Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. Hahahahah. Weet je hoe de RiP Clan heet op Gamebattles? RiP SniPzh0Ts!! Die gast heeft als clannaam zn gamertag ingevuld HAHAHAHAH

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ok ten eerste vind ik het allemaal beetje onzin wat hier gebeurd. Leuk dat je je mening deelt snipshotz dat qG beter is dan ons want dat maakt me nou niet echt veel uit want ik zie die relatie niet echt bij jou post. Verder maakt het me ook niet echt uit wat je zegt allemaal daarnet want ik vind het een beetje onzin allemaal die is beter dan die wij ownen dit blabla. Heel leuk maar gamen bestaat voor mij niet alleen uit winnen maar ook het winnen als team. En ik vind dat voor mij de reden dat ik het fijn vind dat we weer terug zijn bij z'n vieren en van wat ik hoor ownen jullie hard dus succes naar het bereiken van de top. Ieder z'n eigen manier.

Connect hou jij je nou is gedimd je moet niet zo op hem ingaan dat heeft gewoon geen nut. We weten allemaal dat je een driftkikkertje ben maar laat het een keertje je haalt er geen win mee.

Infinity jij blijft raar.

Owner het maakt allemaal niet uit wij hebben er van geleerd en zijn er sterker van geworden. Dus alle onzin is uiteindelijk positief geweest en ik zelf begin ook langzaam weer beter te worden en dat zal hopelijk het team nog meer goeds doen.

Zlatan en Smartie beiden geweldig gedaan en blijf lekker doorgaan.

Verder KS gaat gewoon verder met z'n vieren

3 kingo onze leader
    Locust de pissige
    Robert de pispaal en ruziemaker
    en ik de noob

Dus dat word weer lekker vol plezier en veel geruzie dus heb een fijne dag en ga lekker gamen in plaats van een beetje lijp te lopen doen hierzo.

Sorry voor als ik iemand beledig heb ofzo stuur maar gewoon een pm.

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hahaha, klopt :9

Btw, Check mijn berichten: 669 triotje met standje 69 hoe bedoel je ownage!

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @namedwarrior Mooi gezegt hoor, alleen snap ik je commentaar richting zlatan niet maar dat heb je vast verkeerd gelezen. Verder ben ik het met vrijwel alles eens ^^

5. ferdi ga babysitten

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

haha heerlijke GTST posts hier .. damn ik ga een script schrijven ..

7. zlatan188999

zlatan188999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

-.- jaloers dat ik meer aandacht krijg :p?
    ga xboxen oh nee je hebt rooie lampjes :p

8. Inf1nity

Inf1nity Guest

Baseer je op? :9

9. WAT STOER DOEN HE KOM 1OP1 GEK JOUW HOST JOUW MAP JOUW WEAPONSWAP:9

10. zlatan188999

Leuk Bevonden:
    0

tjappieeeee spaced em hardddddddddd :p

jouw tijd jouw plaats jouw uur van de dag

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

K4anker tjappie kom naar gameplay dan ik sla je :9

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

mooi, het moeilijkste heb je nu gehad, je bent ervoor uit de kast gekomen :)

13. zlatan188999

Leuk Bevonden:
    0
    ga grasmaaien ofzo maak je nuttig \o/

14. Wajooow zlatan grote bek je spaced m diep tjappie. Kom naar de gameplay dan gaan we je allemaal klappen OJOOOOOOOOO

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2007
  15. Ik kreeg net een grappig filmpje/liedje doorgestuurd over dat de PS3 zuigt en dat XBOX beter is enzo. Vond het wel de moeite waard om te delen :p Ik post hem maar hier, geen zin om op andere forums waar die eigenlijk thuishoort een topic te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=-Jjho721yIQ

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ja togg, kenker tjappies bij Sony :9

17. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik een tijdje geleden al gepost in het xbox 360 vs ps3 topic maar blijft lachen om te kijken, het nummer is komt van the fray alleen dan wat verandert. PS3 sux ballllls!

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    So does Roel :9

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dankzei die rode lampjes krijg ik nederlands eerste elite \o/

Je vergeet het grappigste stuk rbert: er is op youtube een RE sony song gemaakt Namelijk : http://www.youtube.com/watch?v=psOjnMcPGRU&mode=related&search= EN daar ook weer een RE RE op van de maker van het eerste filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KEsDG4UP7YE&mode=related&search= Gwoon humor _O_ Ze komen niet in de buurt van het eerste filmpje maar toch die derde gwoon vet gedaan :p

Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  20. zlatan188999

Leuk Bevonden:
    0
    kom dan rbert 1 op 1 wcg jouw host :p

Deel Deze Pagina