Ik ga dit spel echt zeker weten kopen, ik speel motogp06 nog steeds regelmatig. Alleen idd de framerate mag wel wat beter (ook al heb ik er geen last meer van, ben er denkik aan gewend) en de laadtijden ook inderdaad, best vervelend, vooral als hij dan vastloopt tijdens het laden als je met 16 man in een server zit.
Ook hoop ik dat nu elke record dat je online rijdt, nu ook ALTIJD wordt opgeslagen, daar kan ik me echt zo aan ergeren als ik een goede tijd heb gereden en dan wordt het niet opgeslagen .
Ik hoop ook dat het wat simpeler wordt om je motor mooier te maken, en ook een stuk uitgebreider ala forza.
Het overdreven driften met hard tires mag van mij er ook wel uitgehaald worden (in GP, niet extreme mode). Ik vind dat een beetje flauw en onrealistisch. Maja er zijn genoeg mensen die dat niet vinden, maar gelukkig hou ik ze zonder constant te driften ook aardig bij , dus geen ramp al blijft dat er in.
Pff ik klink wel erg negatief, maaaaar het is en blijft toch een super vet spel en ik ga versie 07 zeker kopen!
Laatst bewerkt: 2 apr 2007