Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was de zoom al tot zijn max gedraait out-of-the-box, dus ik denk dat dit bij jou ook het geval is. De zoomring is de ring die het dichts bij de beamer zit ( dus tussen de beamer en de focus ring in ). Draai de zoomring maar eens tegen de klok in ( wanneer je met je gezicht naar de lens kijkt ) en je zult zien dat je beeld krimpt... Draai hem tot het uiterste en je ziet hoe klein je beeld is zonder dat je zoom gebruikt...!

En over die lamp, ik geloof dat ik destijds een prijsje van 200 a 350 euro had opgezocht, maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.

2. iv0

iv0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owja idd ik heb die ring gevonden! Morgen ga ik een scherm bestellen. het wordt een spanscherm. Denk dat ik hem hier koop:
    http://www.beamerscherm.nl/kk_300004.html iemand ervaring met deze winkel?

BTW racen op een beamer is echt intens, net ook een stukje LOTR gekeken damn wat gaaf!

3. chilly willie

chilly willie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even snel een doek gespannen, ter groote van een scherm, op de plek waar het scherm zou moeten komen. Wat blijkt. Een scherm van 180 * 102 (is goeie maat toch?) past nog mooi onder mn schuine dak!

http://www.coolsound.nl/index.php?cPath=154&sort=2a&page=3
    Is de Hitachi PJ-TX100 Niet meer te koop???

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  5. chilly willie

Leuk Bevonden:
    0
    zijn de verbeteringen aan de TX300 de €100 extra waard???

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Tis maar 100 euro op zo'n bedrag, je hebt niet 1 nieuwer model maar je bent meteen bij de 300 versie, lijkt me altijd de moeite waard:) Zal wel weer iets stiller zijn en meer mogelijkheden etc en hij ziet er net weer iets gelikter uit in het zwart.

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de uber mooie zwarte pianolak alleen al 100 eu bijbetalen...\o/
    Komt nog bij dat het contrast ratio van de tx300 velen malen beter is dan de tx100.. Ook heeft de tx300 een hdmi ingang.

8. chilly willie

Leuk Bevonden:
    0
    oke, het wordt de 300.
    Ik zou hem meteen kunnen bestellen. Maar misschien is het verstandig om eerst eens beelden van dit apparaat te bekijken, in het echt. Waar zou dat kunnen?? Of kan ik er op vertrouwen dat dit echt gewoon goed is.
    Ik heb nog helemaal geen ervaring met beamers.

9. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het grote probleem inderdaad is dat er maar weinig reviews zijn te vinden over de tx300. Hier zijn de volledige specs te vinden, en voor een uitgrebreide review verwijs ik je naar deze (helaas wel duitse) site

Tip: gebruik anders babelfish om de site te vertalen, de vertaling is niet perfect maar bied een uitkomst voor als je geen duits kunt.

10. chilly willie

Leuk Bevonden:
    0
    als ik de beamer 3 meter van het scherm zet, kan ik dan 180*102 projecteren?
    Ik kan geen plaatje toevoegen, en uitleggen gaat een beetje moeilijk. Maar, hoe verder ik naar achter ga met de beamer, hoe groter de kans dat de lichtbundel vanaf de beamer naar het scherm onderweg onderbroken wordt door een balk van het zolder(schuin puntdak)

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Moet kunnen. Ik projecteer nu op 2,5m een beeld van 1.60 breed met mijn TX100. En dat is de stand precies in het midden van het zoombereik, dus ik kan nog groter en kleiner. Dus die 3m van jou voor een beeld van 1,80 moet makkelijk kunnen.

Damnit, ik ga jaloers worden op die TX300 :9

12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de link die ik gaf naar de specs staat ook ergens een projectie-rekenmachine... daarmee kun je precies uitrekenen hoe groot je beeld wordt met een bepaalde afstand en met een bepaalde zoom instelling..

edit: Directe link

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  14. chilly willie

Leuk Bevonden:
    0
    --

15. chilly willie

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke manieren kan ik hd beelden bekijken op mijn beamer. Ik heb geen speciale HD player op de xbox. Kan ik hd films dowloaden en vanaf de hardeschijf van xbox of pc in hd afspelen op de beamer??

goedkoopste TX300 is 1.020,- op beameraanbiedingen.nl , dat valt weer een beetje mee :)

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Games op de xbox 360 ( als je die hebt )
    - filmpjes van de xbox 360 ( " )
    - Gedownloade shit
    - HD-DVD addon voor de xbox 360
    - Blu-ray speler
    - HDTV ontvanger voor HD-kanalen

17. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even zitten twijfelen tussen de Epson TW700 en de Hitachi TX300, maar viel toch meer op het uiterlijk van de 300. (en daarbij is het een prima beamer) Verder wil ik een zo stil mogelijke en volgens mij is de TX300 iets stiller dan de TW700. Van de week maar eens bestellen en gamen op de 360 en op de PS3! :D vette shit!

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel foto's posten..!! \o/

19. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ze zeker posten, alleen moet even wachten met foto's tot ik in mijn nieuwe woning zit. (ga 3 mei verhuizen)

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    TX300 is zo gruwelijk :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina