spelers moet op toernooien, waar zij in het echt nog niet eens vanaf weten... Top Spin 2 had dit veel leuker in elkaar gezet! De Gameplay daarin tegen, vind ik wel veel leuker dan in TOP Spin 2. Waar je daar nogal snel in herhaling viel van het zo goed mogelijk CROSS slaan van de bal, kun je hier nog wel eens mensen verassen door de bal gewoon kei hard naar dezelfde hoek te slaan. Echter vind ik het spelen tegen de COMP, soms ook zeer frusterend. Zo nu ook in het World Tour ding... Ik ben nu eenmaal nog te slecht, maar een COMP die aan net spelen doet is haast NIET te verschalken! Tegen een menselijke tegenstander wil je hem nog wel eens mooi erlangs slaan, of gewoon simpel eroverheen. De COMP ziet dit op een of andere manier ALTIJD aankomen, en smasht hem dan ook tot ergenis van mij kei hard af. Oftewel, als ik zie dat iemand naar het net wil komen, ga ik ook maar aan het net staan . (zo, dat is er ook weer uit...)
Hoelang heb je VT3 gespeeld, 10 minuten ? Een mening is persoonlijk natuurlijk, maar VT3 wint het van TS2 op alle fronten.
Ok, ik heb VT3 niet al te veel tijd gegund. Maar ik heb wel lang genoeg gespeeld om te voelen dat de gameplay van deel 2 lekkerder was. Die slice was daar echt heerlijk, veel lekkerder dan de slice van Top Spin 2 en Virtua Tennis 3. En dan bij een te korte bal van de tegenstander slicen naar het net en soms met 1 volley afmaken (vooral met Rafter, voor de oudgedienden onder ons) dat was gewoon goud! Dat is allemaal weg. Even voor de duidelijkheid, ik vind TS2 echt niet geweldig. Gewoon geinig en met heel veel potentie voor deel 3 gemaakt. Maar de rallies zijn daar idd altijd hetzelfde door gewoon de bal zo goed mogelijk met topspin(B-knop) de baan uit te crossen. Je kan daar nooit de tegenstander op het verkeerde been zetten en dat kan vooral bij VT3 wel. Bij VT2 minder, dus dat is een absolute vooruitgang. Als je in het echt tennist, zoals ik tot voor kort altijd heb gedaan, dan weet je dat op het verkeerde been zetten (het schaken) erg belangrijk is. Maar ook zit dat in VT3 het ziet er zo rommelig uit kwa lopen (voor de bal er is zit je een beetje te lopen met je mannetje om te anticiperen, ziet er niet uit). Dat is naar mijn mening nog altijd het beste uitgewerkt in het spel Smash Court Tennis 2 op de PS2. Daar moest je echt net naast het midden van de achterlijn staan, net zoals in het echt, en dan allebei crossen totdat je er goed voor stond om rechtdoor te slaan en de overhand in de rally te nemen. Dit zag er erg realistisch uit en voelde goed. Ook kwa moe worden in de wedstrijd etc was erg goed uitgewerkt in SCT2. Tot slot wil ik nog kwijt dat het service systeem van VT3 veel te arcade is. Wel beter dan in deel 1 en 2, maar in TS is dit kwa potentie het beste uitgewerkt door echt verschil tussen de 1e en 2e service te stoppen. De harde service is namelijk lang niet altijd goed te timen waardoor je die niet 'durft' te gebruiken op je 2e service en dus een wat staandaard service neemt, waarbij een topspin of slice service ook een ietwat verhoogd risico met zich meebrengen. Zo hoort het imo. Als ze nou het beste van TS2, VT3 en SCT2 in één tennisspel zouden stoppen.....
Tsja, ik vind de gameplay van VT3 uiteindelijk (dus na veel oefenen en gewenning) nog net even iets beter uitgewerkt als in deel 2.
Mee eens, het is geen mega groot verschil, maar er is wel een kleine vooruitgang te merken (vind ik). Ben nu nr. 1 in de world circuit. Maar mijn max. stats komen maar niet over de 30. Ik heb de meeste trainingen al op level 6 completed. M.u.v. feeding frenzy, bull's eye, bingo en die rottige footwork training met de pijltjes... Hoe unlock je trouwens alle banen?
Ja dat is overal. Nu nog maar 2 trainingen op level 6 die ik niet gehaald heb: Bingo en die footwork training met de pijlen. Nog steeds niet boven de 30, al zijn al zeker de helft van mn stats maxed nu.
Heb jij ook al al die Academy dingen gehaald? En ook meegedaan aan t 'King of Players' toernooi op die boot? En trouwens.. je hebt toch een contract zegt maar voor 20 jaar? Kom ik net achter. Ik zit al op vet veel jaar en sta 7de dus ik moet even opschieten met 1ste worden.
Ik heb het toernooi op de boot gewonnen en ook tegen Duke en King gewonnen (in Oostenrijk of Hongarije ofzo). In de academy heb ik de beginner en normal dingen allemaal op goud. Maar op advanced moet ik nog best veel, laat staan op expert. Sommige zijn praktisch onmogelijk, of zo lijkt het voor mij. Ben in jaar 9 trouwens.
ik heb de demo best wel lang gespeeld (ik ga hem niet halen hou niet zo van tennis games) maar als het 15-0 of iets anders -0 staat waarom zeggen ze dan fiftheen love, dat is wat ik versta
Love is 0. 15 - 0 = fifteen - love 30 - 0 = thirty - love 40 - 0 = forty - love 15 - 15 = fifteen all Etc.
De World Tour speel ik amper, zit nog maar in jaar 3 geloof ik. Dat komt eigenlijk doordat je ranked kan spelen met de pro's. In Top Spin 2 kon dat niet, dan moest je met je eigen speler speler in ranked matches. En zoals met alle sportspellen vind ik tegen de computer spelen saai. Maar online is het echt genieten geblazen. Als ik Duke of King tegen kom, disconnect ik gewoon snel, dus daar heb ik ook geen last meer van. Wat ik een enorm pluspunt vind ten opzichte van Top Spin 2, is dat je altijd onderin staat. Online is dat veel eerlijker. Want met Top Spin had ik altijd het idee dat je beter onderin of bovenin moest staan (weet niet meer welke kant beter was, heb het spel al maanden niet meer). In Top Spin 2 heb ik zo vaak een tie-break gespeeld dat iemand op 6-0 kwam doordat die toevallig op de goede kant stond. Na 6 punten verander je van kant, daarna pakte die ander 6 punten, dus stond het weer 6-6. Met Virtua Tennis sta je gewoon altijd onder, komt het spel online zeker ten goede
Heerlijk, net weer even een paar potjes online gespeeld. Er zaten echt een paar hele lange, spannende rallies bij In de World Tour sta ik nu 2e. Wat ik wel raar vond is dat toen ik de halve finale van Wimbledon (England Tennis Classic in het spel ) won ik ineens een plaats zakte op de ranglijst, en toen ik de finale won er weer eentje steeg. Beide had ik zonder game te verliezen gewonnen ?
volgens mij ga je over de 30 naarmate je meer gold bij de academy gehaald hebt volgens mij bij 10-20-30-40 dat gevoel heb ik iig
Dit had ik ook gehad! Trouwens, dat over die gold dingen in de academy is een interessante theorie. Dan zouden mensen zo vriendelijk moeten zijn het eens te tellen. Ik zal het morgen eens doen.
morgen ga ik hem halen jongens, sterker nog dat is vandaag al nu nog wachten tot de winkels open zijn