The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net wat de persoon boven mij zegt. Als ik dat had geweten. Jammer, maar er is niks aan te doen. ;) =(

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Blurgh! Ik moet nu voor de Fighters Guild quest: Drunk en Disorderly 5 ectoplasms halen. En lui als ik ben heb ik geen zin om ze als drop te krijgen dus wil ik ze kopen. Na lang zoeken had zo'n winkeltje er 1. Maar 1! Ik moet er 5! Waarom heeft die *&%*&^% er maar 1 en hoe kan ik die andere kopen?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    grotten waar die geesten zitten ;)

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    even serieus ik moet nou level uppen maar dat lukt voor geen meter :mad: ben een warrior hoe kan ik dit het snelst doen?

5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uh.

Dit gaat over een Achievement van Shivering Isles, een expansion pack die 2400 MS points kost, niet over de main achievements. En er zijn 2 achievements, namelijk Duke of Dementia en Duke of Mania. Je kan maar één van deze worden per savegame, dus tenzij je meerdere saves hebt moet je overnieuw beginnen.

Uh, leer lezen? Dat komt neer op wat ik zei; Tenzij je nog een save had van voor je de keuze maakte moet je overnieuw beginnen. Als je nog een save hebt, jolly good fun! Ga ervoor! Moet je wel een save ervoor hebben gemaakt.

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanx, dan weet ik dat alvast als ik binnekort SI ga downloaden ;) khad t namelijk ook over de achievment van SI

7. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    koop veel health potions, dan moet je ze wel kunnen verslaan.

veel vechten en heavy armor dragen

8. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook nog geen indicatie qua releasedate?

9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet.

10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ga naar the gilded carafe in emperial city en die winkel daarnaast heeft er ook soms een paar mystic emporium heet die ofzo

11. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik snel van de vampire dusts kan kopen? Moet alleen de mageguild nog maar ben er gekickt.

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze niet echt "snel" kopen, de snelste manier om ze te vinden is een grot vinden met vampieren erin.

13. borri

borri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je eigelijk doen met huizen die je koopt ?? kunt ge ze dan zelf inrichten ofzo ?

14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er is wel een winkel in de stad waar je 'm hebt gekocht waar je dan interieur kan kopen.

Het is handig om dan spullen te bewaren die je dan niet hoeft mee te slepen. :)

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Je kan dingen kopen, en vervolgens daar slapen en je spullen bewaren. :)

16. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ff voor de duidelijkheid je kan niet je huis zelf inrichten dat wordt voor je gedaan als je zo'n gedeelte koopt zoals Dining Area voor ongv 2331 goud (Skingrad) , dat kan dus alleen in Skingrad.*(Rosethorn hall ofzoiets(

17. Baardaap

Baardaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC is een dingetje te downloaden waarmee je figuren als een soort paspop in je huizen kunt zetten; als je dan spullen (uitrusting) daarin opslaat wordt die pop er mee aangekleedt (beetje zoals in KNIGHTS OF THE NINE). Dát zou Bethesda voor de 360 toe moeten voegen! :) Al die losse rommel overal in mijn huizen, BAH!

Heb trouwens een probleem; als ik bepaalde missies speel (zoals die waarin je met speciale pijl een ouwe knakker moet afschieten, zijn vinger ....) dan crasht het spel als ik probeer te SAVE-en of via de kaart te reizen (net voor de moord lukt het wél) :{

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu lekker die guild questlines aan het doen. De Arena ben ik al Grand Champion en met de Fighters Guild heb ik de Warder Rank. Met de mages guild heb ik alleen de join achievement en bij de Dark Brotherhood heb ik de rank Slayer.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maarre, Shivering Isles. Is dat nou een download content of moet je die appart kopen? :confused:

20. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kan je hem als content downloaden voor 2400 ms points, of een onbekende tijd zal hij als Game Of The Year edition verschijnen in de winkels.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina