qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door qG I Nemesis, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    okidoki nog ff met coen dan regele dat we gaan :)
     
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm.... waar zei ik dat je van DSF hebt verloren?????

    en niemand speelde die game behalve ik en inferno en ik had niet eens met de moffen gespeelt aangezien ik paar uur op die game heb gespeelt..
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    who cares ;-) kunt niet alles winnen hé ..
     
  4. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Tiberium Wars zit vol bugs..

    Toen hij uitkwam lag hij in de brievenbus van MistiK, dus ging ik hem ff halen, ik installeer hem, ik start hem op en dan komen er 3x achter elkaar 'Game Crash' met een lange lijst fouten. Ik installeer hem nog 2 of 3x opnieuw, toen deed hij het eindelijk. Ik klik op Multiplayer, Online. Dan moet ik een patch downloaden die er vanaf de eerste dag al was, maar bij elke patch die ik probeer te downloaden van TW, gaat mijn pc raar doen, en staat er: failed nog wat. Maar gelukkig kan MistiK elke patch naar mij sturen. Toen hij hem naar me gestuurd had, (wat een tijdje duurde omdat hij elke file uit die client apart moet sturen omdat hij anders 6 GB moet sturen) startte ik TW op, en dan was er alweer een patch, dus kon hij het weer gaan sturen, daarna had ik 6 potjes gedaan tegen MistiK (waarvan 5 gewonnen :) ), toen was ik gewoon in die channel, en bleef ineens heel het beeld stilstaan, geen 1 knop hielp, ik start de pc op nieuw op, als ik dan op online klik en ik login, blijft m'n pc op dezelfde manier raar doen.

    Een groot deel van de mensen op TW hebben problemen, het spel sluit zomaar af, of hij sluit af als je quick match doet of ze kunnen geen patches downloaden (net zoals ik) en zulk soort dingen. Iig dat is wat ik heb gelezen op een hoop forums, het ligt dus niet aan m'n eigen pc. Ik hoop dat er maar snel een nieuwe patch komt, dan kan ik tenminste normaal online spelen, ik had verw8 al een aantal (officiele TW) clanmatches te kunnen doen, nu heb ik er dus nog geen 1 gedaan.
     
  5. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik logde een aantal uur geleden in, en hij deed het!!! Ik had iets van 10-12 potjes gespeelt waardoor ik 17-1 stond, toen kwam er iets te staan over GAME.DAT crashed met 1000en getallen eronder. Ik startte het spel weer op en ik logde in, toen stond ik weer 5-1 :'-( Ik start mn pc op nieuw op, staat het er nog steeds, ook bij mn stats. Nu steeds als ik online ga, komt er weer die GAME.DAT crash.. Ze zijn bezig met 2 patches, ik hoop dat ze snel komen, want een deel van de mensen hebben geen problemen..
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    [​IMG] qG I MarXmaN

    nieuwe member, ex- kS I Locustgod

    hopenlijk kunnen we nu een goed 4-persoons team maken ..
     
  7. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel heeft die gekost???

    hoorde ik tenminste van een bron dat die ereste niet wou en nu wel kwam en je hem betaalt hebt :confused:
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Locustgod heeft ons 10.000,- gekost. Koopje, toch?
    Darkraver spaccettttt em..

    Locustgod is eerst al een keer gevragen door ons, hier was 3Kings ook van op de hoogte. Vervolgens zij hij dat hij bij kS wilde blijven maar vandaag kwam Locustgod naar Ar1d1Ty toe om te vragen of het aanbod nog stond. FF denken en toen hebben we hem aangenomen.
     
  9. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    het werd ook maar alleen tegen mij gezegd dat die geld kreeg als die zou joinen net als loco tegen mij zei dat jullie ego 60 euro wouden geven.

    ik zeg niks ik weet niks van qG af dus ik vroeg het me af.....
     
  10. voor mij moet je toch echt met meer op de tafel komen hoor smartie ;)
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    eGo kopen? dan eerder Loco G O D. We hoeven geen UK spelers, en jij hoort te veel..
     
  12. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    @Iedereen: Sorry dat ik zo weinig tijd heb, maar donderdag kan ik waarschijnlijk vol aan de slag.

    Op het moment heb ik het namelijk druk met:
    -SE's (Schoolexamens)
    -PO's (Praktische Opdrachten)
    -Quality Events
    -360Gaming
    -Ontspanning (Shivering Isles -> Oblivion Addon)
    -Social Life :9 (Verwaterd een beetje...)

    M'n excuses aan iedereen, ik probeer alles zo snel mogelijk af te handelen, alleen met die klote toetsen heb ik zwaar weinig tijd steeds.
     
  13. AK47Ar1d1Ty

    AK47Ar1d1Ty Guest

    Ja al onze spelers zijn gekocht, ik ook. NEEE kidding. Hebben wij ooit een speler gekocht voor $ ? NO. Dacht dat alleen QFP dat deed. En waarom zoude wij eGo, een uk speler, wille? Wat hebben we eraan? We wille WCG, dan hebben we niks aan een uk speler.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik snap wat je bedoeld. Ik ga over 2 uurtjes mijn Proefwerkweek in, 4 dagen toetsenmaken en daarna 4 dagen zuipen dus ik zal ook minder tijd hebben aankomende week..
     
  15. Hey bolle je moet echt nodig die roster updaten.
     
  16. CoNcEpT

    CoNcEpT Guest

    Ik vond locustgod wel beter dan MarX :9
     
  17. AK47Ar1d1Ty

    AK47Ar1d1Ty Guest

    Net tegen beste uit italy gespeeld. http://www.agonyrealm.net/ 4vs4
    4-5 mausoleum off host
    5-1 fuel dep on host
    5-4 fuel dep off host
    5-1 canals on host
     
  18. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, Laatst had ik trouwens nog een 1v1 gedaan met KRITOS van hun RTCW team \o/


    ........



    verloren 8)
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Roster kan niet worden geupdate, is gemaakt op acount van qG I Nemesis en die is nu frozen, kun je niet meer op ..

    RTCW betekend?
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Return to Castle Wolfenstein, ik speelde altijd RTCW:ET (Enemy Territory) op de computer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina