Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja zolang hij maar soepel blijft en de fps niet lager word vind ik het goed!
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    op hoeveel fps liep RSC2? Dat spel loopt gewoon supervloeiend en retesnel, en naar mijn weten liep die ook op 30 fps, dus zie ik daar niet zo'n probleem :)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    RSC2 was idd op 30fps, en idd DICE heeft mooi werk afgeleverd, en nog steeds de no:1 rallygame als je het mij vraagt.:b:

    Heb vandaag die trailer van Colin in HD gezien met de ingame beelden, en moet zeggen het lijkt wel veel op RSC2 kwa engine.

    Dit bedoel ik (en ja het is een geintje want we moeten eerst maar eens wat echte ingame Dirt screens zien)
    prrrt RSC2 ownt Dirt :lol:
    RSC2
    [​IMG]
    [​IMG]
    Dirt
    [​IMG]

    :emo:
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Deze waren nog niet gepost! :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kunnen ze nu niet eens een keer een demotje laten zien? Het zou wel vet zijn, want deze screens zeggen nog weinig.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Deze ook niet, maar ze zijn al wel vrij oud:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar die pics zien er wel erg goed uit ookal zijn ze al wat ouder!! :D
     
  7. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind racegames wel leuk. Dus ik denk dat ik deze maar eens ga proberen. Eigenlijk nog nooit echt rally games gespeeld.

    Die Buggies doen me een beetje denken aan Motorstorm op de PS3 :p
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er idd gelikt uit. Ben wel weer toe aan een rally game en heb hoge verwachtingen van deze game.
     
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Rally is de enigste racegames waarvan ik hou.Lekker door modder zand enz racen.En je moet de auto goed in bedwang hou op die natuurlijke wegen.En die vlammen die uit je uitlaat komne.Kortom ik ga deze game zeker halen.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Deze screen doet mij zo aan Motorstorm denken voor de PS3. Deze game ziet er iig geweldig uit, ben nooit zo'n fan geweest van Collin McRea maar misschien wordt dit anders..
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit er wel mooier uitzien dan motorstorm, maar ik heb nog geen echte gameplay gezien.
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als je de trailer op marketplace ziet dan valt het toch behoorlijk tegen.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer vind een beetje mager qua kwaliteit man! Er staat wel 720p, maar alles is zo onscherp en blurry, bijna een upscale van de 480p versie ofzo :confused: Ik verwacht dat deze game er gewoon wel goed uit gaat zien, als op die screens.
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    DAMN! HEBBEN HEBBEN. Kwijlt*
    Ik ben gek op Rally games , heb RSC2 ook helemaal grijsgespeelt, had aardig wat recordjes staan die ik ook telkens weer doorstuurde naar die site... heerlijk. jammer dat ik hem verkocht...Ik hoop dat deze ook net zo uitgebreid gaat worden als RSC2.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat ik wel mooi aan die screen vind, of eigelijk waar ik vanuit ga dat je ook nu eindelijk wat naast de baan kan rijden iets wat tot voorkort in Colin niet mogelijk was aangezien je dan tegen een doorzichtige muur aanreed.

    Die 'gameplay' trailer had ook op mij niet zo'n goede indruk achtergelaten die screens zijn allemaal wel mooi, maar in de trailer vond ik het er allemaal wat houterig uitzien. En mischien komt dan toch mijn voorspelling uit dat Colin net iets mooier word als de RSC2 engine, en dat op de next gen platforms. En dat is niet verkeerd hoor... :b: :9
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je nog beter naar de screen kijkt dan kan ik er uit opmaken dat dit niet het geval is. Je kan nu alleen een ''andere'' route nemen (Zie ook de map). De een gaat links en de ander rechts, in het midden kan je niet rijden. *tenminste ik denk niet dat je over een paar stenen en een hobbel kan rijden*

    *Trailer ook bekeken en....de grafics van die screens zijn wel een paar keer mooier dan de gamezelf.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups je hebt gelijk, die map was me niet opgevallen. Naja meerdere routes kan ook leuk zijn, dan zal er heel wat af gebotst worden! :thumbs:
     
  18. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel slecht dat je bij zo'n game niet van de baan af kan. Volgens mij gaat het er juist om dat je flink de bocht uit kan vliegen en je weer terug de weg op moet om verder te gaan. Zonder af te snijden. Dus even afwachten of het echt niet kan. Anders zou ik dat wel een groot minpunt vinden.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  19. trickbox

    trickbox Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wie de artiest is die je op de achtergrond hoort?
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    nee, ik niet in ieder geval.
    ik heb gezocht op wikipedia, google en mp3.nl maar niks gevonden
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina