1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf ? Ik download een patch van dik een uur, om vervolgens niet eens meer online te kunnen inloggen ?! :mad: Patches waren toch juist om dingen te fixen, niet om ze te slopen ? Great job EA :emo:
     
  2. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook nog steeds niet inloggen |:-
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach, ik heb het sinds vannacht eigenlijk al niet meer geprobeerd, ben maar FFXI gaan spelen. Kunnen we weer wachten op de volgende patch :emo:
     
  4. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben maar de Campaign gaan doen \o/
    Officiƫle site van C&C doet het ook niet.. :'-(
     
  5. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het weer!! \o/ \o/ \o/

    Wie wil er een potje? :)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wtf is dit, ik heb dit spel vanmiddag gehaald. dus ik beginnen met spelen sluit ie m op een gegeven moment af en kreeg ik een helel ijst foutmeldingen.
    dus ik zet de graphix op low ga een skirmish potje spelen. doet het perfect. nu heb ik hem afgesloten en wou hem zojuist weer opnieuw opstarten om ff aan de campain te beginnen. krjg ik een melding:

    Pleas make sure you have DirectX 9.0 or higher installed. also verify that your videocard meets the minimum requirements, and that you do not have hardware acceleration disabled in the display control panel...

    kan iemand mij uitleggen wtf dit is. want ik weet zeker dat ik hoger heb dan directX 9.0 en mijn videokaart is 265MB dus dat zou ook het probleem niet moeten zijn. wat ook raar is is dat hij het vanmiddag gewoon deed:confused:

    help?!
     
  7. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    256 neem ik aan, dat maak niets uit, welke video kaart heb je precies ?
    Ik zou ook ff de laatste directX installeren en je video kaart drivers up to date maken.

    Ik denk dat het mss met alles op low lukt :9
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die zich nog steeds afvraagt of de game op zijn of haar configuratie gaat werken....
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ghehe ja dat bedoelde ik 256. maargoed, ik weet zeker dat ik de laatste directX heb. maar voor de zekerheid maar ff de versie geinstalled die C&C3 bij het installen voorstelde, en precies het zelfde probleem:mad:
    welke het precies is weet ik niet zeker, ik weet wel dat er een stikker ATI op mn desktop zit:p
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  11. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    dowload Everest. Of CCC?
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    download wat?:p
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Catalyst Control Center, ATI drivers. Versie 7.3 is de nieuwste.
     
  14. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dankje, zal m meteen aanzetten...
    alleen het rare vind ik dan wel, dat ik het eerste wel kon spelen. maar toen ik de settings lager zetten en toen later wou opstarten dat het toen niet meer deed:confused:
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn videokaart is een: radeon X 1300 series (256mb)
     
  17. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet lukken, denk ik dan? Ik had hier ook een oude PC staan met een 64 Mb kaart, en die draaide hem ook niet. Met exact dezelfde foutmelding...

    EDIT; En hij draait het nog steeds niet... Ben het op laptop gan spelen na 2 keer proberen. Maar ik heb ook nooit gezocht achter een oplossing.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jah, volgens de specs zou hij het gewoon moeten doen:confused: alleen hij zegt dat ik direct X 9 of hoger moet hebben...
    alleen ben 100% zeker dat ik dat heb

    [e] ga m maar is un- en daarna weer installen, kijken of ie het dan wel goed doet...
    *fingers crossed*

    [e2] en hij doet het weer:D nu maar hopen das als ik hem zodadelijk weer opstart dat we niet hetzelfde probleem gaan krijgen:confused:

    [e3] en hij doet het nog steeds:D
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  19. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Online doet het nog steeds niet? :x :x :x
     
  20. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net de missie in Rome aan het spelen. Hier staat je basis op een 'berg' en moet je via call for transport je units aan laten vallen. Alleen bij de mamouth tank kon ik dit niet aan klikken, weet iemand of dit gewoon niet kan bij deze missie of doe ik iets fout?
     

Deel Deze Pagina