1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sorry voor de n00b vraag:

    Maar wat houd skirmish in?

    Verder speel ik de pc Sp demo nog zo af en toe, zit ernstig te twijfelen of ik de game haal voor de pc of 360.
     
  2. Gold_Leader

    Gold_Leader Ahum

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    juggernouts en snipers zijn een goede combi :)
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Skirmish wil gewoon zeggen dat je een potje speelt tegen de computer onder omstandigheden/regels die je zelf bepaald. Daarna is het gewoon zo snel mogelijk basis opzetten, resources gatheren, upgraden, en aanvalluh :cool:

    Hmm oke, niet erg veel dus. Heb de moeite niet genomen om die hele pagina door te lezen, maar wanneer komen die beschikbaar dan ? Moet je dan eerst de Campaigns van de Nod en GDI uitspelen of komt er een patch ofzo ?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Kunnen we morgenavond wel ff doen :)

    Hou me vanavond eerst bezig met de heerlijke GDI Campaign \o/ \o/
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg na jaren het C&C1 feeling weer terug!!!

    Ik zal bagger generals snel vergeten, dit is de echte C&C!!!!!!

    Hopelijk ook binnenkort een vervolg op ra2 als ze dit niveau vast kunnen houden :)
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    IS er grafisch gezien een verschil tussen C&C en Supreme commander? Want van die laatste had ik een demo gedownload en die draaide ik met gemak op High en 1440x900
     
  8. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet morgen of ik online kan komen... is te zien of 2de PC het draait... Even kijken...

    EDIT; Wow... de ene PC kan alles op max... De andere zal op minimum moeten draaien... (3Ghz proc, 64Mb (!) 7000 ATi., 512MB RAM.

    EDIT2; Ik kan het spel wel draaien, maar als ik het opstart komt er op dat ik in de 'hardware configuration' eerst moet aanduiden dat mijn computer aan de minste dingen voldoet.
    EDIT 3; Ok. heb geïnstalleerd op laptop, die het behoorlijk draait. Nu zoek ik alleen nog een teammaat... Heeft er iemand dit weekend zin?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Supreme Commander is zwaarder voor je PC dan C&C3, dus als je Supreme Commander lekker kunt draaien hoef je je geen zorgen te maken :)

    Anyways, ik heb dit weekend wel tijd voor een paar potjes. Vanavond laat, of anders morgen. Roept u maar.
     
  10. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond laat is perfect. Wanneer ben(t) je (u) vrij? ROnd 10 uur? Of liever 11? Of nog later/eerder?
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Voor de geïnteresseerden, bij de mediamarkt is de kane edition €44!
     
  12. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    @Z3RO; ROnd 23 uur kan ik even? Tot later?
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zojuist eindelijk de missie Croatia (Part III, GDI) gehaald _O_ Eindelijk een missie die goed pittig was en ik verveelde me geen moment in deze missie :thumbs: Van dit soort missie's krijg ik nooit genoeg \o/
     
  14. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ZERO, ik zag je niet... Ik hou dit forum nog een 30-tal minuten in de gaten of je antwoord ;)

    Nah, het begint laat te worden. Sorry, het zal weer voor een andere keer zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was wat later thuis dan verwacht. Volgende keer beter :)
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PC heeft een 3 Ghz P4 processor met 1GB werkgeheugen en een FX5600 256MB videokaart. Kan ik de game spelen en op welke stand. Toch niet het laagste hoop ik..?
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Je kunt de demo even downloaden, als dat goed draait draait het volledige spel ook.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar volgens de systeemeisen zou het spel moeten draaien. Weliswaar niet met alles vol open, maar het moet zeker te doen zijn !
     
  19. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dat als je windows vista home premium heb en je speel C&C 3.
    en je maakt het scherm van het spel klein en dan waneer je weer groot wilt dat er een 3d error komt?
    ik heb het aan mensen gevraagt met een andere video maar die hebben het ook op vista!
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee hoe het komt, maar ik heb wel een oplossing voor je. Wat dacht je van het scherm niet meer kleiner en groter maken en gewoon lekker op full-screen blijven spelen ?
     

Deel Deze Pagina