Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Oh please PGR, gooi een Nederlandse stad erin en gooi Londen eruit! :'-(

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoeft forza heus niks van te leren hoor. PGR gebruikt gewoon bepaalde stukken van een stad als races. Forza gebruikt gewoon circuits, dus dat is een groot verschil.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat deed dat stukkie tokyo in FM dan :9. Kan me niet voorstellen dat dat een echt circuit was door de stad :eek:

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik hoef niet perse 200+ tracks..

Gewoon een paar goeie, zoals de echte f1 circuits. En dan ipv 3 rondjes gewoon 10+ rondjes rijden. Dat vind ik wel jammer bij de meeste race-games, dat je altijd maar een paar rondjes rijd.... Kijk 100 is te veel maar 10 ofzo..

Racen heeft ook te maken met het leren van je circuit, en daarnaast jezelf rondje na rondje verbeteren.. en dat gaat nou niet echt in 3 rondjes...

En ik heb t trouwens wel gehad met stad-circuits.. ik wil helemaal niet in london of NY rijden... gewoon een vet strak race-circuit!!

5. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier 2 nieuwe scans van PGR4. Ze vertelden over verbeterde weerseffecten nou, laat maar komen!_O_

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    mooie weerseffecten.. nu hopen dat t ook effect heeft op t rij gedrag van de auto's!! (en dat je dus met regenbanden moet/kan gaan rijden!)

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Oeps, daar had ik me verluld. :b: :9

Die screens zien er super uit met die weerseffecten. Ik hoop ook echt dat het invloed heeft op je rijgedrag, dus dat je ook regenbanden kan kiezen. :D

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Moeten ze zeker niet doen. Weerseffecten zijn leuk (grote plassen, mooie reflecties e.d.), maar ze moeten de game lekker arcade houden. Geen geklooi met regenbanden/afstelling e.d. Daar zijn racers als FM2/GTR voor.

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Regenbanden lijken me dan wel leuk ook al is dit spel meer arcade gericht. Zolang je maar niet hoeft te kloten met afstelling/suspension etc. :)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je zegt 2 nieuwe scans. Kan ik hierdoor concluderen dat er ook nog anderen zijn die ik nog niet heb gezien, of zijn dit de enige?

ziet er wel goed uit :eek: (jammer dat je eigenlijk al weet dat het nooit ingame kan zijn, maar dat mag de pret niet drukken :D)

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De hamvraag is in mijn ogen: welke steden zie je op de achtergrond?

De tweede foto doet mij denken aan Washington uit PGR2, maar dat is een héle wilde gok.

12. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verbeterde weerseffecten, verbeterde omgevingen, bredere autoselectie etc. Allemaal leuk en aardig, maar ik wil maar één ding zien: dat PGR4 weer het niveau haalt van PGR2. PGR3 vond ik een gigantische tegenvaller doordat je niet meer 2 weken lang vechte voor de Ferrari Enzo, maar dat je die zo wat aan het begin van het spel kreeg. Waarom zou je een race game willen spelen als je de race monsters aan aan het begin krijgt? Je zult je rijkdom alleen waarderen als je ooit arm bent geweest. Gooi het oude career systeem er weer in Bizarre, want dat was zó vet.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb het spel nu een paar dagen en valt me ook op :eek: ik heb nu veel goeie auto's en ook al behoorlijk wat.

weet iemand of je ook wat anders kan doen met die credits ipv auto's kopen ?
    want ik vind dat je veel credits krijgt per keer.

14. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd ja, ik herken dat gebouw daar ook van. Volgens mij heb je wel gelijk, dit kwam in mij ook het eerste op.

*thnx voor pics sega freak :D

Edit: zal die eerste dan London zijn :eek:. Dat hek daar is open en dat had je ook in PGR1, of gaan we nu helemaal te ver 8)

Edit 2:

OMG niet weer dezelfde....

Shanghai
    London
    Las Vegas
    Tokyo
    N-ring/F1
    New York

Washington D.C. waarschijnlijk....

Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  16. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jammer dat je op die site die scans niet zo goed kan lezen.
    Maar ik kan er wel uithalen dat ze de oude steden erin zetten ja.
    '

Check rechts onder van de scan over de racing line.

'Pgr4 opens up corners with more breathing room to powerslide'
    En
    'Best of all, the red-and-white racing berm now subely(?) suggests the best racing line trough each turn - it works just like Forza's suggested racing line, but without crazy, multicolored strips all over the track [Applause]

Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  17. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, geweldig.. Dus niet zoiets als zoveel mogelijk grip in de bocht proberen te houden?:p

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Bij het stukje "What's off the record" staat:

Ben vooral erg benieuwd wat ze daarmee bedoelen. Ik vrees alleen dat het weer allemaal exotische auto's worden zoals in PGR3. :'-(

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  20. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Florence misschien? Die vond ik 1 van de beste tot nu toe \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina