MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het kutte is dat ik geen live heb en het dus onmogelijk is voor mij om een seed van 1 te behalen:mad: dat is eigenlijk de enige achievement die me boeit:9
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb Seed 1 ook gewoon gehaald zonder multiplayer. Gewoon races winnen op Legend en dan gaat je seed gemiddeld 0.30 naar beneden ofzo. (op het eind 0.01 maar dat is ff doorzetten :+)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb deze game vandaag binnen gekregen.

    Vandaag er maar eens aan beginnen. Heb begrepen dat ik eerst een gewoon met een Grand Prix seizoen moet beginnen (ik begin maar op Rookie omdat ik een echte nieuweling ben met GP) en als ik een GP seizoen heb uitgespeeld, dat ik dan met Extreme mode ofzo kan beginnen (600cc, 1000cc en 1200cc).
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren met een GP seizoen op Rookie begonnen en toen had ik de eerste race meteen gewonnnen (lag zeker 3/4 lap voor). Ben nu bezig met de 2e race, maar eerst maar ff wat daarmee oefenen en me dan qualificeren.

    Zijn er in een GP seizoen 17 races?
     
  5. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets maar voor rookie hoef je je echt niet te kwalificeren hoor ...

    je kunt zelfs als je ronden op 1 lap zet in een keer van achteruit naar voren en dan de race winnen maar naarmate het seizoen vordert moet je wel iets meer je best doen want dan worden de andere wel beter

    dit lukt ook nog op pro ... bij mij ten minste :) :9
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke zal ik eens doen, niet meer kwalificeren. Bespaart weer wat tijd. :9



    Ik heb nu de eerste 5 GP races op rookie gewonnen.

    Maar ik zie in mijn menu dat dit mijn 2e seizoen al is, terwijl het mijn eerste seizoen is. Maar het zou ook kunnen omdat ik in het begin toen ik met een seizoen bezig was een nieuw seizoen had aangedrukt. En vandaar dat het nu seizoen 2 is. :9

    Naja, ik ben nu seed 96 en ik ben bij de 6e race van de 17 races.
    Ik begin steeds beter te worden in deze game. Het is de eerste motogp game die ik speel. Ik rem bijvoorbeeld beter en later in de bochten, en ik weet ook al goed de bochten door te komen, door de goede apex te vinden. :)

    Het is een leuke vermakkelijke game!
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    idd naarmate je beter wordt vind je het sowieso leuker.... had ik ook zal de game binnenkort ook weer eens uit het stof halen :9

    heb de volgende seizoenen al uitgespeeld:

    Moto GP rookie
    Extreme 600 rookie
    Extreme 600 pro
    Extreme 600 champion
    Extreme 1000 (champion bijna klaar)
    Extreme 1200 pro ( bijna klaar)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu bij de 11de race van het GP seizoen.
    Ik heb alle races gewonnen (jawel allemaal gewonnen op Rookie! :9 :+ ). En dus ben ik nu Seed 90 (dus ook die achievement gekregen).

    Als motor heb ik de Yamaha YZR-M1 gekozen omdat hij er het mooiste uitziet, en hij rijdt erg fijn!


    @ gotcha, hoe bevalt dat Extreme gedoe? En wat houdt het eigenlijk precies in. En heb je ook verschillende motoren, dan je bij GP hebt? :)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Dat lukt zelfs op Legend |:- Ik vind de kwaliteit van de AI van de Xbox 360 games echt bedroevend. Bij PGR3 ben je 10 seconden per ronde sneller dan Hardcore, en dat is bij MotoGP'06 ook zo. Waar zijn de tijden gebleven dat je moest zweten om de AI te verslaan?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Soms doe ik gewoon een qualificatie, omdat het gewoon een realistischer gevoel geeft (in het echt moeten ze ook qualificeren etc. :9). Maar als je geen qualificatie doet en je begint gewoon helemaal achteraan, haal je de eerste (vaak Rossi) al in in de eerste bocht.

    Bij mijn GP seizoen heb ik nu 4 verschillende motoren unlocked (van de 6), maar het maakt helemaal niets uit welke motor ik kies he? Want via die credits die je krijgt kun je de Acceleration, Top Speed, Braking en Cornering aanpassen, dus welke je ook kiest van die 4 motoren ze zijn allemaal evensnel (door die credits)?
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    De Yamaha is de snelste gevolgd door de Honda.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Yamaha YZR-M1 bedoel je he? Dat is ook de motor die ik nu heb, omdat hij er super uitziet en hij rijdt erg fijn.

    Dadelijk maar eens verder gaan, met mijn eerste GP seizoen uit te spelen. Ben nu op ronde 11.
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    die motor heb ik ook gebruikt... en de extreme mode is nog makkelijker dan gp want je raakt sowieso nooit buiten de baan zowat (als je fatsoenlijk rijdt tenminste:9 ) en de controle over de bike is makkelijker vind ik
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een GP seizoen op professional uitgespeeld. Nu ben ik dus bezig met een GP seizoen op champion, maar het is best lastig afentoe geworden hoor. :9

    Ook ben ik begonnen met Extreme 600 op Rookie.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nu:

    GP op Rookie, Professional en bijna op Champion uitgespeeld.
    Extreme 600 uitgespeeld op Rookie en Professional
    Extreme 1000 begonnen op rookie.

    En mijn seed is nu 50! :)
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    doe geen moeite begin bij Extreme 600/1000 gelijk op champion want daar krijg je toch alleen een achievement voor legend :9
    tis natuurlijk wel fijn dat je zo meer punten krijgt voor je motor max in te stellen voor braking,accelartion topspeed en corners
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik begin gewoon lekker op Rookie. :9 Zo verdien ik veel geld en krijg ik ook meer credits, die ik dan fijn kan gebruiken bij Champion/Legend. :D
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord van mensen dat je met een perfecte bike setup veel makkelijker races wint enzo , heeft iemand misschiend die bike setup?:thumbs:
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met een goede bike setup voor bepaalde races win je veel makkelijker indeed.

    Ik had gisteren eens met een max getunde 1000cc op die Autobahn circuit gereden waar zo'n heel lang stuk is. Met de Bike setup had ik toen eens even gekloot:

    Met de achter en voor tire op Soft haalde ik maar een topspeed van 299/300.
    Met de achter en voor tire op Hard haalde ik maarliefst een topspeed van 330.

    Dus voor bepaalde circuits kun je misschien beter kiezen voor Soft tires zodat je smoother de bochten door komt. En op andere circuits kan je beter kiezen voor Medium/Hard tires zodat je sneller kunt gaan.


    Anyway, ik heb gisteren ook 1000cc op Rookie en Professional uitgespeeld.

    Nu dus maar beginnen aan GP, 600cc en 1000cc op Champion!! :D
    Voor 600cc en 1000cc heb ik natuurlijk een goede bike max getuned. :9
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik win die races niet egt makkelijk ook geen zin in kwalificatie maar ik ga zeker een keer klote met die bike setup
     

Deel Deze Pagina