1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik volg de console war nog met interesse. Ik zal eerst even zeggen dat ik een xbox 360 heb waar ik met plezier op speel. Ik ga geen PS3 kopen, gewoon omdat 1 console voldoende is voor de tijd die ik heb om te gamen.

    Zoals het nu lijkt zijn heeft Sony de markt gewoon goed ingeschat:geen zin om de preciese quote op te zoeken maar bijvoorbeeld:
    "Europa kan wel uitgesteld worden, de europeanen kopen de ps3 nog zelfs als er geen spel beschikbaar is." Als je kijkt naar de verkopen van de ps3 in de eerste week dan is dit wel waarheid geworden, want hij verkoopt extreem goed.

    Ik denk dat Sony vooral veel marktvoordeel heeft door de defecte/lawaai overlast van de xbox 360. Dit komt toch steeds in het nieuws, terwijl je (bijna) niets hoort over defecte Playstation 3.

    Nou kan je wel zeggen dat Microsoft goede service levert door binnen x dagen je een (refurbished) nieuwe te leveren.

    Bij geen enkel ander apparaat accepteer je zo veel uitval. "Ik heb een nieuwe auto gekocht, tja na een paar maand gaf hij me ring of light, maar geen probleem binnen 15 werkdagen krijg ik een refurbished model." Vul maar een ander product in en denk je in of je deze "service" zou pikken (fiets/Pc/Horloge/MP3 speler/Ipod/telefoon, etc)

    Ik denk dat dit het grote minpunt van de Xbox 360 is. Voor de rest ben ik zoals al vermeld heel blij met mijn X360 en heb er veel plezier van, ik vrees alleen dat hij straks buiten de garantie periode kapot zal gaan. Mocht dit gebeuren dan denk ik toch dat ik naar PS3 overstap vanwege de betrouwbaarheid. Voor de spellen hoef je toch bijne geen console meer uit te kiezen, meer dan 90% is multiplatform als je het mij vraagt.
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ze vermaken zich prima zo te zien :emo: 8)
     
  3. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas echt next-gen :p

    Wat betreft de PS3 verkopen. een daling van 82% viel toch ook een beetje te verwachten. Sony had veel, heel veel console's beschikbaar. Daardoor kon bijna iedereen die de PS3 meteen wilde kopen er ook 1 krijgen. Op die manier heeft Sony geprobeerd positief in het nieuws te komen, wat natuurlijk ook gelukt is. Het minpunt alleen is, is dat de moeilijkere tijden sneller aan zal breken.
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dat een keer aangekaart bij de helpdesk met als voorbeeld de auto. Je krijgt dan vaak een nietszeggend antwoord terug of ze doen net of ze de vraag niet gehoord hebben.

    Toen ik een refurb terug kreeg, was de HD stuk. Zij wilde zelfs mij toen belasten met de verzendkosten, ik was toen zo pissig maar ze wilde hem niet op komen halen. Ik eiste hun supervisor, maar die kreeg ik niet waardoor ik boos ophing. Na 5 mins belde diezelfde helpdesk medewerker mij op dat zij alsnog de HD komen ophalen.

    Maar de ps3 maakt toch verlies per verkochte console, hoeveel was dat ook alweer? Natuurlijk is het goed dat ze veel verkopen, maar er zijn genoeg mensen die tot dusver alleen de ps3 aanschaffen voor de blue-ray(waaronder ik straks) daar zien ze nog geen winst op terug...
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff, laten we stoppen met moddergooien aub. Aan neerbuigende opmerkingen hebben we trouwens geen behoefte.
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het niet gek dat ze de Xbox 360 controller er voor gebruiken, vind het de beste controller ooit *)
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox 360 maakt ook verlies, ze moeten het echt hebben van de games.. De Wii is de enige next-gen console die geen verlies maakt op de console zelf

    Wees maar niet bang dat de PS3 verlies gaat maken door mensen die hem als Blu-ray speler kopen hoor, het aantal mensen dat erop gaat gamen zal dat ruimschoots goedmaken ;)
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Tis alleen jammer dat 'ie uitstaat ;)
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Mag ik even aan de heren moderators vragen waarom mijn post wordt weg gemod terwijl dit soort taal toegelaten wordt....?

    In het vervolg zou ik ook graag lezen wie dit doet en met een uitleg erbij....
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu wordt 'ie helemaal mooi,

    Omdat de laatste berichten van Cybercon en jou na mijn verzoek weer ontopic te gaan offtopic waren, en dus geen toegevoegde waarde hadden. Niet alleen jouw post is dus verwijderd. Twee berichten na mijn verzoek om met het 'geruzie' te stoppen, wordt dezelfde 'discussie' weer opgepakt (door jou). Dan heb ik weinig trek om weer een post te maken om ontopic te gaan, laat staan met een uitleg wie, wat, waar en waarom.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, ik reageer op een persoonlijke reactie waarvan ik vind dat die niet horen op een forum....
    Als jullie de eerste reactie niet aanpakken dan kun je verwachten dat er een tegen reactie komt. Dan vind ik het vreemd dat die tegenreactie gezien word als moddergooien terwijl de bron toch echt ergens anders ligt...

    Edit: Je kunt het zien dat ik de discussie weer oppak maar als je iets verder probeert te kijken probeer ik juist een punt te maken....
    Ik heb er namelijk weinig zin in om me meerdere malen voor "fanboy" of "xbox bot" uitgemaakt te worden. Zelf zie je mij niet persoonlijk worden omdat ik met RESPECT naar andere een discussie voer...
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tussen zijn reactie en jouw tegenreactie zitten vijf minuten, dus 't kan zijn dat iemand 't even heeft gemist. Persoonlijk worden en generaliseren is inderdaad belachelijk. Dat je verder een punt probeert te maken is allemaal best, maar als een mod dan vervolgens ingrijpt om 't weer ontopic te sturen, schiet het niet op als de discussie weer wordt voortgezet, ook al is 't om een punt te maken. Vat mijn post ook niet te persoonlijk op, ik had immers twee mensen gequote.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd al je virtuele bandje willen beginnen op je PS3/360 ? GameSpot in een interview met de makers van Rock Band. Ik zie hier heel veel potentie in :)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Motionsensor bestaat al langer, het is eigenlijk geherintroduceerd. Developers worden nu bijna verplicht om het in hun games te implementeren. Het is eigenlijk zoals Microsoft zelf zegt:"even afwachten of het wel wat wordt, tot nu toe valt het nog wel mee". Toch denk ik dat het wel een succes gaat worden met games als MGS4 en Mario Galaxy.

    http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=10090
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Voor de prijs van 300 dollar :emo: :emo:

     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ha, EA ruikt zeker geld, pop band, blues band, metal band enz... 8) Kan je vast hippe snaren voor je virtuele gitaar kopen op de marketplace voor een kleine hoeveelheid punten...
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was weer de maximumopslag voor een HD-DVD? In de GMR staat 40 maar ik dacht dat het 51 was? :confused:
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Dual layer HDDVD is 30 gig.

    Dual layer Bluray is 50 gig.

    Bij allebei kunnen wellicht nog lagen worden toegevoegd.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De verschillen tussen de HDMI standaarden: HDMI features

    Samsung komt deze maand al met HDMI 1.3 HD Ready LCD-tv's.
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI 1.1 / 1.2 VS HDMI 1.3

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina