Dat duurt nog wel even bij mij, eerst Resistance uitspelen, en Motorstorm. En dan flink veel Online Resistance spelen. Ik heb de laatste tijd weinig tijd dus ik heb voorlopig genoeg aan deze games online. Maar om terug te komen op je vraag, ik ga straks als ik klaar met deze 2 games ben, God of War I kopen. En als ik die uit heb God of War II. Ik wacht nog op dat PS2 Savecard dinges om mijn Savegame van Metal Gear Solid Subsistance over te zetten naar de PS3, dan ga ik daar weer mee beginnen
PS3only Als je een reden kunt bedenken om een PS3 te halen is MGS 4 dat wel Edit: kwam dit zojuist tegen, een vergelijking tussen de oude screens uit 2005 en de nieuwe. Hubba Hubba
Voor de mensen die willen weten hoe de track uit LittleBigPlanet heet: The Go Team met Get It Together Mocht je 'm niet kunnen vinden PM je maar!
Heb hem vanmiddag binnen gekregen, werkt perfekt! Jammer alleen dat dat ding nu eigenlijk nutteloos is geworden, aangezien je zoiets maar 1 keer gebruikt
mmm ze is wel lekkerder geworden in 2 jaar tijd. Haar wenkbrauwen geeplieerd zie ik en ook heeft ze bruine lensen genomen en ze heeft een paar zonnebankjes gepakt. En in al die tijd heeft ze haar lichaam verzorgd door er nog zo strak en athletisch uit te zien. Een droom wijf
High-res screens van Ratchet and Clank! Wow Resistance is al een topgame, maar Ratchet and Clank lijkt zo goed te gaan worden. Hier heb ik een PS3 voor gekocht. Insomniac
Ja ziet er echt mooi uit alleen dat gras dat zie je in zoveel games dan is alles mooi maar het gras ja dat is toch wel jammer. Maar ja dat komt nog wel kan moeilijk zeggen de game is lelijk alleen vanwege het gras.
Simply amazing, nu nog een next gen versie van Jak & Daxter en de PS3 kan voor mij nu al niet meer stuk Insomniac + Naughty Dog = Two Gods
Kijk, daar zit ik op te wachten! \o/ Loco Roco is echt een topgame op de PSP en ik wil hem zeker spelen op de PS3, verwacht wel iets leuk met de Sixxaxis.
Jongens, Weet iemand of ik Collega Hoops 2k7 (Amerikaanse Spel) kan spelen op mijn europese Playstation 3? Als dat kan waar kan ik hem beste gaan bestellen met snelle levering? Alvast bedankt
Volgens mij is elke Amerikaanse game ook op de Europese PS3 te spelen, videogamesplus.ca is een aanrader, na bestelling binnen 4-5 dagen in huis.