Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Dat meen je toch niet. Heb je daar echt nog nooit van gehoord? Jij dacht bij de woorden "love game" zeker heel iets anders :+
     
  2. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik dacht dat ik het verkeerd verstond, geluid harder gezet en me er kapot aan geergerd:D en ja ik kijk nooit tennis
     
  3. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het spel sinds gisteren en had de fout gemaakt om hem rond 22:00 ff te gaan spelen. Dat 'ff' werd dus tot diep in de nacht :D. Die World Tour en de mini-games zijn een beetje verslavend en vooral als je een keer een mini-game niet hebt gehaald dan wil je koste wat het kost hem toch halen.

    Ik heb TS 2 ook maar heb die een tijdje niet gespeeld maar heb bij VT 3 het gevoel dat je wat meer vrijheid hebt om je slagen en de richting te bepalen zodat je steeds andere rally's krijgt. Tuurlijk zit er vaak een patroon in maar op het moment dat je maar even iets verkeerd doet wordt de rally al anders en bij TS 2 kon je dat na een paar slagen alweer herstellen en het punt winnen en hier moet je door je 'foutje' wat meer moeite doen om het punt te winnen. Het enige wat ik nog te vaak doe is de knop iets te snel indrukken en als je dan verkeerd staat gaat ie meteen duiken en dat is soms nog irritant maar dat ligt aan mezelf en niet aan de game.

    Verder is het wel jammer t.o.v. TS 2 dat het maken van je speler wat minder uitgebreid is. In TS 2 kan je meer veranderen en je kan je wat dieper gaan om je speler 'hetzelfde' te maken als jezelf en hoe meer mogelijkheden hoe groter de kans op 'unieke' spelers.
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd the crow daarom verveeld dit spel ook veel minder snel
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is beter ?
    Ts 2 of VT3 ?
    Ik wil namelijk 1 van die 2 kopen ;)
     
  6. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker VT3, ik heb ze allebei, maar ik heb in twee dagen al langer VT3 gespeelt dan al die tijd topspin 2 :p Daar was ik echt heeeel snel op uitgekeken. Jammer, want Topspin 1 was wel vet..
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    I second that. Ik heb Virtua tennis 3 nu al VEEEEEL meer gespeeld dan Topspin 2, terwijl ik ze allebei heb.
     
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb gister beide demo's gedownload, en ik heb het id dat VT3 moelijker is. Klopt dat ? Ik vond TS namelijk best makkelijk
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat komt omdat de demo van Top Spin op normal staat en die van Virtua Tennis 3 op hard.
     
  10. LuGu

    LuGu Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee
    Hoe zit het met dit spel online?
    Werkt alles goed enzo, is het goed opgezet?
     
  11. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand tips geven om Federer te verslaan in die match op die boot?
    Hij geeft constant dropshots en speelt daardoor erg beu. Ik heb eens 6-0 verloren en eens 6-2. Help!!!
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het erg leuk online. Maar het is een beetje suf dat het speciale character Duke (en King) ook in ranked matches kunt gebruiken. Ze zijn erg goed. Je kunt echter wel zonder nadelige gevolgen een match uit gaan als je ziet dat je zoiemand tegen je krijgt. Rankings zijn wel erg leuk verder, ook omdat je doubles kunt spelen.
    Vind het ook goed dat bij lag het spel de bal 'let' geeft, dan moet het punt opnieuw worden gespeeld.
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt iets vaags! Heb gisteren mn eerste ranked online matches gbespeeld... 1 gewonnen, 1 verloren...

    Maar op de ranking staat dat ik 1 wedstrijd heb gewonnen, en 17!!! verloren!! Dat kan helemaal niet!! Hoe komt dit?
     
  14. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je met andere players geconnect of zo dus in dat scherm waar je de poppies zie voordat je ga spelen
     
  15. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg.. Vandaag met Cees (ook op dit forum onder de naam.. Cees :p ) online wat potjes gespeeld, en damn, wat kan ik slecht tegen gasten die met Duke en King gaan. Daar kan je gewoon echt niet tegenop! Hard dat die gasten slaan :eek: Echt niet normaal :p Maargoed, verder vind ik het online erg vet, afgezien van de soms ietwat laggerige potjes :)
     
  16. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem mijn woorden terug. VT3 is beter dan deel 2 en daarmee het beste tennisspel tot nu toe, MAAR het kan nog altijd veeeel beter. Dat service systeem moet echt beter. Zo lomp dat je eerste service even hard is als je tweede. Alleen Pete Sampras nam dat risico keer op keer, maar voor de rest is er geen speler geweest. Ach ja, voor deel 4 dan maar heh?
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb het spel ook sindskort :)

    Alleen nog offline gespeeld. Twee volledige potjes tot nu toe: Nalbandian-Federer(COM) werd 5-7. Met Blake won ik wel van Roddick: 7-6, 2-6, 6-2.

    Ik begon eerst op niveau normal. Ik zag echter al na 2 games dat dit al te makkelijk was: daarna naar Hard gegaan en dat was al een grotere uitdaging! Ondanks dat dit de eerste keer is dat ik VT speel ging het nog best aardig. Ik kwam 5-3 voor, maar verloor 4 games op rij.
    De tweede wedstrijd was vrij close. Eerste set enkele setpoints tegen gehad; overleefd en er een tiebreak uitgesleept: 7-1 gewonnen. Tweede set was ook close, alleen was Roddick wel erg goed op zijn kansjes die hij kreeg, 2-6. In de derde was ik weer oppermachtig: 6-2.

    Ook even begonnen in de World Tour, maar dat is tot nog toe te makkelijk. 3 toernooien gespeeld, 3 keer gewonnen... In totaal minder dan 10 punten verloren... Maar goed, hoop dat het later wat lastiger wordt.
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het hoogste level dat je kan halen met forehand, backhand noem maar op en hoe veel jaar duurt de world tour
     
  19. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles tot lvl 30. Maar ik heb van andere gehoord dat ze lvl 32 gehaald hebben. Je hebt een contract voor 20 jaar bij de World Tour. Dus je moet binnen 20 jaar die World Tour hebben uitgespeeld. Ik denk dat de World Tour rond de 12 jaar duurt. Gewoon gedoseert trainen en toernooien spelen.
     
  20. krazieclarence

    krazieclarence Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wordt t rood bij lvl 25 :confused:

    Weet iemand trouwens hoe je een run shot maakt?
     

Deel Deze Pagina