[Algemeen] Xbox Live Vision Vragen en Opmerkingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basovich, 10 aug 2006.

  1. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt LIVE uberhaupt eens gratis?
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk nooit :)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb eigenlijk meteen toen hij uitkwam een vision cam gekocht want toen leek het me helemaal geweldig maar... eigenlijk heb je er helemaal niks aan! video chat is niet makkelijk omdat je alles moet afsluiten en tja.. je ziet jezelf en anderen in UNO.. komt er nou eigenlijk nog een keer iets als Eye-toy want anders heb je er eigenlijk helemaal geen kont aan.. en begin nu niet over Totemball alsjeblieft
     
  4. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    rayman kan ok met de vision

    en rainbow six bijv. een hoofd maken :p
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er een disc bij hebt gekregen, dan moet je de drive selecteren waarin de disc zit. Dan zoekt hij de drivers op de disc en waarschijnlijk kan die hem dan instaleren.

    Heb zelf de cam niet hoor, dus weet het niet anders.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er geen disc bij. Ik hoefde de Vision Cam enkel in mijn PC te pluggen, MSN herkent hem meteen.
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk wel mensen die dit ding hebben en hoe kan je dat zien dat iemand een vision heeft
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn heel veel mensen die er een hebben maar volgens mij gebruikt niemand hem tot dat er een eyetoyachtig spel komt. Hoe je het kan zien weet ik niet :D
     
  9. Living in a Box

    Living in a Box Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't zelfde probleem wat installatie betreft. 't Gekke is dat de Live Cam wel gewoon te gebruiken is wanneer je 'm bijvoorbeeld gebruikt in MSN.
    De install is waarschijnlijk niet compleet (voor Vista) maar 't apparaat werkt wel.
    Probeer maar eens je Live Cam te enablen in een chat sessie.

    Succes !!
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    je kunt zien wie van je fiends een vision cam heeft als je er zelf een hebt want dan staat er zo'n cameraatje bij 'invite to video chat' en als diegene geen vision heeft dan staat dat cameraatje er niet bij.
     
  11. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het twijfelen, een visioncam aanschaffen, of nog een goed spel kopen? Dilemma, dillema. iemand een ervaring met de cam en zegt van: ''Nou dat moet je doen!''. Of iemand die zegt van: nee, kun je beter niet doen.
    BVD
     
  12. basovich

    basovich Guest

    Er zijn nou niet bepaald spellen voor de X360 die speciaal gemaakt zijn voor de Vision (volgens mij alleen dat arcade spelletje) verder is het wel een leuke feature om je kop te laten zien in een game tijdens het spelen. Als je geld over hebt is het best leuk om te kopen, maar om er nou echt voor te gaan sparen ofzo..ik koop er liever een extra controller voor.
     
  13. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik hem toch maar ga aanschaffen, het is toch wel vet om je face in de game te sticken.
     
  14. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook leuk om te weten is dat je bij de goedkope versie van de cam je 1 maand gold een nieuwe headset en gratis UNO krijgt. Verder kun je hem dus ook als webcam voor de pc gebruiken en de kwaliteit is behoorlijk goed te noemen! :thumbs:

    Wat ik jammer vindt is dat ms de cam niet goed gebruikt met leuke spelletjes. Ja dat gratis spel Totem Ball en in UNO/Texas Holdem je met je kop in beeld maar ik wil een eyetoy variant. :)

    oh en laatst kwam ik in de guide nog iets tegen waarmee je het achtergrond effect in de dash kunt veranderen.
    In plaats van dat watereffect wat je standaard krijgt kun je kiezen tussen nog 2 andere varianten.
     
  15. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is wel fijn een maand gold, maar heb al voor een jaar dus, kan ik m beter bewaren of aan vriend geven. Maarja in ieder geval bedankt voor de tips;)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb meteen toen hij uitkwam met alle geweld een vision cam gekocht, want het leek me echt helemaal geweldig. Misschien zouden er nog wel Eye-toy achtige games uitkomen.... maar helaas. Ik gebruik hem echt nóóit. Jawel af en toe bij UNO, maar het geeft verder geen meerwaarde aan het spel. Je kunt hem beter kopen als er ook echt iets van Eye-toy is. Het pakket van 90 euro is echter wel voordelig, het kost namelijk 90 euro maar je krijgt:
    - Xbox Live Gold 12 maanden (€60)
    - Wired Headset (€20)
    - UNO (ca. € 4,50 / 400 MP)
    - Robotron (4,50)
    - 200 MP (2,20)
    Dus dan zit je al over de 90 euro en dan krijg je ook nog een camera erbij. Dat zou denk ik de enige reden zijn waarom je hem nú zou kopen.
     
  17. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij playasia staat de vision cam + xbox live gold voor jaar samen voor 59 euries + 6 euro verzendkosten, dus dan ben je wel goedkoop uit. Als de douane hem niet onderschept tenminste.:mad:
     
  18. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat live gold abo dan ook met een nederlands account?
    Dan is het ook misschien voor mensen die al een vision cam hebben ook goedkoper, want die cam + headset + evt. xbla games kun je weer verkopen. :confused:
     
  19. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
  20. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen reclame hoor maar bij 4allgamer is de xbox live vision maar €35 ten minste als ie nog niet uitverkocht is.
     

Deel Deze Pagina