Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er toevallig iemand of je bij Jetpack Refueled ook kan kiezen in welk level je kan beginnen? (zoals bij Galaga en PacMan)

    Anders wordt deze achievement wel erg pittig; "Complete all 128 levels in single player Refuelled"

    Edit: Nevermind, je kan kiezen in welk level je begint.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat vinden jullie van jetpack refuelled?

    ik heb demo geprobeerd maar het is niet mijn ding
     
  3. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een enorm verslavend spel.
    De gameplay is leuk en die levels zien er stoer uit. On-line is het ook erg plezierig.
    De classic versie is trouwens wel een stuk pittiger. Ik haal level drie niet eens.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach, vond het wel geinig, meer niet
    Moet eerst eigenlijk verder gaan met Castlevania, dus voorlopig koop ik geen arcade games. Volgens mij komen er de komende weken ook geen toppers uit, want Catan en dat soort dingen interesseert me niet
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wilt iemand nu iemand turtelen ?
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer komt The Settlers of Catan nou uit???? Ik amal nieuwe microsoft points halen is hij er nog niet
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net volledige versie van Texas Hold Em gekocht, poker blijft toch favoriet en op de 360 is relaxter dan op de pc.
    Leuk spel, met veel opties. :) Vind een tientje alleen wel prijzig, een euro of vijf lijkt me meer dan genoeg, aangezien pc versies van de spelletjes meestal gratis zijn.
    Heb verder nog weinig getest, stuk of 5 nog maar en vond dat vissen eten wel leuk en ook Hexic HD maar die is verdwenen, de volledige versie had de vorige eigenaar gekocht, maar kan het helaas niet opnieuw downloaden. :'-(
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hexic zit gewoon standaard op de HDD en vind het nog steeds vaag dat die niet te downen is... Texas heb ik destijds gratis gedownload :). Feeding frenzy is nog steeds mijn favoriet. Wou gister de miljoen halen maar was zo lomp om niet op mijn score te letten waardoor ik (met 40 levens) volgroeide en dus niet meer die haai in zun staart kon bijten, waardoor je ook geen punten meer kon halen met een score van 900.000 :mad:

    Edit: Net 2.300.000 gehaald met feeding frenzy (plaats 505), duurt me veels te lang om hoger te gaan. Nummer 1 heeft gewoon 182 miljoen =(
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hexic is er bij mij iig af. :p
    Hoe heb je Texas Poker gratis kunnen downloaden, alle volledige versies kosten toch 400 of 800 punten?
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    op de release dag was ie gratis voor iedereen met Gold te downloaden
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow handig, naja maakt niet meer uit. ;)
    Zijn er vaker dit soort acties?
    Want ik neem straks toch gold, dan zou het leuk zijn als je af en toe een gratis Arcade spelletje kan downloaden. :)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tot nu toe was alleen texas 48 uur lang gratis te downloaden en totemball is gratis. Acties als deze zijn jammergenoeg vrij zeldzaam =(
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde, las ook iets van evenementen waar je Microsoft Points zou kunnen halen, ben ik echter ook nog niet tegengekomen.
    Eigenlijk zouden ze gewoon 2000 points bij een jaarabbo op Xbox Live Gold moeten geven. :)
     
  14. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    welke game is nog te doen voor 400 punten?
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste pagina van dit topic staan er een paar en Gamefaqs/Gamespot heeft reviews van de meeste. Gewoon trial downloaden en als het bevalt hele versie kopen lijkt me. ;)
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je (of iemand anders) Hexic heeft verwijderd, moet je Microsoft Xbox Support even bellen. Ik heb het nummer niet bij de hand, maar als je ze even de nodige gegevens geeft, krijg je een nieuwe :D
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, kan ik altijd proberen. :)
    Heb ook Totemball gedownload, maar heb je helaas niks aan zonder webcam. En ik hoef geen webcam. ;)
     
  18. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat ziet er inderdaad erg leuk uit. Die knopjes drukken sluit heel mooi aan op de muziek. Ik weet niet wanneer die komt, maar ik ga hem denk wel kopen
     
  20. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0

    Die ellende is ook uitgbracht op de ps2......fantavision ofzo...Stond destijds te koop voor 5 euro bij Free record shop............

    Ik hoop dat deze versie wat beter werkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina