Nu al 117 posts, vast allemaal spam PS: Zit LocustGod in qG dan? Ik zag net op onze site iets over qG I MarXmaN, is dat LocustGod?
Nah dit topic kunne ze ook net zo goed sluite, gaat ook nergens meer over...aan tal posts van mensen, en ninja kicks....
Wrom dan ben je niet benieuwd naar wat er verder gaat gebeuren... en die mensen moeten gewoon niet spammen en te vrolijk doen. Ik had btw wel een berrichtje van jou gewaardeerd ofzo^^
lol jij valt niet onder spammers :b: Weet jij trouwens al wat er verder gaat met kS en wat jullie gaan doen enzo?
Een droevig einde voor een clan met zeer goede skills die hebben laten zie wat ze echt kunnen doen. Ik vind het zeer kut dat het zo moet lopen voor kS, ik zit nu met gemengde gevoelens omdat ik goed met locustgod kan opschieten. We zien wel wat de tijd brengt voor kS, ik hoop stiekem dat ze blijven bestaan om dat ze simpelweg een clan zijn met veel skills. Ik wens kS nog succes als ze door willen gaan of niet. Wel aardig dat je QFP in het rijtje noemde terwijl ik QFP niet zie als een goede clan. Greetz tjeerd
Thanks Tjeerd, we zien wel even hoe kS verder gaat. Heb vandaag wel al met Rbert en Named gesproken, er zullen voorlopig in ieder geval geen clanmatches gespeeld gaan worden. Ik ga ook wat meer tijd in GoW 3.0 stoppen, dat moet er niet onder gaan lijden. Zou het overigens waarderen als je niet bij elke post je vaak (overbodige) reactie plaats Smartiez. Thanks.