Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    de missie die je na de hotel krijgt.

    is voor Jba geloof ik

    dan krijg ik geen vision om snachts goed te kijken enzo en het is daar donker hoe moet ik in gods vreedems naam nu kijke als het hardstikke donker is zonder vision :confused:

    kan iemand me aub helpen ? [graag]
     
  2. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Missie na het hotel? Dat is een JBA HQ missie. Dan staat lambert toch buiten met je te praten aan het begin of niet? Je kunt daar gewoon ergens over een muurtje klimmen en dan is all het donkere al weer achter de rug.
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt.
    en dan moet je gesprek afluisteren maar ik kan dan toch niet zien waar hun staan enzo zonder die vision
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is de missie in het hotel.
    je moet ook geen vision gebruiken, maar een gun gebruiken die opneemt.
    weet uit mijn hoofd niet meer welke, maar die gun hoef je alleen maar tegen het raam aan te houden en de trigger ingedrukt houden, thats all.
     
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je de instellingen van de game helderder zetten, of je kamer waar je de game speelt donkerder maken.
     
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een laser microfoon gebruiken. maar ik zie die gastjes niet waar ze staan. ( en het is geen raam )

    -- heb hem op 10 staan dus..--

    kzal er toch wel uitkomen :) zoals bij de rest maar ik heb heel vaak een vision aan ( groenne )
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin van die missie moet je toch die mijnen in elkaar zetten?

    Dan gaan Enrica en Emile iets later rechts van je met elkaar praten, dan moet je in een donker plekje staan (links van die machine ergens) en dan kun je hun stemmen opnemen die je later weer gebruikt om deuren te openen. :)
     
  8. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt .

    gistere avond kwam ik er niet zo goed uit,
    ik had dit nog niet gelezen en toen deed ik dat ook onbewust en toen kon ik overal binnen.

    ben nu inmiddels bij Mexico nog wat ( volgende level daar van :) )

    ps: die mijnen zijn niet gelukt . die machine was zo moeilijk :confused:
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eenmaal weet hoe het ongeveer moet dan is het goed te doen, maar je hebt het level al wel gehaald dus dat scheelt. :)
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is wel maar sommige stukjes zijn lastig waar je wel effe kwartier over doet ofzo.

    tip save veel ;)
     
  11. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu voor de 3e keer in het JBL hoofdkwartier. Nu moet je via de computer een kubus invullen met cijfertjes. Iemand die weet wat hiervan de bedoeling is?
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zorgen dat er in geen enkele rij dezelfde staat. dus alle binaire getallen moeten 1 maal voorkomen.
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je er niet uitkomen dan stuur ik de oplossing wel naar je toe. :)
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff op een cheat site gezocht, het stond er kant en klaar in. Ik zal het wel ff opzoeken, dan pm ik het wel, of zet ik het hier neer. Het is eigenlijk net een sudoku, maar dan in kubus formaat ;)
     
  15. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je hem dan ook na mij willen pm'en? :)
    Ben deze week ook weer begonnen aan dit spel, geweldig weer. Zie nu vooral het verschil tussen HD en ''normaal''. Zo hoor je nou elke game te kunnen spelen, HD voor iedereen! Ghehe.

    Hopelijk horen we snel meer over het nieuwe deel, maar tot die tijd houd ik me wel hier zoet mee. Shanghai is zo cool als je hetvanaf het dak ziet met vuurwerk en al (zag zelfs m'n hotel waar ik in heb gelogeerd:emo: )
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik wist niet dat de stad één op één nagebouwd was. Erg cool als dat echt zo is.
     
  17. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag, want tot nu toe snap ik de bedoeling niet echt. :)
     
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoop echt dat splinter cell 5:convictions de Mp weer naar z,n oude roots brengt a,la CT en PT.
    Ik irriteer me nog steeds aan het feit dat ze de Mp in DA zo verne*kt hebben.
    Tuurlijk het is wel aardig,maar waarom in godsnaam zo anti teamwork-tacktisch geworden.
    Wat dachten de makers!?
    "Hey laten we voor de spy,s bijna alle gadgets weglaten" en "Laten we de shotgun,submachine,spyfinders,alarmsnare,sticky cam,mines,deathmatch maar weghalen"

    Ik heb het nog een tijdje gespeeld de Mp van DA,maar merk dat ik nu alweer veel vaker terugrijp naar de oudere splinter cell games.
    Verder vind ik de Sp van Da wel erg geslaagd weer is een keer wat anders!
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina