[XOne] Moto GP 07

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 1 apr 2007.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Cover:

Uitgever & Ontwikkelaar: THQ
    Genre: Simulatie Racer
    Releasedatum: herfst 2007 / 4e kwartaal 2007
    Online: Ja

Informatie van XboxWorld:

Screenshots:

Trailers:

Link naar filmpjes van Gamespot

Link naar filmpjes van Gametrailers

_0/ _0/

Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  2. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    moto gp 06 was een goede game ze hadden alleen de AI wat beter mogen maken wat mijn betreft .. dus hopelijk pakken ze dat in dit deel aan

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    AI in MotoGP '06 is inderdaad wel wat minder ja. (ik rijdt ze er zonder kwalificatie uit op Champion).

Maar dit nieuw deel lijkt me ook weer erg goed te gaan worden!

4. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Screens zien er goed uit!

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doen ze (vrijwel) niets aan de engine e.d.
    Wel een hele mooi grafische update, de complete motor van Moto GP06 heeft evenveel polygonen als het wiel in Moto GP07 (bron: PU) :D

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg bij elk deel dat ik hem ga halen, maar dan komt er steeds een andere titel die me net wat meer aanspreekt, maar screens zien er erg goed uit :D

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Moto GP 06 heb ik niet, maar ik speel al wel een jaar die demo online :D Nu ben ik werkelijk een meester in Mugello ;) Qua gameplay hoeft er van mij ook niet veel te gebeuren, het racen gaat lekker. Grafisch was 06 niet top, maar daar lijkt zeker verandering in te komen. Ik heb dat stukje ook gelezen in de PU. Die motoren zien er nu heel strak uit

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de 06 ook niet maar de demo is niet slecht ik denk dat ik de 07 ga kopen

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb deel 06 net een paar weken in huis en het is wel goed spel alleen vaak is de framerate heel erg laag.. erg jammer! hoop dat ze dat in dit deel ook goed aanpakken en vastzetten op 60 fps

10. JeePee

JeePee Guest

Ze moeten het driften eruit halen. Dat verneukt de hele gameplay IMO. Je bent meer bezig met powersliden dat het bepalen van je apex. Ook moeten de regeneffecten verbeterd worden. In de regen rijd je in MotoGP'06 net zo snel als op het droog. En natuurlijk de AI. Die is zo ontzettend sloom in '06...

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond 06 wat tegenvallen omdat het nogal same old same old aanvoelde, met uitzondering de extreme class, wat eigenlijk niet hoort in deze game

Hopelijk volledig bugloos deze keer en meer nadruk leggen op de scoreboards zodat het goeie ouwe tijdrijden weer belangrijker wordt

trouwens, driften hoeven ze er helemaal niet uit te halen. het is net leuker om af te spreken met verschillende mensen om je tijd net dat ietsje te verbeteren door die drift...voegt wat replay value toe

Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met de demo van 06 ben ik idd vaak gevallen doordat ik vol de bocht induik. Meestal kom ik dan netjes uit op de curbs. Maar als je de computer tegenkomt in de bocht ga je op je bek. Je kan moeilijk op volle snelheid in de bocht uitwijken, want dan heb je weer kans dat je in de grindbak terecht komt. In de demo mag je 3 ronden rijden online. In het 3e rondje kom ik altijd al de computer tegen, die rijden zooo langzaam. Dat moet idd wel beter

13. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ''driften'' heet trouwens powersliden;)
    En tsja.... van mij mogen ze het weglaten, ze mogen het erin houden, ik heb dr geen last van:9 En ik zal het waarschijnlijk ook niet missen als ze het eruit halen.
    De computer is inderdaad langzaam maar op Legend difficulty heb je daar weinig tot geen last van.
    Al met al vind ik MotoGP '06 een goede game en die Extreme classes voegen wat mij betreft wat replay waarde toe aan de game.

14. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die powerslide super, lekker erin laten, en helemaal bij die extreme klasse

15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk wat minder framedrops in dit deel en snellere laadtijden! Deze 2 punten vond ik erg irritant aan het spel. Ook het switchen van het seizoen 2005 naar 2006 ging erg langzaam. Afgezien van dit was het wel een cool spel.

16. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga dit spel echt zeker weten kopen, ik speel motogp06 nog steeds regelmatig. Alleen idd de framerate mag wel wat beter (ook al heb ik er geen last meer van, ben er denkik aan gewend) en de laadtijden ook inderdaad, best vervelend, vooral als hij dan vastloopt tijdens het laden als je met 16 man in een server zit.

Ook hoop ik dat nu elke record dat je online rijdt, nu ook ALTIJD wordt opgeslagen, daar kan ik me echt zo aan ergeren als ik een goede tijd heb gereden en dan wordt het niet opgeslagen :confused:.

Ik hoop ook dat het wat simpeler wordt om je motor mooier te maken, en ook een stuk uitgebreider ala forza.
    Het overdreven driften met hard tires mag van mij er ook wel uitgehaald worden (in GP, niet extreme mode). Ik vind dat een beetje flauw en onrealistisch. Maja er zijn genoeg mensen die dat niet vinden, maar gelukkig hou ik ze zonder constant te driften ook aardig bij :), dus geen ramp al blijft dat er in.

Pff ik klink wel erg negatief, maaaaar het is en blijft toch een super vet spel en ik ga versie 07 zeker kopen!

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het enige dat wel jammer is dat als het spel uitkomt, het seizoen 2007 praktisch of helemaal voorbij is. Maar jah, daar hebben wel meer racespellen last van zoals het Formule 1 spel op de Playstation 3. Dus dan voelt het een tikje verouderd aan, terwijl dat helemaal niet zo is. Maar met next-gen graphics vind ik dat niet zo erg ;)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is het nu nog de moeite om motogp 06 binnen te halen voor de 360? Deze versie is tog best pittig of niet? (demo vooral online gespeeld en ging op zich wel goed, single player was niet echt goed te testen in de demo)

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Cookie X: Ik heb deze game vorige week voor €20 op de x-bazar hier kunnen krijgen.

En het is een goede vermakkelijke game en de Extreme mode is ook erg toppie!
    Graphics zijn niet zo super mooi maar de gameplay is erg goed.
    De AI is wel wat van minder niveau. Maar op Champion of Legend zul je toch nog hard aan de bak moeten! :)

20. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Daar had ik idd niet eens over nagedacht. Het is idd wel leuker om het spel te spelen als het seizoen nog volop bezig is. Motogp 06 was wel ergens in het begin van het seizoen uitgebracht dacht ik, ik heb het iig wel gespeeld terwijl het seizoen nog bezig was.

Deel Deze Pagina