Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    bij die hele lange race's gaat er steeds een uitspraak door mn hoofd die je in forza hoorde: to have a fast lap doesn't mean that you have to drive fast of driving fast isn't always the fastest of iets in die richting.

    zoals jullie al zeiden, neem je bochten met beleid, rem goed af en pak de goede lijn in de race. daar bespaar je veel meer tijd mee als met 400 km/h een bocht in te reiden om vervolgens weer helemaal te moeten accelereren
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja die uitspraak wat je verteld van FM klopt vaak wel als een bus.

    In de bochtige circuits van FM is dat helemaal van toepassing. De goede lijnen + de goede apex vinden bij bochten en daar goed met snelheid en beleidt door heen komen is zowat het belangrijkste in de circuit races in FM(2).


    @ demon340, gefeliciteerd met al die race-wedstrijden + 5000 miles achievement! :)
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Welke race gaat het over? Race over het hele eiland heen? Die ga'k straks ff proberen. Maakt toch niet uit wat je neemt of wel?

    ..anders neem ik die mooie Kawasaki 8)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat je die MOOIE,GEWELDIGE, ULTIEME Kawasaki is mij goed hoor! :9

    We hadden het over de Milionairs race trouwens. :D
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oooohh oke. Die zie ik later denk ik wel verschijnen :p

    Net Tour of the Island gedaan op die MOOIE, GEWELDIGE, ULTIEME Kawasaki _O_ Had um in 45:27 gedaan, mooie tijd al zeg ik het zelf.
     
  6. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, had hem in 43:xx gedaan. Met een auto (volgens mij een B, stage 3 getuned dan wel).
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met mijn ongetunde Enzo had ik hem eens in 41:25 ofzo gehaald. Met een motor is hij best wel fijn, maar auto vind ik hier fijner omdat je met een auto toch wat fijner de bochten etc. doorkomt. En een auto heeft ook een hogere topspeed (A classe dan wel hé :9), waardoor je meer winst maakt op langere rechte stukken.
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat is wel heel rap voor een ongetune enzo.

    moest haast een perfect lap zijn geweest. mijne record ligt op 40:52 met een getunede Koenigsegg CRR.duik binnenkort nog wel eens onder de 40 minuten.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jup, dat moet je zeker lukken.. ik had m in 38:49 gedaan met een stage 3 koeningsegg
     
  10. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand toevallig het record gekeken bij global rankings, was het vergeten te kijken.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ghehe kijk daar eigelijk noooooooooit. boeit me niet zo denk ik
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ja dat is inderdaad snel voor een ongetunde Enzo, maar ik heb hem nu ook 25+ keer gedaan hoor! Vaak deed ik hem voor die 5000 miles achievement, waar deze race perfect voor is omdat er geen verkeer maar wel goede lange stukken inzitten. :)
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Hehe kut :emo: Ik dacht dat ik nogal snel was met mn Kawasaki 3. Misschien moet ik de volgende keer ook wat meer autos ontwijken.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe bedoel je met meer autos ontwijken? In The island tour zitten geen auto's (op je tegenstanders na dan :9)

    Dit zijn mijn favorieten voor The island tour en Milionairs race:

    Island Tour:
    Classe B stage 3 getuned: Lamborghini Gallardo, Ferrari F430
    Classe A stage 3 getuned: hier is eigenlijk alleen de Enzo mijn echte favoriet omdat hij zo'n geweldige handling + braking heeft. Maar met een A classe auto haal je de Island Tour vast en zeker omdat de AI brak is. :9

    Milionairs race: een stage 3 getunde Augusta Tamburini of een stage 3 getunde Kawasaki Ninja Zx-10R.




    Ik heb gisteren maar weer eens TDU gespeeld (nu wat minder de laatste tijd omdat ik ook MotoGP '06 heb), en natuurlijk heb ik wéér gecruised en geraced met mijn Zx-10R en mijn Gallardo SE.

    Ik rijdt nu voornamelijk gewoon zonder een route uit te stippelen gewoon wat rond over berwegen,snelwegen, langs de kust en ga zo maar door! :D En dit spel blijft en zal me nog lang bevallen.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Had het over die andere godvergeten lange tocht. Tour of the Island. Daarin zat wel verkeer.

    Of ik knalde gewoon vaak tegen de bomen aan.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    tour of the island zit geen verkeer in.

    millionairschallenge zit verkeer in...
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Hmm..

    Dan heb ik veel bomen geknuffeld 8)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214




    Of je hebt gewoon je tegenstanders geknuffeld. XD :+
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    XD

    Dat viel nog wel mee, de tegenstanders lagen ongeveer 2 mile achter me. Maar ik ging nogal vaak wheelies maken en dan verlies je aardig wat snelheid. Maar met bochten maken en heuveltjes ging ik er als een speer vandoor.

    Eigenlijk wel jammer, steeds als ik over mn snelheid of tijden begin lijkt het net alsof ik aan het opscheppen ben 8)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja een ZX-10R gaat toch ook als een speer?!? :9 En hij ziet er nog eens fantastisch uit ook.
    Ik vind het ook altijd geweldig om wheelies te trekken, en dan proberen zo lang mogelijk. (deed ik ook altijd in GTA:confused:A met een fietsje :9).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina