Ziet er best blij uit. Maar dan moet ie toch flink gepoetst hebben volgens mij, wil die die letter eraf hebben. Weet niet hoe het vastgemaakt zit, maar ik neem aan toch wel stevig!
nee hij is, zegt hij zelf, heel zacht met een stofdoekje over zijn ps3 gegaan en toen viel de L eraf en was ook nog eens doormidden gebroken.................opmerkelijk(ook omdat het op 1 april gepost is)
Ehm, de letters liggen in het plastic zelf. Mocht je deze om een of andere reden hieruit zien te krijgen, dan moet je nog steeds een vorm van die letter zien en dat zie ik niet op die foto. Met andere woorden photoshop. Back ontopic.
Nou ja boeie... Ik heb afgelopen weekend toch ook maar de PS3 gehaald, ik kon de verleiding niet weerstaan... weet iemand ook toevallig of die regiovrij is? Ik kan het niet zo snel vinden, ik ga binnenkort weer naar amerika dus zou ik misschien ook games daar kunnen kopen die hier nog niet uit zijn, plus dat het weer geld scheelt... iemand enig idee??
Op dit moment is het grootste gedeelte regiovrij ja, maar het enige probleem zit 'm in het online gamen. Naar het schijnt is het niet mogelijk om tegen Europeanen te spelen, maar alleen tegen de Amerikanen. Virtua Fighter 5 is hier een voorbeeld van. Voor de overige games heb ik echt geen flauw idee.
Ok bedankt voor de info, dat is natuurlijk ook niks om tegen die amerikanen te spelen...dikke lag.... Maargoed voor games zonder online modus kan het wel aantrekkelijk zijn
Virtua Fighter 5? Die heeft niet eens online play.. En als je Resistance in het buitenland koopt en op je Europese PS3 speelt, speel je gewoon tegen Europeanen volgens mij..
Dus als ik het goed begrijp zal die naar je IP adres kijken waar die zich bevindt en automatisch op europese servers inloggen?
Hoe kom ik in godsnaam bij VF 5 Het moest dus RR 7 zijn Resistance en Motorstorm (?) zijn volgens mij een van de weinige spellen op dit moment waarbij je het op kunt nemen tegen de rest van de wereld.
Nee hij kijkt naar de origine van je PS3, hij ziet dus dat het een PAL machine is.. Nee in Resistance kan je alleen tegen de Europeanen( in mei komt er een patch voor wereldwijd online) en Motorstorm alleen tegen europeanen en Australiers en NieuwZeelanders..
heb ook ps3 op de release dag gekregen van meneer intertoys. was namelijk 1 van de 10 mensen die een ps3 had gewonnen. Maar ik had een vraagje misschien weet een van jullie dat wel.. Op de PSP kan je namelijk je achtergrond veranderen.. kan dit ook op de PS3?? wil namelijk mijn achtergrond veranderen naar mooi vrouwelijk schoon. Iemand een idee? kan dit zowieso wel? ik hoor het graag van iemand