Ik ben het er wel mee eens dat de MP content echt wel eens mag afgeprijsd worden.
Het voorbeeld om bankshot biljards van 1200 naar 400 te verlagen vind ik alleen wat te grof (halvering van de prijs zou beter zijn. 600 mp points)
Veel dingen zijn overpriced (graw chapter 2)
En de mappacks bijvoorbeeldvan call of duty 2 mogen onderhand wel eens gratis of voor heel weinig worden aangeboden want niemand koopt het.
Waarom de prijzen niet net zoals in echte winkels worden verlaagt om de zoveel tijd komt naar mijn mening omdat het niemand in de weg staat.
In een echte winkel kopen ze producten in en moeten die vervolgens kwijt, wat niet verkocht word blijft staan en omdat dvd's samen nu eenmaal een grote massa vormen die wel mooi in de weg staat gaan ze de dvd's heel goedkoop in de winkel leggen zodat ze er snel vanaf zijn en ze weer ruimte hebben voor nieuwe spullen.
En dat is op marketplace niet het geval, wat een download van 50 mb staat niemand in de weg en er word alleen bandbreedte verbruikt wanneer die download gedownload word (kan zijn dat ik dit fout heb)
Het probleem is dus het feit dat het erop gezet word en er verder niet meer naar omgekeken word omdat het dus niemand in de weg staat.
ik ben dan ook van mening dat we zelf hier op XBW.nl maar eens een vragenlijst moeten gaan opstellen over het prijsbeleid van marketplace en dat door ongeveer 100 tot 250 mensen moeten laten invullen en de resultaten doorsturen naar microsoft.
Of ze er wat mee doen is dan nog maar de vraag,
Maar ze weten dan in elk geval hoe de communitie er over denkt.
Ben wel benied naar jullie mening/gedachte over dit laatste.
Edit: Nog even over Texas Hold Em,
Toen die uitkwam was Texas Hold Em gratis voor 48 uur en daarna zou Texas Hold Em geld gaan kosten.
Daar had ik geen problemen mee Hoewel in de eerste instantie toch echt beloofd was dat die game geheel gratis zou worden.
Waar ik dan wel een probleem mee heb is dat het een game is die gekekn naar andere arcade games 400 MP Points waard is, en toch hadden ze het lef om er 800 voor te vragen, Volgens mij om er over de rug van mensen die te laat waren met downloaden terug te verdienen wat ze verloren in de gratis periode.
Want indereen die Texas Hold Em later kocht betaalde 10 euro (ongeveer want als je via live zelf MP Pouints koopt betaal je 1,20 Euro per 100 MP Points)
voor een game die je als de prijs in Euro's was, Niet voor meer dan 2,50 zou willen kopen (je betaalde dus voor jezelf en 3 andere die het gratis hadden.)
En dat vind ik dus echt niet kunnen.
Laatst bewerkt: 3 apr 2007