Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    hahaha ik was hier bijna ingetrapt. Ik geloofde het eigenlijk wel totdat ik tommy vercetti zag :D

Hier is het filmpje te zien. Het gaat over een Wii versie van GTA IV

Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  2. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
  3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    kzie het plaatje niet...

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
  5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Furious, ik wou net zelf een shot maken, maar deze maakt het meer dan duidelijk...
    Nogmaals, zal wel niks betekenen, lijkt me sterk dat ze nog een stad hebben gebouwd, maar goed, het is wel grappig.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    het zou wel erg vet zijn als je nog een keer in vice city kan komen en dan misschien ook wel in san andreas.. maar dan met next gen graphics! ik bedoel de makers hebben er erg lang over gedaan dus dan mag je ook wel wat verwachten. misschien hebben ze VC en SA dan ook gewoon helemaal veranderd/vernieuwd net als liberty city. En bedoelt die gast (hoofdpersoon in trailer) met 'here' wel USA en niet Liberty City alleen.. maar dat zal wel niet want dan hadden ze daar wel wat van laten zien

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou echt veel te groot zijn en niet leuk meer.

ik vond san andreas al op het randje

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vice City was net mooi naar mijn mening. Niet te groot en ook niet te klein :).

9. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    In gta 3 hingen ook dat soort borden dus het hoeft niet waar te zijn :9

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n grote stad zou ik ook niet slecht vinden anders, had weinig moeite met SA, dus mag van mij nog wel groter

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    bij mij ook:) hoe groter hoe beter ik heb echt geen problemen met als iets zwaar groot is:)

12. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt dat ze alleenheel NY erin moeten pleuren. Ny heeft veel afwisseling, wolkenkrabbers, maar ook rustig buitenwijken. En dan kunnen ze er een mooi stuk bos in stoppen, zodat mensen die daar graag rond cruisen (zijn er heel wat zo te lezen:9 ) dat ook daar kunnen doen.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je X360 wel ;)

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als het fictieve NY realistisch willen houden, zit het er niet in dat er een heel stuk platteland komt... Of bergen, net als in SA. Dit vind ik wel jammer. Maar ik denk dat ze dit geheel goed kunnen maken door echt flinke stukken "downtown" te maken met hoge wolkenkrabbers, en buitenwijken, en eventueel een soort Central park ? :)

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    [/url][​IMG]

Die persoon daar linksonder die langs zijn moeder zit lijkt weer erg op een kind. Maar we zullen wel zien of kinderen erin komen. (denk zelf van niet)

16. basovich

basovich Guest

wat is er zo speciaal aan;)?

17. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt, hoe zien jullie dat allemaal :p ik heb die trailer maby 3x gezien en ik dacht dat ik alle informatie wel gezien had.. Ik denk persoonlijk wel dat er kinderen in komen, next gen is niet alleen graphics imo.. Maja lekker boeie of er kinderen in komen of niet. Als je met full speed op mensen inrijdt zie je toch niet wat je raakt.

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee kinderen komen er niet in denk ik, de vorige gen was het niet zo dat het technisch niet mogenlijk was om er kinderen in te stoppen maar het kon politiek gezien gewoon niet. en in de opvatting is nu nog steeds geen verandering.

19. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zou dat persoonlijk erg leuk vinden, ik haatte dat echt in SA, die bergen etc. Het duurde altijd t*ring lang om tijdens missie's van A naar B te gaan, als er bergen tussen zaten. Ik hoop dan ook dat NY er in z'n geheel inzit, met havens, buitenwijken en downtown. Lijkt me wel genoeg voor de eerst Next-Gen Gta

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, al bijna drie paginas gewijd aan de vraag of er wel of geen kinderen in komen...

Serieus, geloof me, het gaat NIET gebeuren... GTA is een vrij brute game, maar er zijn gewoon grenzen, en kinderen en dieren in de game die je gewoon kunt afslachten gaat er gewoon niet in komen. dan zal de game verbannen worden in vele landen, take two en rockstar krijgen slechte publiciteit, en beide bedrijven zullen dus vele verkopen van de game mislopen en daardoor veel winst mislopen.
    Daar komt nog eens bij dat in de landen waar de game dan wel verkocht wordt er vele mensen zullen zijn die dit gewoon niet meer leuk vinden, en de game voor deze reden alleen NIET zullen kopen.

Ik vermoed ook dat de mensen die het er wil in willen hebben, eigenlijk de game nog niet mogen spelen... op latere leeftijd zul je denk ik veel minder behoefte hebben aan dit soort "onzin".

Vergeet het dus maar, deze discussie is er altijd voor elke GTA game, en ik zal eens kijken of ik die qoute van een van de developers kan opvissen, waarin hij duidelijk maakt dat ze zelf niet eens erover nadenken om kinderen en dieren in de game te stoppen.

Er zijn grenzen en nadelen, beide zullen een hoofdrol spelen als ze dat zouden in de game zouden stoppen. gaat niet gebeuren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina