[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik van de week ook gedaan ja, topspul!

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fl0w heb ik gisteren bij een maat gezien, wazige shit....NIET spelen als je paddo's op hebt 8) :+ Nee ff serieus, was wel een grappig spelletje. Tekken DR, de snelste Tekken die ik ooit gespeeld heb (das dus positief), maar helaas nog niet snel genoeg voor mij. Heb nog steeds het idee dat als ik een knop indruk dat mijn character de move "te laat" uitvoert....beetje jammer, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik DOA gewend ben. Voor 10 euro wel een koopje idd.

Ik moet trouwens even terugkomen op mijn eerder gepostte mening over Resistance....die game wordt wel degelijk heel erg vet naarmate je verder komt. Manchester is een leuke omslag wat dat betreft. Explosies en geschiet overal waar je kijkt, impressive.

MotorStorm lijkt ook iedere keer leuker te worden als ik het speel. Niet teveel goeie games uitbrengen Sony :emo:

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  3. Cybercon

Cybercon Guest

Dat wordt je beurs opentrekken Zero 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2007
  4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt niet, heb op het moment teveel liggen wat ik nog wil spelen ;)

5. Cybercon

Cybercon Guest

Haha me 2 :cool: De PS3 komt er zeker nog wel, maar niet eerder dan de zomer. Ga eerst een LCD scherm halen (nieuwe model uit de R serie van Samsung), alleen is het even afwachten totdat deze in de winkels ligt :)

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Net Tekken 5 DR gekocht.. ik ben benieuwd :D Hij is nog aan het downloaden, maar zit nu op 25%.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben echt onder de indruk van Tekken. Grafisch erg strak en het speelt echt heerlijk. Zowaar een koopje. :)
    Flow is heel apart, maar vind het wel heel tof. Gaat snel weer een potje Tekken doen. :cool:

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Tekken een beetje vreemd spelen... Ik ben DOA gewend waar je de meest vette moves kun maken maar ik krijg er bij Tekken alleen een paar basic moves uit en er zit geen tutorial in volgens mij... :mad:

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Tekken is erg gaaf :D Ik heb alleen maar Tekken games gespeeld op vakanties op arcade kasten.. maar nooit op een PS1 of 2 :eek: :9

Er zijn vrij veel dingen te unlocken voor de vele characters. En TDS is geweldig om tegen elkaar te doen. Deze game is de 9,99 ook zeker waard :thumbs:

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nergens een handleiding ofzo :p

Ik heb nooit echt Tekken gespeeld dus voor mij is het enorm wennen, zeker als je DOA gewend bent... Ik wil vette combo's maken en counteren maar ik heb geen idee hoe... :)

11. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat meer bekend over een shadow of the colossus game voor de PS3? ik raakte altijd in een soort roes als ik die game speelde, en bij het einde was het al helemaal triest..:'-( toch knap hoe ze dat gedaan hebben.. maar goed, is er al wat meer over bekend? ( beter komt ie ook voor 360)\o/

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Er zit een handleiding in de game zelf.

Options > Manual :thumbs:

Maar er staat niet veel nuttigs in over Combo's of Counteren.

Maar je kan alle move's zien van de characters als je op start drukt tijdens een gevecht.

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dat helpt al.. :)

14. Cybercon

Cybercon Guest

De ontwikkelaar is bezig met een (nieuw) project voor de PS3, maar of het spel a lá Shadow of the Colussus gaat worden is nog onbekend. Ik kijk erg uit naar de aankondiging , want Ico en Shadow of the Colussus zijn twee fantastische games. Vooral de sfeer in SotC was werkelijk waar adembenemend _O_

Overigens werden beide games ontwikkeld door Sony, een 360 versie zit er dus niet in ;)

Edit:

Official Trailer Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction

Ja vele hebben 'm al gezien, maar ik blijf het geweldig vinden. Vooral de scene waarbij Ratchet loopt te grinden is grandioos _O_ :D

Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2007
  15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net een avondje Time Trial gedaan in die Gran Turismo HD demo en in het begin vond ik het ruk want het lukte voor geen meter maar ooit vond ik GT geweldig dus gewoon een kwestie van wennen aan de besturing, en jawel, bevalt steeds beter.. Veel verder dan een tijd van 1.16 ben ik nog niet gekomen maar dat komt nog wel, jammer dat GT5 nog zo ver weg is...

En damn wat ziet deze game er mooi uit, en dan is het spel nog niet eens af, dat beloofd wat..!!

16. Cybercon

Cybercon Guest

GT HD is niets meer dan een zogenaamde demo wat als een voorproefje op GT 5 dient. Het echte werk zal beginnen met GT 5, want dan zal het spel als volledige titel in de schappen komen te liggen en vanaf het begin worden ontwikkeld.

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Plaats je high score: http://www.pspparty.nl/forum/showthread.php?threadid=48703

1.16 is verdomde goed :eek:

18. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik rij met die rallyauto he, niet met de auto waar ze daar mee rijden.. En zo goed is het niet, kan nog easy 2 a 3 seconden vanaf...

Met die tijd sta ik overigens 1021ste op de rankinglist dus niet echt briljant..

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  19. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt jullie volgende game als je Resistance en Motorstorm al heb? Ik zit te denken aan Virtual Fighter 5, komt hier nog een demo van?

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    het is deel 5 ;)

ik zelf ga nog wachten tot echte PS3 titels

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina