Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep zit in eC maar zit even een tijdje zonder xbox (cry) We zullen zeker tegen elkaar gaan oefenen lijkt me tof en die echte war komt er uiteindelijk ook uiteraard ^^

    Ik ben ook geen admin van xboxworld maar van het 3.0 toernooi. Zo noemen kings en ik het dan even :p we hebben eigenlijk geen betere korte benaming :p

    En bedankt positiefe opmerkingen zijn altijd leuk. Vergeet xbw niet te bedanken ;) zei maken eigenlijk alles mogelijk.
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    We hadden het niet over een XBW Admin Owner, maar over een GB admin.

    En ik denk dat ze maar al te bilj zullen zijn met het feit dat er mensen zijn die zich aan gaan melden voor Admin.
     
  3. Hoop echt dat het goedkomt met GB want PanicZoom zuigt echt ballen. Indien het niet goedkomt met GB, zijn er dan geen Nederlanders die ladders willen maken waarop iig alle NL clans zich registreren en later eventueel buitenlanders? Heb al eens gelezen dat er daaraan werd gewerkt ofzo?
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik d8 dat hij het had over me username (lingsonder mijn naam) ;)
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    De mensen van COD2 zullen ongetwijfeld nog weten van de eVolution Ladders van Nemesis, die jongen had een hele laddersite in elkaar geknutseld samen met z'n kleinere broer IntenZz, het zag er monstermooi uit en alles werkte helemaal, hij had alleen geen zin meer om er tijd in te steken xD. Hopen dat hij het script nog heeft dan is het een kwestie van weer online knikkeren en we zijn klaar!
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    En clanbase dan? Heeft die geen GoW.

    Heb me daar vandaag ingeschreven voor nieuwe seizoen van CoD2 ladder voor Europa.
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    haha je maakt een grapje? Clanbase is vertyft. Voor COD2 moet je op NxGamers.com zijn, hebben wij ook een tijdje gespeeld toen de mensen die nu No Mercy heten nog in AK47pro zaten. Beste team ter wereld staan nu nogsteeds 1e daar geloof ik. NM heten ze.
     
  8. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had nemesis het scriptje nog, heb hem er laatst nog wel over gehoord. Ik heb ook nog wel een domeinnaam over die er geschikt voor zou kunnen zijn.

    Maar er komt heeel veel bij kijken he, aangezien nemesis ook vrij druk is de laatste tijd. Laten we maar gewoon even hopen dat GB EU weer gaat draaien...
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou er nog wel tijd in steken, maar er waren maar 4 clans geregistreerd ofzo... Anders doen we gewoon Quality Events, Quality Gaming en Quality Ladders? Heb ik zo weer gebouwd...
     
  10. Ik las net een post van een admin op de gears of war eu forums op gamebattles en hij zei dat de ladders morgen/vanavond zouden komen. De post was vandaag 4 april dus...
     
  11. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Quality Member :9
     
  12. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan was eVolution Ladders nog 10x beter opgezet.
    Clanbase = Lelijk, slecht, inhoudelijk CRAP.
     
  13. CoNcEpT

    CoNcEpT Guest

    Die ladders van nxgamers zien er kk mooi uit qua design!
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen ook geen animocheck doen, want dan is het weer spam... Maar als er genoeg animo zou zijn zou ik het wel weer kunnen starten, het werkte iig prima.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    oke, hebben die europese ladders? Ga niet s' nachts spelen.
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Heb je het script nog liggen Nemesis? of moet je ALLES weer gaan maken?
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    ALLES? Deed er maar een week over ofzo hoor. En ja script heb ik nog wel ergens denk ik.
     
  18. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat zag die eVolution ladders eruit bah...wrm denk je dat ik toen uit eVo ben gegaan ^^!
     
  19. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Biatch! :9

    Anders help je mee met scripten en designen Roel? Zo te horen ben je pro daarin :).

    Je weet toch? Homies 4 Life! Peace out.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Waarom moeten jullie altijd dat tyf*s zinnetje erachter knallen? Het maakt me bijna aan het huilen man. Zo eng vind ik het.
     

Deel Deze Pagina