Je hebt gewoon een aantal dagen om je wedstrijd te spelen. Een tijd spreek je af met je tegenstander, wanneer het je allebei uitkomt
Lol, ik zei op donderdag dat je je tot donderdag in kan schrijven. Maar ik bedoelde de donderdag daarop Zoals eerder gemeld, start het toernooi 2 weken na de release van het spel. Maar ik ga de inschrijving iets eerder sluiten, want er komen niet al te veel mensen meer bij. Dus de inschrijving sluit woensdag om 14:00 uur. Dus woensdagavond maak ik het speelschema bekend.
Iedereen die zich heeft ingeschreven heb ik net een PM gestuurd. Er zijn namelijk altijd mensen die zich inschrijven en vervolgens hoor je niks meer van ze. Dus iedereen moet nog een keer zijn deelname bevestigen. In de startpost kan je zien wie dat heeft gedaan. Die naam staat dan in het blauw. Dus wie mij voor woensdag 14:00 uur geen berichtje heeft gestuurd, worden geschrapt uit de lijst. Daarna zal ik voor de definitieve deelnemers een speelschema maken.
Je kan zeker nog meedoen, inschrijving loopt tot woensdag 14:00 uur Wat is je gamertag? Dan kan ik dat in de startpost zetten en bij het maken van het speelschema
Okay, jullie staan erbij Er is altijd plek, want ik moet nog een bevestiging krijgen van 5 anderen. Die kunnen dus nog uitvallen. Plus dat ik het speelschema maak op basis van het aantal inschrijvingen
In de lijst staat mijn gamertag als: Lord Teddybear Maar het het is Lord Teddybeer mocht iemand mij straks toevoegen op live
Lache Maar als het een x voorkomt dat k niet kan, geen tijd heb, of ergens heen moet, wat gebeurt er dan?
@Supremacy NL Nu ik je gamertag opeens zie, (Ninetales NL) bedenkt ik mij opeens dat ik gister met en tegen je heb gespeeld bij doubles ranked match