Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste stuk weet niet of dat zo hoort maar als mijn air strike die kernkoppen heeft gebombadeerd zie ik een lichtflits zie ik scott achterover slaan en dan kan ik niks meer doen met me controller ook niet in het menu, maar mijn beeld is niet bevroren. wie weet of dit erbij hoort neem aan van niet.
    Hoe zou je het beter op het eind kunnen aanpakken met die airstrike?
    kan je ergens schuilen?

    thnx.

    tet nl
     
  2. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoort er wel bij lijkt mij. Als je ergens anders gaat staan kan je die kernkoppen niet selecteren.
     
  3. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ze volgens mij ook selecteren via de map.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat is het eind accept it..

    damn heb net defend gedaan kwamen tot de 50:30 min!! GVD 50 min voor niets gedaan... je moet dit echt met 16 man doen anders werkt het niet... dus als er mensen zijn die vanavond zin hebben om deze rottige achievement vrij te spelen, dan roept gij maar...
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    kiek is aan, ik wil mij ook wel aanmelden voor de defend achievement, misschien is het ook het handigst om met 16 man in groepjes van 4 te handelen, dus eerst gaat een groepje ongveer een kwartier knallen, als de wapens op zijn dan wisselt het andere groepje weer af. Want meestal komt er altijd nog maar beperkt aantal tegenstanders aanrennen, die met meestal 4 man zijn te bestreiden. Maargoed, hier is wel wat geregelneef voor nodig
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in! Ik wil de achievement ook nog halen en heb wel zin om mee te doen. Ben vanaf 8 uur s'avonds beschikbaar \o/
     
  7. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    datmeen je niet wat een k*d eind.
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hallo allemaal,

    Hoe kan ik de CO-op story op de multiplay spelen? Ik heb me rot gezocht en kan het nergens vinden.

    Ik heb ook een vraag over die achievement dat je 10 demo moet gaan planten ofzo. Hoe gaat datin z'n werk?

    Alvast bedankt!
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ja is goed ik doe mee! Me gamertag is oujdi4ever
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je wordt meestal gekickt als ze zien dat je een lage ranking heb, zoals nummer 1 of 2 of 3! Ik werd in het begin ook gekickt, en soms geven ze je een waarschuwing als "sorry dude i am gonna kick you because i dont want lower rankings in my team, bye". Dus dat is eigenlijk de reden dat je gekickt kan worden....
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    [​IMG]
    zo zou je HQ met gemak moeten halen, ik heb nu ongelooflijk vaak dit lvl gedaan en heb met informatie daarvan deze "keyspots" kunnen uitstippen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    en zo wissel je wapens.
    [​IMG]

    je laat gecontroleerd 1 vijand doorlopen zodat deze bij de jeep komt te staan, vervolgens schiet 1 de vijand dood en de ander gooit een smoke grenade.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Je plan ziet er naar mijn idee goed uit maar we moeten daarvoor dus wel genoeg getalenteerde mensen hebben die de map goed uit hun hoofd kennen (ik dus nog niet echt :p)

    Dus lijkt het me wel slim om eventjes een lijstje te maken van mensen die deze achievement serieus willen halen, niet dom gaan lopen knallen en een hoop geduld hebben.

    Mensen tot nu toe

    - Shortbull
    - Oujdi4ever
    - Serious Siem
    - Toxito


    Ik eventjes wat rondgezocht voor een goede plattegrond van de map maar heb nog niet echt kunnen vinden. Ik weet niet of iemand die hier heeft zodat we een beetje kunnen plannen wie waar gaat staan.

    Met een beetje goede planning moet deze achievement makkelijk te halen zijn.

    Tips

    Copy/paste het namenlijstje even in je post als je vanavond (of op een ander tijdstip) wilt meedoen aan de defend achievement op de map HEADQUARTERS!
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik log wel een 2de account in.. + heb voor vanaaf nog iemand:
    dus:

    TP Zwanzuhnau en Veskit NL
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Helaas kan ik vanavond niet jongens, ik moet oppassen vooroppascentrale, maar dat plan is wel puik
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb even snel een pic gemaakt:

    [​IMG]

    en met illustrator overgetrokken en zo gedraaid dat het wat duidelijker is.

    [​IMG]
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit we moeten alleen nou nog even kijken met wie we het allemaal gaan doen en op welk tijdstip deze mensen kunnen!

    By the way... Wat is die co-op FOKKING IRRITANT! echt het is nou gewoon al 20 keer achter elkaar gebeurt dat ik in de laatste 2 meter naar een halfuur spotten met die drone een of andere verdwaalde kogel door mijn hoofd geslingerd krijg. En daarnaast heb je ook nog van die teammates die het spelen alsof het deathmatch is en gewoon in het rond rennen. Ik ben er op dit moment gewoon helemaal eventjes schijtziek van!
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb het met 2 van mijn clan genoten gedaan en zo heb ik al die missies zonder al te veel uitgespeeld. Je moet gewoon spelers die jezelf goed kent uitnodigen met wat teamwork is het een eitje.


    BTW: IK HEB DE 60MIN DEFENDEN!!! :D
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhh nee , zeker niet....


    een behoorlijke kut reden om iemand te kicken , zo'n iemand is gelijk een avoided player bij mij.....

    ik speel nooit ranked matches en zal dus altijd laag blijven , komt nog eens bij dat een rank niets zegt over iemand zijn kwaliteiten ..........
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat houdt die 60 min defenden precies in eigenlijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina