The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falco1001

falco1001 samsung tv 100cm:D

Leuk Bevonden:
    0
    komt de uitbreiding ooit nog uit op cd ????

2. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er is nog geen datum bekend. Die uitbreiding wordt de GOTY. (Game Of The Year)

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066

Zit die jurk die de voorste vrouw draagt ook in Shivering Isles om als personage zelf te dragen? En hoe heet die dan?

Want als dat zo is kan ik niet wachten tot ik Shivering Isles heb. 8)

Bijvoorbaat dank voor het antwoord. :)

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry to disappoint you, maar nee :mad:

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Beste XBW mensen,

Ik ben met Shivering Isles nu bij de Queeste The Coming Storm. Ik moet een één of andere ondergronds kasteelachtig gebouw in, en ik zit nu bij een afgesloten kamer met maar één uit- en ingang. Bij die kamer heb je één of andere heilige fakkel die ik wel hanteren maar niet mag houden luid de uitspraak die dan in beeld verschijnt als ik hem wil pakken. In het midden van die ruimte staat een pot op een standaard met er omheen 3 vlammen, en in die pit zit het laatste voorwerp dat ik aan die vrouwelijke Khajitt moet geven in The Crucible waar ze de meeste tijd van de dag zit. Ik kan echter dit pot niet open krijgen omdat die vastgevroren zit ofzo. Ik wil hem graag open krijgen, weet iemand hoe dat moet? Ik ben toch hopelijk niet al verder dan jullie hé? ;-)

P.s. Waarom kan ik nog geen emoticons gebruiken in een post? ;-)

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    uhhh ik had ergens bij prive berichten gezien : emoticons uitschakelen;)

7. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zelf heb shivering isles niet maar misschien dat je het met een vuurballetje kan smelten. Dus gewoon een Flare of Fireball erop schieten.

8. Marc5803

Marc5803 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een dilemma, namelijk: Zal ik nu Oblivion kopen of zal ik wachten op Two Worlds?

En zijn de graphics van Oblivion mooier op de 360 dan op de PC??

Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2007
  9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Oblivion is sowieso de moeite waard om te spelen, zonde om hem te laten liggen! Als je over een dikke PC beschikt kan Oblivion op de PC mooier zijn dan de X360 versie.

10. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    ^ Jup, wat Arjan zegt.
    Op de pc heb je trouwens ook verschillende haar mods die je kan downloaden, die echt veel beter zijn dan de huidige, orginele haarstylen in de game.
    Ben namelijk echt jaloers op sommige haarstylen die je voor de pc kan downloaden en voor de 360 niet omdat het geen officiele updates zijn. =x

11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net vandaag SI uitgespeeld en tering wat was dat vet. Het eindgevecht viel tegen, maar kzal niks spoilen. :)

@Quoted:
    Zie je in het noorden van die kamer een vakkel liggen? Pak hem met LB en steek de torches in de hoeken van de kamer aan. Ze gaan echter redelijk snel uit en te snel rennen resulteerd in dat de vakkel uit je tengels valt. Oftewel, het is kut, maar je zou er niet te lang over moeten doen. Het zijn er maar 3 (die waar de vakkel op het begin in ligt en die in de hoeken). Als ze alle drie aan zijn blijven ze ook aan, en dan kan je dat ding openen. Don't bother met firespells, zo heb ik een kwartiertje verspilt, haha.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt TweaK, het is gelukt. Nu nog even een ander vraagje. Ik ben nog steeds niet zover dat ik die laatste achievement heb, moet namelijk nog duke of Dementia worden, ben het al van Mania. Volgens die Haskill moet ik eerst de mensen helpen. Nu heb ik al de nodige Queeste gedaan en heb ik drie eeuwige open staan. Bij die eeuwige moet je dingen zoeken, voor die smid, voor dat museum en dan is er nog één. Maar ik wil vooral weten hoe ik die laatste achievement kan halen en hoeveel andere Queeste er nog zijn? Kan iemand mij ook vertellen, mits ik nog Queeste moet, hoe ik die kan vinden op oppakken? Please help?!

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je die laatste achievement alleen met een andere character halen... maar correct me if I'm wrong:thumbs:

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het correct Peter_Aragorn, deze laatste kan je alleen halen met een nieuwe char/andere savegame. Niet meer met deze. Heb je niet nog een savegame van voor je besloot Duke van Mania te worden? Anders moet je overnieuw beginnen. :{

Er zijn redelijk veel andere quests hoor, als je gewoon door het land scout kan je nog heel wat quests vinden, en anders moet je gewoon raiden door alle dungeons etc. :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Peter_Aragorn en TweaK bedankt. Mooi klote, kan ik dat helemaal overnieuw doen voor zo'n kleine achievement. Ik had het eerder moeten weten, maar het is niet anders.

Nog één ding: Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik emoticons kan krijgen? Ik kan die optie nergens vinden in gebruikersinstellingen. Ben gek op emoticons. ;-)

16. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jij zal als je reageerd op snel reageren drukken, als je op meer opties drukt moet je het vinkje weghalen bij smileys uitschakelen. Ik denk dat jij die aangevinkt hebt;)

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het zelf ook goed begrijp.. kan je 1 of andere '' laatste '' achievment pas halen als je een nieuwe char maakt?? hoe zit dat dan precies met die achievment?

18. borri

borri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu lvl 6 en ik kan die 3 gevangenen in de arena maar nie verslaan.
    iemand tips hoe ik die kan verslaan ??

en welke elf in imperial city weet iets over falian ?

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is allemaal onzin wat ze hier zeggen. Je saved gewoon voordat je die keuze maakt. Als je die ene achievement hebt gehaald, laad je gewoon die ene savegame weer en je hebt die andere achievement ook.

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het had geweten had ik het wel gedaan... Heb ik echter niet :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina