Dat zou echt geweldig zijn, wat echter minder geweldig te noemen is (in de categorie bijna nieuws ): de xbox360 in de demopod van de Bart Smit in Roermond is kapot (red light). Dat is niet goed te noemen met al die Wii hype nu . Waarschijnlijk ga ik zelf ook een Wii kopen (kilometerdeclaraties: ruim 1000 euro ) maar dat terzijde.
Maandag grote aankondigingen van Konami! Op de officiële website van Konami heeft de uitgever annex ontwikkelaar aangegeven dat het maandag met nieuwe grote aankondigingen zal komen! Het betreft volgens eigen zeggen zowel nieuwe games als oude franchises die nieuw leven in wordt geblazen. Major Konami Announcements on Monday! Check back to this space on Monday for several major announcements on new games from Konami! From new franchises to returning favorites, you won't want to miss the earth-shaking news. You heard it here first! Schokkend nieuws, dat klinkt in ieder geval veelbelovend! Wat zou het kunnen zijn, toch een Metal Gear Solid voor de Xbox 360? Of wellicht een hele nieuwe franchise? Een nieuwe Pro Evolution Soccer volgend jaar? Of gaan ze misschien aankondigen dat ze het voetbal voortaan links laten liggen en overstappen naar de naam Pro Evolution Golf? Maandag weten we het, en dan lezen jullie het natuurlijk het allereerst op Xbox 360 Only. Tot die tijd kun je al je speculaties onderaan dit bericht kwijt.
Ik hoop op MGS, maar denk dat dit het niet is. Lijkt mij dat ze een totaal nieuwe franchise aankondigen. Dat is echter meer gebasseerd op gevoel dan logica. Ze weten me in ieder geval erg nieuwsgierig te maken.
Enquête over Metal Gear Solid 4 op de Xbox 360 Verschillende gamers op het internet melden per email benaderd te zijn door een marketingbureau met de vraag om een enquête in te vullen. Op zich niet heel spectaculair, ware het niet dat er enkele interessante vragen in die enquête terug te vinden zijn. Zo vroegen ze onder andere het volgende: De enquête was afkomstig van een groot en bekend Amerikaans marketingbureau, maar het is niet helemaal duidelijk of deze in naam van Microsoft of ontwikkelaar Konami opereerde. In ieder geval zal het de geruchten omtrent een Xbox 360 versie van Metal Gear Solid 4 weer wat nieuw leven inblazen.
Ik zou het geweldig vinden als mgs4 op de 360 komt. PS3 vind ik te duur dus die zal ik toch niet kopen. Is dus balen dat ik MGS4 misschien niet kan spelen. Het is zeker mijn favoriete game's serie. Verhaal!!! gameplay & Boss battles . Tegenwoordig bestaan exclusieve games niet meer. Veel exclusieve games komen een jaar later altijd nog op andere platformen uit: Halo, Splinter Cell, MGS 1 & 2, GTA en anderen. Dus het is gewoon een kwestie van afwachten of die wel exclusief blijft.
http://www.gametrailers.com/player.php?id=17436&type=wmv "what about the rumours of metal gear 4 coming to the 360?" "no comment" no comment, imo wel goed teken.
Heb het net ook gezien, zag je die vette smile op z'n gezicht op het eind.....hij weet er absluut meer van. En dan laatst zogenaamd dat publieksonderzoek met de vraag, zou je MGS4 kopen voor de 360? Er broeit iets daar...
Ja, en laten we eerlijk wezen exclusiviTIJD bestaat niet meer. Jaartje na de ps3 release zal MGS4 ook wel naar de 360 komen, wanneer de ps3 verkoop tegen valt al helemaal. MGS4 kan namelijk zonder problemen op de 360 draaien, want MGS4 valt niet buiten de capaciteit van de 360. De 360 is ook "developer vriendelijker" dan de ps3 dus porten zal niet voor grote problemen zorgen. Makkelijk cashen dus voor Konami. Ik heb ook gelezen dat het eigenlijk al bekend is dat MGS4 naar de 360 komt, maar dat sony en konami het stil willen houden zodat, MGS4 zorgt voor een goede start voor de ps3 en wanneer dat zover is dat ze dan officieel aankondigen dat die naar de 360 komt. Het kan namelijk heel goed zijn dat Sony Konami betaalt om het stil te houden, zodat de exclusiviteit van MGS4 voor een ps3 boost zorgt.
Ja, waarom kwam mgs3 niet op een ander platform? Kon de x-box de ps2 graphics niet aan . Subsistence kwam ook al niet voor de x-box. Wel apart verhaal die MGS ports.
Omdat deel 2 niet zo goed liep op de xbox, waarom zou je dan nog een game uitbrengen? En vooral aan het einde van de xbox (subsistence). Daarnaast zou je het verhaal ook een beetje moeten begrijpen om MGS echt tot een topper te bombarderen, ken je de verhalen niet dan is het gewoon een leuke stealth game.
Mgs zou de 360 voor mij helemaal maken. Heb altijd ontzettend genoten van de game, in tegenstelling tot Splinter Cell.
heb nog nooit mgs gespeeld maar naar dit deel ben ik wel erg benieuwd. zou wel vet zijn als hij naar de xbox komt!
MGS4 zes maanden later op de Xbox 360 en PC? Al maanden lang gaan de geruchten dat, mede door de tegenvallende verkoop en twijfelachtige support van third-party ontwikkelaars, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots ook op de Xbox 360 zal verschijnen. Dat was namelijk ook de reden dat Devil May Cry 4 niet langer PS3 exclusief is, en ook de exclusiviteit van Final Fantasy XIII ter discussie staat. Al veel geruchten en speculaties zijn opgedoken over de mogelijkheid dat MGS4 ook op de Xbox 360 zal verschijnen. Tot op heden werden deze geruchten altijd ontkracht door Konami. Echter is er vandaag opnieuw een gerucht bijgekomen. Een anonieme bron binnen Konami liet het volgende aan website VGRC weten. Volgens de anonieme bron wordt er momenteel gewerkt aan een Xbox 360 en PC versie van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Beide versies ondersteunen multiplayer via Xbox Live en Windows Live, en zullen ongeveer zes maanden na de PlayStation 3 release uitkomen. Dat zou kunnen duiden op een overeenkomst tussen Sony en Konami om de game tijdelijk exclusief op de PS3 te laten uitkomen. Volgens de bron zal deze aankondiging 11 juli op de E3 worden gemaakt. Echter moeten we er rekening mee houden dat het vandaag 1 april is, en er in de gamewereld een hoop 'flauwe' grappen worden uitgehaald. Van onze kant hoef je in iedergeval geen grappen te verwachten. Echter zijn we zijn er niet zeker van of dit wel een grap is van VGRC, aangezien dit nieuws gister, 30 maart, al gemeld werd. Een grap of misschien toch werkelijkheid?
As expected hebben we hier te maken met een 1 april grap: klik Wees scherp mensen, maar wat valt er op?